בס״ד

תקלות נפוצות בדלתות ותיקונן

מורשה רב-בריח ומולטילוק

תקלות נפוצות בדלתות ותיקונן

יצאתם מהבית וטרקתם את הדלת אבל שכחתם לקחת מפתח, או לחלופין – זכרתם לקחת מפתח אבל המנעול מסרב לשתף עמו פעולה? המצבים הללו, ועוד רבים אחרים, מוכרים היטב לכל בעלי בית, דירה או משרד בישראל. המנעול שלנו, גם אם השקענו בפתרון האיכותי ביותר לצורך הגנה מרבית, עשוי להתמודד עם תקלות שונות לאורך השנים. כשהתקלות הללו צצות אנחנו עשויים למצוא עצמנו נעולים מחוץ לבית, ובתרחיש האופטימי-פחות אנחנו עלולים להישאר עם דלת לא מאובטחת. אם כן, אילו תקלות נפוצות בדלת ואיך ניתן לטפל בהן?

מנעולן בגדרה
תקלות נפוצות בדלת

מנגנון נעילה תקלות

בין שלל התקלות הנפוצות בדלת בולטת במיוחד בעיה אחת נפוצה, והיא תקלה במנגנון הנעילה. בין אם מדובר במנגנון קשה שמגיב לאט (אם בכלל) לסיבוב המפתח ובין אם המנגנון פשוט תקוע לחלוטין, זוהי ללא ספק תקלה חמורה. הדרך הטובה להימנע ממנה מראש היא לשמן את מנגנון הדלת מדי כמה חודשים (עד שנה) ולהיעזר לצורך כך בספריי שימון מיוחד. אם השימון לא עוזר, או אם לאחר תקופה ארוכה הבעיה בכל זאת מופיע, מנעולן מקצועי ומוסמך יוכל לסייע לכם בטיפול בתקלה, או לחלופין – בהחלפת צילינדר. מאחר ופעולה זו מומלצת בכל מקרה מדי כמה שנים לצורך הגברת האבטחה על הבית או המשרד, זוהי בוודאי לא חלופה רעה כלל.

 

דלת לא מאוזנת

תקלה פופולארית נוספת קשורה לחוסר האיזון בדלת, וזה עשוי לקרות משלל סיבות. הבריחים לא נכנסים למסילה, הדלת נוטה הצידה או שהיא פשוט לא מאוזנת. מי שניחן בחוש טכני מפותח ויודע כיצד לטפל בבעיה בכוחות עצמו בהחלט יכול לעשות זאת. מצד שני, אם אתם לא בטוחים מה הדרך הנכונה והטובה ביותר לעשות זאת, מומלץ שתיעזרו בבעל מקצוע כמו מנעולן בתל אביב שיציע פתרון מהיר ומדויק, ללא נזקים נלווים. מנעולן מוסמך שמכיר את התקלות השונות ובעיקר את הפתרונות המתאימים, הוא בדיוק האדם הנכון לביצוע המשימה הזו. כך תוכלו לחזור לשגרה, והדלת שלכם תמשיך להגן עליכם ולמנוע כניסתם של גורמים לא-מאוד-רצויים אל הדירה או אל בית העסק. הבטיחות שלכם בהחלט קודמת לכל!

תמיד מומלץ לפתרון תקלות נפוצות בדלתות ותיקונן אצל מנעולן בכיר כמרדכי חייגו: 050-3939319

למה לבחור בנו ?

מקצועיות

אנו דוגלים במתן שירות מקצועי ללקוחות שלנו 24/7

אמינות

אצלנו תקבלו שקיפות מלאה לפני תחילת העבודה ועד סיומה - ללא עיגול פינות

מחיר

אנו מספקים ללקוחותינו שירות ברמה הגבוהה ביותר במחיר נוח לכל כיס

לקוחות ממליצים

צחי
צחי
Read More
מוטי הוא מקצוען, נתקעתי מחוץ לרכב ב 3 בלילה בתל אביב, כאשר עמה מנעולנים לא ענו לי ולא רצו להגיע לאיזור. בשיחה מוטי היה נעים ושירותי וגם הרגיע אותי ובאמת הגיע תוך 19 דק׳ שלא נדבר על המחיר המעולה, תודה רבה מוטי היקר!
גילי
גילי
Read More
אני יכול לספר שמהרגע שהתקשרתי ועד להחלפת הצילינדר התזמון היה מהיר מאוד ומקצועי מאוד. מוטי הגיע בזמן והסביר לי שחייב להחליף את הצילינדר ובסוף העבודה לקח מחיר הוגן מאוד.
עדי
עדי
Read More
אני מרוצה מאוד מהבחירה במוטי. אחד מבעלי המקצוע הכי טובים שיצא לי לפגוש לאחרונה. הוא המנעולן של המשפחה שלנו ובאמת אחד הטובים שיצא לי לפגוש
Previous
Next