בס״ד

פורץ מנעולים במודיעין

מורשה רב-בריח ומולטילוק

פורץ מנעולים במודיעין 24 שעות

באישור משטרת-ישראל

הכי זול בעיר !

מנעולן במודיעין

מתי נזמין פורץ מנעולים?

מתי צריך לקרוא לפורץ מנעולים במודיעין  ?

הדלת נטרקה  או ננעלה כשאנחנו מחוץ לבית

המפתח נשבר בדלת

אחרי ניסיון פריצה שבו נגרם נזק למנגנון הנעילה

אין לנו את המפתח של הדלת או המנעול

בכל אחד מהמקרים האלה. כדאי לקרוא למנעולן מקצועי שיטפל בבעיה ולא לנסות לפרוץ לבד. מנעולן מקצועי מכיר את כל הסוגים. של מנגנוני הנעילה והוא יודע לפתוח בתוך כמה דקות ללא נזק נוסף. בדרך כלל כשמטפלים לבד הנזק גדול יותר. לכן תמיד כדאי להשתמש בשרות של פורץ מנעולים במודיעין שהוסמך לכך. וברשותו את כל הציוד הנדרש לפתיחת המנעול במינימום נזק.

לנו יש פורץ מנעולים במודיעין שזמין 24 שעות 7 ימים בשבוע ומגיע תוך 25 דקות.

דבר שחשוב לדעת אנחנו עובדים עם ציוד הפריצה המתקדם ביותר כך שהנזק הוא מינימלי.

כל העובדים שלנו הם בעלי תעודה של משטרת ישראל.

מה נבדוק בעת הזמנה של פורץ מנעולים?

הכי חשוב לבחור פורץ מנעולים במודיעין שהוא תושב העיר. מכמה סיבות שהכי חשובה שזמן ההגעה לפריצת המנעול בבית או ברכב. תהיה הרבה יותר מהירה ממנעול שהוא לא תושב העיר. כמובן שיש עוד הרבה סיבות שאחת מהם היא שבמידה ויש לנו בעיה במסגרת האחריות של העבודה. שנעשתה יהיה לנו זמינות הרבה יותר גבוהה מפורץ מנעולים. מזדמן שלא מתגורר בעיר אלא במרכז לדוגמא.

יש עוד אלמנט חשוב שכדאי לכם כלקוחות לבדוק הוא תעודת המנעולן שמגיע. מהם ההמלצות עליו. וכמובן נושא המחיר. לא להשאיר את הנושא הזה פתוח.  שנותן למנעול או לפורץ המנעולים שמגיע את היתרון עליכם. לנקוב בכל מחיר שהוא מחליט. באותו הרגע. ובמידה ולא תסכימו הוא ידרוש דמי הגעה.

פורץ מנעולים תעודת יושר

יש לדרוש מפורץ המנעולים שיגיע למקום ההזמנה שיצטייד בתעודת מנעולן. ובתעודת יושר עדכנית ממשטרת ישראל. דבר זה יוריד מליבכם דאגה. שפורץ המנעולים שהגיע בעל עבר נקי במשטרת ישראל. ואמינותו היא ללא דופי.

כדי להזמין מנעולן במודיעין התקשרו ל050-3939319 מוטי

 

למה לבחור בנו ?

מקצועיות

אנו דוגלים במתן שירות מקצועי ללקוחות שלנו 24/7

אמינות

אצלנו תקבלו שקיפות מלאה לפני תחילת העבודה ועד סיומה - ללא עיגול פינות

מחיר

אנו מספקים ללקוחותינו שירות ברמה הגבוהה ביותר במחיר נוח לכל כיס

לקוחות ממליצים

צחי
צחי
Read More
מוטי הוא מקצוען, נתקעתי מחוץ לרכב ב 3 בלילה בתל אביב, כאשר עמה מנעולנים לא ענו לי ולא רצו להגיע לאיזור. בשיחה מוטי היה נעים ושירותי וגם הרגיע אותי ובאמת הגיע תוך 19 דק׳ שלא נדבר על המחיר המעולה, תודה רבה מוטי היקר!
גילי
גילי
Read More
אני יכול לספר שמהרגע שהתקשרתי ועד להחלפת הצילינדר התזמון היה מהיר מאוד ומקצועי מאוד. מוטי הגיע בזמן והסביר לי שחייב להחליף את הצילינדר ובסוף העבודה לקח מחיר הוגן מאוד.
עדי
עדי
Read More
אני מרוצה מאוד מהבחירה במוטי. אחד מבעלי המקצוע הכי טובים שיצא לי לפגוש לאחרונה. הוא המנעולן של המשפחה שלנו ובאמת אחד הטובים שיצא לי לפגוש
Previous
Next