בס״ד

פורץ רכבים בתל אביב

מורשה רב-בריח ומולטילוק

פורץ רכבים בתל אביב 24 שעות באישור משטרת-ישראל הכי זול בעיר !

אם קרה לכם מקרה שבו שכחתם את המפתח ברכב או בקטנוע. כדאי שתזמינו פורץ רכבים.

מנגנוני הנעילה של הרכבים היום הם מנגנונים יקרים, מורכבים ומתוחכמים.

פורץ רכבים בתל אביב מקצועי בעל תעודת מנעולן מורשה של משטרת ישראל. ידע איך לפתוח את הרכב במהירות ובלי נזק.

ניסיונות פריצה לרכב על ידי אנשים לא מקצועיים יכולים לגרום לנזק רב לרכב. לא להצליח ולקרוא לפורץ בסוף והם גם יכולים לקחת הרבה מאוד זמן.

imagesOCILQJYE

פורץ רכבים בתל אביב

סיימתם פגישה חשובה בתל אביב ואתם משתוקקים להגיע הביתה. או לחזור למשרד לפגישה הבאה. הבעיה היא שבעודכם עומדים מחוץ לרכב. אתם מבינים שזה לא יהיה פשוט כל כך. למעשה, במבט קצר פנימה אתם מזהים את המפתח. אי שם על המושב שליד הנהג. אלא שהרכב נעול. ואין לכם יכולת להגיע אל צרור המפתחות ולהמשיך בשגרת היום הלחוצה שלכם. בשלב הזה יש לכם שתי אפשרויות עיקריות. כאשר הראשונה היא לתפוס אבן קרובה. לנפץ את החלון ולהגיע אל המפתח. הפתרון הזה יכול להיות מצוין רק במצב אחד. והוא המצב שבו פעוט נעול במושב האחורי וסכנה נשקפת לחייו. בכל מצב אחר, ותרו על הנזק המיותר והזמינו פורץ רכבים בתל אביב.

מקצועיות היא הנושא העיקרי

פורץ רכבים בתל אביב חייב להיות מקצועי, וזו פשוט עובדה. הזמנת פורץ רכבים שלא יודע מה לעשות ואיך נכון לפעול היא המתכון הבטוח בדרך לגרימת נזק בלתי יתואר. לכן מומלץ להתייעץ עם מכרים ולהשקיע עוד כמה רגעים בשיחת הטלפון עם הפורץ במטרה לוודא שהטיפול יהיה מהיר, מדויק ובטוח. במהלך השיחה ודאו שהוא גם האדם האמין והנכון למשימה. אמינות היא למעשה נושא קריטי, זו שתבטיח לכם שהפורץ יגיע כדי לעזור, ולא כדי לפגוע. שמרו על המכונית שלכם, היא לא רק פריט יקר מאוד, אלא גם הכלי היעיל ביותר שבלעדיו יהיה לכם הרבה יותר לעמוד בלוחות הזמנים.

שבירת חלון הרכב יכולה להיות מסוכנת ולא בטוח שהביטוח יפצה במקרה כזה.

עדיף לכם לשלם סכום חד פעמי קטן כדי להימנע מנזק גדול.

כשיגיע המנעולן תדעו מיד שהוא מקצועי כי הוא ירצה לברר שאכן הוא פורץ לרכב שלכם.

ניתן להתקשר 24 שעות בכל ימי השבוע  על מנת להזמין פורץ רכבים בתל אביב.

להזמנת שרות

פורץ רכבים בתל אביב

צריך תמיד להיות זמין עבורנו 24-7, כולל שבת וחג, מכיוון שאף פעם אי אפשר לדעת באיזו שעה נזדקק לשירותיו המקצועיים. חשוב שיהיה מדובר בבעל מקצוע אמין ומורשה משטרת ישראל, עם כל התעודות המאשרות לו לעסוק במקצוע, של מנעולנות הרכב, זאת מכיוון שהוא מקבל גישה לרכב בעל מרכיבים מאוד יקרים, ומנעולן ללא ניסיון יכול רק לגרום לנזק או לקצר של חלק חשמלי שיעלה כסף רב, ולא היינו רוצים שהוא ינצל זאת חלילה לרעה.
לכן, כאשר אתם מחפשים אחר מנעולן בתל אביב, חשוב שתוודאו שיש ברשותו את כל המסמכים כולל תעודת מנעולן, ורק אחרי שבדקתם את כל הפרטים הללו תתנו לו להתחיל בעבודה. מנעולן מקצועי ואמין יגיע בזמן, יעשה את עבודתו בצורה מקצועית וזריזה ככל הניתן, וגם יגבה בסופו של דבר סכום כסף הוגן עבור השירות שלו, דבר שאסור להקל בו ראש לאור המקרים שהנו נתקלים בהם לאחרונה בתקשורת. לכן שאתם זקוקים למנעולן רכב או פורץ רכבים, רצוי שתשרינו לכם את המספר של מרדכי מיצאת צדיק 050-3939319.

פורץ רכבים בתל אביב
פורץ רכבים

מנעולן בתל אביב

מנעולן רמת אביב

 

 

 

למה לבחור בנו ?

מקצועיות

אנו דוגלים במתן שירות מקצועי ללקוחות שלנו 24/7

אמינות

אצלנו תקבלו שקיפות מלאה לפני תחילת העבודה ועד סיומה - ללא עיגול פינות

מחיר

אנו מספקים ללקוחותינו שירות ברמה הגבוהה ביותר במחיר נוח לכל כיס

לקוחות ממליצים

צחי
צחי
Read More
מוטי הוא מקצוען, נתקעתי מחוץ לרכב ב 3 בלילה בתל אביב, כאשר עמה מנעולנים לא ענו לי ולא רצו להגיע לאיזור. בשיחה מוטי היה נעים ושירותי וגם הרגיע אותי ובאמת הגיע תוך 19 דק׳ שלא נדבר על המחיר המעולה, תודה רבה מוטי היקר!
גילי
גילי
Read More
אני יכול לספר שמהרגע שהתקשרתי ועד להחלפת הצילינדר התזמון היה מהיר מאוד ומקצועי מאוד. מוטי הגיע בזמן והסביר לי שחייב להחליף את הצילינדר ובסוף העבודה לקח מחיר הוגן מאוד.
עדי
עדי
Read More
אני מרוצה מאוד מהבחירה במוטי. אחד מבעלי המקצוע הכי טובים שיצא לי לפגוש לאחרונה. הוא המנעולן של המשפחה שלנו ובאמת אחד הטובים שיצא לי לפגוש
Previous
Next