בס״ד

מנעולן יצאת צדיק מי צדיק ומי לא?

מורשה רב-בריח ומולטילוק

       מנעולן יצאת צדיק מי צדיק ומי לא?

אני מרדכי המנעולן מיצאת צדיק התוכנית של חיים הכט בערוץ 2, אומנם התוכנית לא שודרה מסיבות כאלה או אחרות אבל בבירור יצאתי צדיק. לאחר שנבדקתי במספר פרמטרים חיוניים שהייתם רוצים שאיש המקצוע שהזמנתם יתנהג.

לצערי לאחרונה באינטרנט לאחר שרשמתי בגוגל יצאת צדיק, יש המון אנשים שאני אפילו לא מכנה אותם כבעלי מקצוע שמשתמשים בביטוי יצאת צדיק, בשקר מוחלט דבר שהוא לא נכון בהחלט ואפילו ההפך מכך, לפחות לשניים מהם יש עבר פלילי עשיר, תאמינו לי שלא הייתם רוצים שהם יגיעו לביתכם אפילו ב- 99שח כמו שחלקם מפרסמים.

אז איך נדע מי צדיק ומי לא?

על מנת לבדוק מי יצא צדיק באמת ומי לא קודם כל תבדקו האם יש לפחות איזשהו תמונה באתר של קבלת המדליה או כמו שאצלי תמונה עם מי שבדק אותי בתוכנית שמעון מנדל מת"א כפי שמופיע בתמונה.

עוד דבר שתוכלו לבדוק האם אותו הבחור שטוען מנעולן בתל אביב שיצא צדיק מופיע ברשימת הצדיקים של התוכנית בערוץ 2.

פוסט זה עולה מכיוון שהרבה אנשים לא עולים על המרמה בהופעת הכותרת יצאת צדיק ופוגעים בשמם הטוב של הצדיקים באמת. אני יודע על לפחות כמה חברה שעושים את זה.

הרשימה השחורה של המתחזים:

אז ככה כל מי שמופיע באתרים בחיפוש האורגני, או באדוורדס, לא יצא צדיק!!

כולם עלו על הגל שלי של הפרסום של העסק שלי https://manulan24-7.co.il/כאשר לצערי כולם התחילו לרשום שהם יצאו צדיקים. לחלק מהם אפילו עבר פלילי עשיר שמתנהלים כנגדם הליכים פלילים בנושא אלימות, וגניבה.

או שאותם חברה מעסיקים אנשים בעלי עבר פלילי, ואת זה אני יודע מניסיון של לקוחות שחוו את החוויה הלא נעימה ועקצו אותם במחיר מופקע..

מה היתרון בתוכנית יצאת צדיק?

המטרה של הפקת התוכנית היא בעצם לתת לנו את האמת בפרצוף, על בעלי מקצוע בכל התחומים שהנו נזקקים להם, על מנת לתקן בעיות שנוצרות אצלנו בבית וברכב, ולהראות לנו איך יכולים לעבוד עלינו או בעצם למצוא צדיקים שיודעים לאבחן את הבעיה, היושר בתיקון הבעיה, וכמובן לבסוף המחיר שייגבה איש המקצוע. לכן תמיד כדאי לבחור במי שהופיע בתוכנית ויצא צדיק.

אני מרדכי המנעול נותן שירות 24 שעות 7 ימים בשבוע במקצועיות אמינות ומחיר אטרקטיבי בכל שעות היממה.

 

 

 

למה לבחור בנו ?

מקצועיות

אנו דוגלים במתן שירות מקצועי ללקוחות שלנו 24/7

אמינות

אצלנו תקבלו שקיפות מלאה לפני תחילת העבודה ועד סיומה - ללא עיגול פינות

מחיר

אנו מספקים ללקוחותינו שירות ברמה הגבוהה ביותר במחיר נוח לכל כיס

לקוחות ממליצים

צחי
צחי
Read More
מוטי הוא מקצוען, נתקעתי מחוץ לרכב ב 3 בלילה בתל אביב, כאשר עמה מנעולנים לא ענו לי ולא רצו להגיע לאיזור. בשיחה מוטי היה נעים ושירותי וגם הרגיע אותי ובאמת הגיע תוך 19 דק׳ שלא נדבר על המחיר המעולה, תודה רבה מוטי היקר!
גילי
גילי
Read More
אני יכול לספר שמהרגע שהתקשרתי ועד להחלפת הצילינדר התזמון היה מהיר מאוד ומקצועי מאוד. מוטי הגיע בזמן והסביר לי שחייב להחליף את הצילינדר ובסוף העבודה לקח מחיר הוגן מאוד.
עדי
עדי
Read More
אני מרוצה מאוד מהבחירה במוטי. אחד מבעלי המקצוע הכי טובים שיצא לי לפגוש לאחרונה. הוא המנעולן של המשפחה שלנו ובאמת אחד הטובים שיצא לי לפגוש
Previous
Next