בס״ד

פורץ אופנועים

מורשה רב-בריח ומולטילוק

פורץ אופנועים

מרדכי המנעולן  24/6 זמין: 050-3939319

בתים * רכבים * כספות * שירותי פריצה ומנעולנות ברמה אחרת

אבד המפתח? טרקתם את הכיסא שהמפתח בפנים? המנעול דיסק תקול?

זה הזמן להתקשר למרדכי פורץ אופנועים מיצאת צדיק. מנעולן בחסד שייתן לכם שירות פריצת אופנועים עם מקצועיות. ניסיון, ובמחיר אטרקטיבי. תוך השמת דגש על אמנת השירות לצרכן.

מהו פורץ אופנועים?

חשוב לדעת לא כל מנעולן הוא גם פורץ קטנועים. פריצת אופנועים שונה מאוד מפריצת רכבים.

בפריצת רכב אנחנו פורצים את דלתות הרכב בעזרת סרגל או כרית ניפוח לדלת.

כמו בכל דבר שאני פורץ גם פה ישנן שיטות שונות לפריצת אופנועים. והדבר תלוי לא רק בהחלטת המנעולן אלא גם בסוג האופנוע.

פורץ אופנועים
פורץ אופנועים

סיפור קצר על בחור שהזמין מנעולן בתל אביב לפריצת מושב של קטנוע

הוא הזמין שני מנעולנים. ואף אחד מהם לא הצליח לפרוץ את הקטנוע. רוב הפריצות של האופנועים מתבצעות עקב איבוד המפתח. או נעילתו בלי כוונה מתחת לכיסאו של רוכב האופנוע או בארגז.

אני כמנעולן במרכז. משתמש בדרך כלל בשיטת הפריצה של הדגדוג. פורץ קטנועים לא מקצועי ישתמש בשיטת קידוח הצילינדר. דבר שמבחינתי הוא אסון. שאיננו משתלם לבעל האופנוע. מהסיבה הפשוטה שהוא יצטרך במקרה הטוב מנעול חדש.

עוד קריאת שירות פופולרית בקרב האופנוענים. שמצריכה פריצת אופנועים היא אובדן מפתח הארגז של האופנוע. שגם במקרה זה יש להעדיף את שיטת הדגדוג. ורק ובמידה וזה לא מצליח. יש לעבור לפשרות השנייה של קדיחת הצילינדר.
פורץ אופנועים ברישיון משטרת ישראל.

אני עובד כפורץ אופנועים עם אישור ותעודת יושר מטעם משטרת ישראל. תעודת מנעולן מוסמך, וכמובן ותק וידע בתחום. אצלי לא יהיה מצב שיגיע מנעולן לא מומחה בתחום.

טיפ על תקלות נפוצות שמצריכות פריצת אופנועים

כמנעולן אופנועים וגם כרוכב אופנוע בעצמי למעלה מ-30 שנה. קטנוע יכול להינעל מסיבות רבות.

כאשר רוכבים רבים עושים את הטעות הנפוצה ביותר. נועלים את כיסא הקטנוע על המפתח או משאירים את המפתח סגור. בתוך תא הננעל בקליק.

במקרים אלו לא ניתן לחלץ את המפתח אלא רק במקרה שיש מפתח רזרבי, לכן חשוב שיהיה מפתח רזרבי נוסף בבית. ובגלל שברוב המקרים אין לרוכב הקטנוע מפתח רזרבי נתקעים רוב הרוכבים ללא יכולת להניע את האופנוע.

במקרים אלו ולאחר שהתברר כי אין אפשרות להשיג מפתח רזרבי האופציה הטובה ביותר הינה של הזמנת פורץ מנעולים.

פורץ אופנועים
פורץ אופנועים

חשוב לזכור פריצת מנעול אופנוע חייבת להתבצע רק על ידי מנעולן מקצועי ומנוסה. או פורץ אופנועים מוסמך ומורשה משטרת ישראל.

למעשה, בבחירת פורץ מנעולים לאופנוע. ישנה חשיבות מרבית לבחירת מנעולן אופנועים שהוא יהיה האדם הנכון.

פורץ מנעולים שאין לו את הניסיון המתאים בתחום וגם לא ההכשרה הראויה, יגרום לבעל הקטנוע לקח סיכון בכך שהנזק והתשלום עליו יהיה הרבה יותר גדול מהזמנת פורץ אופנועים מיומן ומקצועי.

לצערי כיום בתחום המנעולנות בישראל, ישנם פורצי מנעולים רבים הגורמים נזק רב לקטנוע או לאופנוע בעת הפריצה ולאחר מכן לא ניתן להשיב את הקלקול על תיקונו.

הטיפ הכי גדול שלי הוא לא להתפתות למחיר זול בטלפון, שיעלה לכם ביוקר. הרבה מנעולנים על מנת להשיג את העבודה ידרשו מחיר נמוך, ובזמן ההגעה המחיר יקפץ לשחקים.

בבחירת פורץ מנעולים לאופנוע, אחד הטיפים שאני נותן תמיד ללקוחותיי הוא תמיד יש לבדוק את המוניטין של החברה שהזמנתם, הן בביקורות וחוות דעת של לקוחות קודמים והן ברמה המקצועית בכלים שהוא משתמש.

                                            האם עבודתו של פורץ אופנועים שונה מעבודתו של פורץ דלתות?

כל אחד צריך למצוא מקצוע שמעניין אותו ולא פחות חשוב מתגמל אותו יפה. בכדי לעשות זאת אנו צריכים להבין את המאפיינים של המקצועות שלנו ולחשוב עליהם לעומק. אנו צריכים לאבחן הבדלים בין המקצוע ובין מקצועות אחרים ועל רקע זה אנו רוצים להתמקד במקצוע של פורץ אופנועים.
אם כן אין ספק כי יש שוני בין פריצה לדלת ובין פריצה לאופנוע אך שניהם כוללים פריצה של מנעולים ולכן ב-99% מהמקרים פורץ של אופנועים יהיה פורץ גם של דלתות ואין הבדל מהותי בין השניים. לכן אם אתם רוצים להיות פורצים דעו כי עליכם לדעת לפרוץ גם אופנועים וגם דלתות.

                                                     איך אדע כי אני מזמין פורץ אופנועים ולא רמאי?

הדבר הכי מפחיד זה להזמין פורץ אופנועים ואז לגלות כי הוא גנב לנו את האופנוע. אז מה עושים? כיצד נמנעים מדבר זה ומסכנה זו? אם כן מה שאתם צריכים לעשות זה למצוא מידע על הפורץ לפני שאתם מזמינים אותו.
אתם יכולים לפנות אל חברים שלכם שיש להם אופנועים ולשמוע מהם האם הם הזמינו פורץ בעבר. אתם יכולים לפנות אל האינטרנט ושם לחפש מידע על הפורץ בתנאי כמובן שזה אתר אמין. בכל מקרה כדאי לברר מידע על הפורץ בשלל דרכים ולא סתם להזמין מנעולן או פורץ מבלי לדעת מי הוא, מה הוא ומאיפה הוא מגיע.

                                               איך פורץ אופנועים יכול להתגבר על הבירוקרטיה?

כל מקצוע בישראל כולל בירוקרטיה אדירה בין אם זה מיסים למדינה, לרשות המקומית או תשלומי חשמל, מים ועוד ועוד ועוד. אז מה עושים, כיצד פורץ אופנועים יכול להתגבר על כל הבירוקרטיה הזאת? אם כן מה שהפורץ צריך לעשות זה להיות מסודר מאוד.
עליו לשמור על כל המסמכים שלו, עליו לדעת בדיוק מה הוא צריך לשלם ומה הוא צריך לקבל. כמובן שאתם יכולים לפנות אל יועצים כמו רואי חשבון או יועצי מס ולהיעזר בהם. אך בכל מקרה לא משנה מה אתם עושים לעולם אל תוותרו על סדר בעסק מכיוון שאם תעשו זאת תשלמו בענק והעסק שלכם יקרוס.

                                                 האם כדאי למנעולן להיות עוסק פטור?

עולה השאלה האם פורץ אופנועים צריך להיות עוסק פטור או לא? אם כן הדבר תלוי בהיקפי העבודה שלו. היתרון של עוסק פטור זה העובדה כי הוא לא צריך לשלם מע"מ וזה חוסך זמן וכסף. אך בכדי להיות עוסקים פטורים אתם צריכים לא לעבור תקרה (הנקבעת החוק ומשתנה כל שנה) ועל כך יש לתת את הדעת.

 

למה לבחור בנו ?

מקצועיות

אנו דוגלים במתן שירות מקצועי ללקוחות שלנו 24/7

אמינות

אצלנו תקבלו שקיפות מלאה לפני תחילת העבודה ועד סיומה - ללא עיגול פינות

מחיר

אנו מספקים ללקוחותינו שירות ברמה הגבוהה ביותר במחיר נוח לכל כיס

לקוחות ממליצים

צחי
צחי
Read More
מוטי הוא מקצוען, נתקעתי מחוץ לרכב ב 3 בלילה בתל אביב, כאשר עמה מנעולנים לא ענו לי ולא רצו להגיע לאיזור. בשיחה מוטי היה נעים ושירותי וגם הרגיע אותי ובאמת הגיע תוך 19 דק׳ שלא נדבר על המחיר המעולה, תודה רבה מוטי היקר!
גילי
גילי
Read More
אני יכול לספר שמהרגע שהתקשרתי ועד להחלפת הצילינדר התזמון היה מהיר מאוד ומקצועי מאוד. מוטי הגיע בזמן והסביר לי שחייב להחליף את הצילינדר ובסוף העבודה לקח מחיר הוגן מאוד.
עדי
עדי
Read More
אני מרוצה מאוד מהבחירה במוטי. אחד מבעלי המקצוע הכי טובים שיצא לי לפגוש לאחרונה. הוא המנעולן של המשפחה שלנו ובאמת אחד הטובים שיצא לי לפגוש
Previous
Next