בס״ד

מנעול רב בריח: דברים שכדאי לדעת

מורשה רב-בריח ומולטילוק

במאמר זה נתייחס למדוע מנעול רב בריח טוב מאחרים, מהן התקלות הנפוצות בו ולאיזה עוד מקומות הוא נועד לשימוש חוץ מדלת כניסה לבית. מאמר זה מיועד להמלצה בלבד.

מדוע כדאי לבחור במנעול רב בריח?

 

חברת רב בריח העולמית נותנת לכם ליהנות ממוצרי נעילה מתקדמים, וביניהם צילינדרים, מנעולים ומוצרים נוספים. בין היתר חברת רב בריח העולמית נותנת לכם להתנסות בחוויה טכנולוגית שטרם נראתה בעולם ובישראל בפרט.

 

חשוב לדעת שחברת רב בריח, מתמחה בתכנון, פיתוח וייצור איכותי של מנעולים, צילינדרים, מערכות נעילה מכאניות ואלקטרו מכאניות, מוצרי נעילה אלקטרונים, פרזול, מנעולים לדלתות ופתרונות נעילה משולבים.

 

חברת רב בריח נוסדה לפני 60 שנה לערך ומאז היא המוכרת ביותר בישראל. כמובן בזכות השירות המעולה ומוצרי הנעילה המתוחכמים, שהשתדרגו במשך השנים לטובים ביותר.

מנעול רב בריח
מנעול רב בריח

כל זה היא תוצאה של חשיבה ושל השקעה עצומה שמטרתה לרגש את הלקוח כל פעם מחדש. כיום יש לרב בריח המון מתחרים כגון חברת חוסם, רשפים, דלתות  אלון, פנדור ועוד צ אבל עדיין בתור מנעולן ומתקין דלתות שעובד בשטח, אני יודע שרוב הלקוחות בישראל, מעדיפים מוצרים של רב בריח הן בדלת רב בריח והן בצילינדר או מנעול של רב בריח.

 

 

ובנוסף, צוות החברה של רב בריח כולל אנשי שיווק שהם גם אנשי שטח שחיים את הצרכים המשתנים של השוק. כל זה ועוד זה רק חלק למה כדאי לבחור במוצרי הנעילה של רב בריח.

 

התקלות הנפוצות ברב בריח

 

בתור מנעולן ברמת גן ולמעשה בכל אזור המרכז והשרון אני יכול לומר שכמו כל דבר וחברה שמכבדת את עצמה יש תקלות נפוצות בחלק מהמוצרים. לרב בריח יש לא מעט תקלות נפוצות בשנים האחרונות. לדעתי זה נגרם בגלל המעבר לייצור בסין, ולא מעט הפעמים שאני נאלץ לעמד מול הלקוח חסר מילים לאחר שניפתח מוצר חדש מאריזה, ועדיין הוא לא תקין. אך למען האמת בגלל ריבוי התלונות של מנעולנים או לקוחות רב בריח לקחה את עצמה בידיים ושיפרה את המוצרים. איך זה נעשה? אין לדעת.

 

למה מיועד מנעול רב בריח

 

מנעול רב בריח נועד לכל דבר שנועד לנעילה. ממנעול מגירה במשרד ועד מנעול לכספת של בנק. כמובן שרוב המכירות של רב בריח הוא בתחום הדלתות כניסה לבתים, הן בצילינדרים, מנעולים, ומנגנוני נעילה.

 

ניתן לעיין בכתובת האתר שלי ולראות שיש מאות מוצרי נעילה של חברת רב בריח לכל דבר כמעט.

 

דלתות פנים של חברת רב בריח

 

 

לאחרונה רב בריח החלה במכירה והתקנה של דלתות פנים מתוצרת החברה. דלתות אלה מיוצרות ברמה הגבוהה ביותר ועמידה בפני מים, שנקראת טופ-פורמייקה, ובעל מראה עדכני ומודרני. דלתות אלה מיוחדות בזה שהם מצופות בפורמייקה עבה ואיכותית  בעלת הגנה בתחתית הדלת כמובן מפני רטיבות של משקופים והלבשות שעמידות למים וללחות.

למה לבחור בנו ?

מקצועיות

אנו דוגלים במתן שירות מקצועי ללקוחות שלנו 24/7

אמינות

אצלנו תקבלו שקיפות מלאה לפני תחילת העבודה ועד סיומה - ללא עיגול פינות

מחיר

אנו מספקים ללקוחותינו שירות ברמה הגבוהה ביותר במחיר נוח לכל כיס

לקוחות ממליצים

צחי
צחי
Read More
מוטי הוא מקצוען, נתקעתי מחוץ לרכב ב 3 בלילה בתל אביב, כאשר עמה מנעולנים לא ענו לי ולא רצו להגיע לאיזור. בשיחה מוטי היה נעים ושירותי וגם הרגיע אותי ובאמת הגיע תוך 19 דק׳ שלא נדבר על המחיר המעולה, תודה רבה מוטי היקר!
גילי
גילי
Read More
אני יכול לספר שמהרגע שהתקשרתי ועד להחלפת הצילינדר התזמון היה מהיר מאוד ומקצועי מאוד. מוטי הגיע בזמן והסביר לי שחייב להחליף את הצילינדר ובסוף העבודה לקח מחיר הוגן מאוד.
עדי
עדי
Read More
אני מרוצה מאוד מהבחירה במוטי. אחד מבעלי המקצוע הכי טובים שיצא לי לפגוש לאחרונה. הוא המנעולן של המשפחה שלנו ובאמת אחד הטובים שיצא לי לפגוש
Previous
Next