בס״ד

מנעול כספת לדלת

מורשה רב-בריח ומולטילוק

מנעול כספת לדלת

מרדכי המנעולן טכנאי מורשה רב-בריח זמין עכשיו: 050-9555768

                                                                                          ✔️אצלי הגנבים נכנסים לפניקה

מנעול כספת לדלת מהתוכנית יצאת צדיק
מנעול כספת לדלת מהתוכנית יצאת צדיק

✔️מנעול כספת רב בריח לכל סוגי הדלתות חובה בכל בית להגנה | ✔️מורשה כל חברות הביטוח בישראל | ✔️הפתרון המושלם נגד הגנבים |✔️ התקנה מקצועית ניסיון של 18 שנה | ✔️אצלי הגנבים נכנסים לפניקה | ✔️מורשה משטרת ישראל בעל תעודת יושר | ✔️התקנת מנעול גואל

מנעולן מקצועי

מנעול עליון כספת גואל

לכל דלת מומלץ נגד פריצות וגנבות מהטובים בעולם בהתקנה מקצועית ממנעולן יצאת צדיק, אל תתפתו למחיר זול שיעלה ביוקר… מנעולן 24 שעות יצאת צדיק 050-3939319

מנעול כספת הוא הפתרון הטוב ביותר היום למיגון דלת ביתנו בנוסף למנעול הקיים מפני פריצות. מנעול כספת מוכר ומומלץ כיום ע"י משטרת ישראל וע"י חברות הביטוח השונות,
המבטחות את ביתנו ותכולתנו כנגד פריצות. מנעול כספת הוא אמין, יעיל, קשה לפריצה בקידוח ובפריצת הדלת בלום.

מנעול כספת מהווה ערך מוסף אדיר במיגון דלת ביתנו כנגד פורצים. גם לפורץ מנעולים מורשה קשה לפרוץ יתרון נוסף וחשוב הוא מחירו של מנעול הכספת והתקנתו, אשר ירדו דרסטית בשנים האחרונות ושווים כיום לכל כיס.

מנעול כספת עליון רב בריח – התקנה

בשלב זה נלמד מהו בעצם מנעול הכספת ומה המשמעות בהתקנה של מנעול כזה בדלת ביתנו. להפתעתכם הרבה מנעול כספת כיום, אינו משמש כיום אך ורק לנעילת כספות.

למנעול הכספת יש מנגנון מתוחכם כנגד פריצות של דלתות, דבר שמקשה על הפריצה.

איך בעצם מתקינים מנעול כספת עליון –של חברת רב בריח:

מנעול איכותי

 

התקנת מנעול כספת עליון של חברת רב בריח יכולה להיעשות במגוון דלתות כגון: דלתות פלדה, דלתות עץ, ודלתות חסינות אש.

תמיד תדרשו מהמתקין שהמנעול יגיע בקופסא מקורית שתיפתח מולכם. מנעולן מקצועי יעבור איתכם בסיום ההתקנה. על כל המפתחות ויראה לכם שזה עובד בשני ציידיו של הדלת.

החלפת מנעול כספת עליון – רב בריח:

מתי לקנות מנעול לכספת?

עכשיו אלמד אותכם מה לא עושים עם מנעול עליון של רב בריח. אל תנסו לתקן מנעול כזה ברגע שאתם רק חושבים שהוא התקלקל. התקשרו למוטי המנעולן מיצאת צדיק, שיגיע לבדוק את המנעול.

במידה ויתברר שהוא לא תקין אל תחסכו החליפו אותו בחדש. כמובן שאם זה התקלקל במסגרת האחריות הציגו את חשבונית המס. שקיבלתם בזמן התקנת מנעול כספת עליון בביתכם. ותזוכו במנעול חדש ללא עלות. על מנעול כספת רב בריח יש אחריות יצרן לשנה.

מקרה נוסף שאני ממליץ לכם להחליף את מנעול כספת עליון של רב בריח, אם במידה ונאבדו אחד המפתחות, חובה להחליף את המנעול, על מנת שהמפתח יגיע לידיים לא רצויות. דרך אגב מומלץ במקרה זה להחליף את כל המנעולים בבית.

מנעול כספת רב בריח – איך נדע שהמנעולן שהזמנו מקצועי?

כיום שוק המנעולנים לצערי פרוץ ויש המון חברה, בעלי עבר פלילי שעובדים כמנעולנים. תמיד מומלץ לפנות למוטי מנעולן יצאת צדיק שידע לתת לכם שירות, אדיב, מקצועי, ואמין, בהתקנת מנעול כספת עליון של רב בריח.

מנעול כספת עליון רב בריח – מתי בעצם מומלץ להתקין?

אחד הסיבות היותר נפוצות שבעקבותיו אני מקבל הזמנה של התקנה של מנעול עליון כספת של רב בריח הוא לאחר פריצה. רק אז רוב האנשים מוסיפים מנעול נוסף לדלת.

לא משנה מתי תזמינו מנעולן מיצאת צדיק, תמיד העבודה תתבצע ברמה הגבוהה ביותר. .

תהיו בטוחים שאם תבחרו במנעולן יצאת צדיק תהיו בטוחים שאתם בטוחים.

כיצד מתבצעת בעצם פריצה למנעול כספת רב בריח על ידי מנעולן מורשה?

אני ינסה להסביר לכם בקצרה איך בעצם פורצים מנעול כספת כי זה שונה בהחלט מפריצת צילינדר לדלת. יש לנו בעצם את מנעולי הכספת הרגילים ואת מנעולי הכספת של חברת רב בריח.

במידת הצורך, פורץ המנעולים מקצוען יעשה שימוש בכלי עבודה מקצועיים בעת הפריצה, בהתאם לסוג הדלת, סוג המנעול וגם בהתאם למהות הפריצה.

מנעול כספת עליון רב בריח – אחריות על כל עבודה I באישור משטרת ישראל I

מנעולן מיצאת צדיק– מקצועי בהתקנת/החלפת מנעול עליון כספת רב בריח I

שירות 24 שעות 7 ימים בשבוע I חייג עכשיו תוך 20 דקות אצלך!

למה לבחור בנו ?

מקצועיות

אנו דוגלים במתן שירות מקצועי ללקוחות שלנו 24/7

אמינות

אצלנו תקבלו שקיפות מלאה לפני תחילת העבודה ועד סיומה - ללא עיגול פינות

מחיר

אנו מספקים ללקוחותינו שירות ברמה הגבוהה ביותר במחיר נוח לכל כיס

לקוחות ממליצים

צחי
צחי
Read More
מוטי הוא מקצוען, נתקעתי מחוץ לרכב ב 3 בלילה בתל אביב, כאשר עמה מנעולנים לא ענו לי ולא רצו להגיע לאיזור. בשיחה מוטי היה נעים ושירותי וגם הרגיע אותי ובאמת הגיע תוך 19 דק׳ שלא נדבר על המחיר המעולה, תודה רבה מוטי היקר!
גילי
גילי
Read More
אני יכול לספר שמהרגע שהתקשרתי ועד להחלפת הצילינדר התזמון היה מהיר מאוד ומקצועי מאוד. מוטי הגיע בזמן והסביר לי שחייב להחליף את הצילינדר ובסוף העבודה לקח מחיר הוגן מאוד.
עדי
עדי
Read More
אני מרוצה מאוד מהבחירה במוטי. אחד מבעלי המקצוע הכי טובים שיצא לי לפגוש לאחרונה. הוא המנעולן של המשפחה שלנו ובאמת אחד הטובים שיצא לי לפגוש
Previous
Next