בס״ד

החלפת מנעול למניעת פריצות

מורשה רב-בריח ומולטילוק

            החלפת מנעול למניעת פריצות

המנעול לדירה שלכם הוא מה שמפריד בינכם לבין פריצה גם אם אתם לא גרים בישוב מבוסס בתי קרקע. אל תגידו לי זה לא יקרה. חשוב מאוד לעשות את המקסימום מבחינתכם על מנת למנוע פריצות. פעולה פשוטה כמו החלפת מנעלים ע"י מנעולן בראשון לציון, או בכל עיר אחרת שיודע לעשות את העבודה כמו שצריך, יכולה למנוע מכם מצבים של עוגמת נפש. להלן מצבים בהם כדאי לבצע החלפת מנעול.
1. רכישת דירה – בין אם רכשתם דירה חדשה מקבלן, או בין אם קניתם דירה יש שניה. חשוב מאוד להחליף את המנעול. המפתח לדירה שלכם, היה אצל אנשים רבים כל אותו זמן. למען השקט הנפשי שלכם, כדאי לדאוג שיש לכם מנעול חדש עם מפתח שאף אחד לא השתמש בו. לצורך זה חשוב להזמין מנעולן מקצועי שיגיע עם צלינדר חדש. יש לוודא שאתם מקבלים אתו 5 מפתחות.

החלפת מנעול למניעת פריצות

2. מנעול ישן – אם המנעול ישן מאוד סימן שהוא יותר רגיש לפריצות. אל תקלו על הגנב. עברתם לדירה חדשה, קנו את המנעול הקשה ביותר לפריצה. במקרה זה כדאי לבצע השוואת מחירים כמו גם להתייעץ עם מנעולנים מנוסים באזורכם. החלפת מנעול במקרה זה היא הכרחית, מכיוון שהגנבים היום מאוד מנוסים ומנעולים כאלה הם פותחים בשניות.

3. מנעול תקול– אם המנעול שלכם לא עובד בצורה תקינה מצד אחד של הדלת, סימן שיש בעיה במנעול ויש להחליפו לחדש. במידה והמנעול לא עובד בשתי בצדדים הסבירות מאוד גבוהה שיש אולי בעיה במנגנון הנעילה, ויש להזמין טכנאי מנעולים מיצאת צדיק לבדוק ולאבחן את הבעיה.

4. כאשר יש שחיקה של גלגל השיניים– בעיה זאת היא נפוצה מאוד במנעולים בני למעלה מ- 10 שנים, כאשר המפתח מסתובב בקלות רבה מידי ואין התנגדות של המפתח בעת החיכוך עם המנעול והצילינדר, סימן שהמנעול תקול או שהמנגנון לא תקין. במקרה בו ישנו סיבוב קל מידי ואפילו רופף מידי בעת פתיחת הדלת, יש להזמין טכנאי שירות של מנעולים שיחליף את המנעול. יש לזכור ששחיקת המנעול והתרופפות המנעול יכולה להביא לפריצה קלה של הדלת על ידי משיגי גבול ואף להגיע לאי יכולת לנעול את הדלת כלל.

מאמר זה נכתב על ידי מרדכי המנעולן מיצאת צדיק שירות מנעולן 24-7.

למה לבחור בנו ?

מקצועיות

אנו דוגלים במתן שירות מקצועי ללקוחות שלנו 24/7

אמינות

אצלנו תקבלו שקיפות מלאה לפני תחילת העבודה ועד סיומה - ללא עיגול פינות

מחיר

אנו מספקים ללקוחותינו שירות ברמה הגבוהה ביותר במחיר נוח לכל כיס

לקוחות ממליצים

צחי
צחי
Read More
מוטי הוא מקצוען, נתקעתי מחוץ לרכב ב 3 בלילה בתל אביב, כאשר עמה מנעולנים לא ענו לי ולא רצו להגיע לאיזור. בשיחה מוטי היה נעים ושירותי וגם הרגיע אותי ובאמת הגיע תוך 19 דק׳ שלא נדבר על המחיר המעולה, תודה רבה מוטי היקר!
גילי
גילי
Read More
אני יכול לספר שמהרגע שהתקשרתי ועד להחלפת הצילינדר התזמון היה מהיר מאוד ומקצועי מאוד. מוטי הגיע בזמן והסביר לי שחייב להחליף את הצילינדר ובסוף העבודה לקח מחיר הוגן מאוד.
עדי
עדי
Read More
אני מרוצה מאוד מהבחירה במוטי. אחד מבעלי המקצוע הכי טובים שיצא לי לפגוש לאחרונה. הוא המנעולן של המשפחה שלנו ובאמת אחד הטובים שיצא לי לפגוש
Previous
Next