בס״ד

החלפת מנעול דלת זכוכית

מורשה רב-בריח ומולטילוק

את דלתות הזכוכית היפות, המיוחדות, והמבריקות אנו פוגשים בבתי מגורים החדישים, בנייני משרדים בכל רחבי הארץ, ומרכזי קניות וקניונים. הדבר הכי מושך בדלת זכוכית, שהשימוש בזכוכית מביא עמו מראה מעוצב ומרהיב שמושך את תשומת ליבנו אל הנכס. כמובן שיש בזה גם חיסרון כי השקיפות של הזכוכית ותכונות החומר לא מאפשרות שילוב של מנעולים רגילים כמו בבתים רגילים, שאיכות אבטחתם גדול יותר. אבל בכדי לנעול בכל זאת את דלת הזכוכית, בצורה היעלה ביותר והמאובטחת עד כמה שאפשר, יש לאתר מנעולים לדלת זכוכית. חשוב לציין שאם ניבחר במנעולים הטובים ביותר, לא נגרע מהעיצוב הנהדר של הדלת, אך כמובן כמו שהזכרנו תחילה, לא ניתן להשוות את עמידותם לדלתות עץ או פלדה.
את  המנעולים לדלת זכוכית אפשר לשלב במשרדים, מרכזי קניות, בנייני מגורים, מחסנים, וכל אתר אחר שבו הותקן דלת זכוכית. את המנעולים לדלת הזכוכית, אפשר להציב בתחתית הדלת, בפינה התחתונה או העליונה ובמרכז הדלת מתחת לידית, לפי תכנון המנעול בדלת. הדלת יכולה להכיל בריחים של מתכת שחודרים אל הקירות ומציעה רמה גבוה של אבטחה. אך מניסיון אישי ומקצועי בעבור משרדים או חנויות ששוכנים בתוך מבנה מאובטח מנעולים לדלת זכוכית מספיקים בהחלט.

תיקון מנעול דלת זכוכית

חשוב לציין שדלתות זכוכית הן הרגישות ביותר. שימוש לא זהיר, על ידי מנעולן יכול להגיע גם לסדק של הזכוכית. שימוש לא נכון על ידי העוברים ושבים, בהן יכול לגרום לשחיקה מהירה במקרה הטוב או הרס מידי במקרה הרע. גם כאשר מדובר בעבודה הכוללת החלפת מנעול של דלת זכוכית, חשוב שיהיה אחראי עליה מנעולן בנס ציונה או בכל עיר אחרת שיודע את העבודה לעומק, ומתמחה בתחום. כמובן שגם עבודת פריצת מנעולים בדלת זכוכית, צריכה להתבצע בעדינות מרבית כאשר מדובר בפריצת דלתות זכוכית. לכן חשוב להזמין מומחה שיודע לעבוד עם דלתות מסוג זה כמו מרדכי המנעולן מיצאת צדיק 050-3939319.

החלפת מנעול דלת זכוכית
החלפת מנעול דלת זכוכית

התאמת מנעול לדלת זכוכית

על המנעולן לבחור את המנעול המתאים לא רק ביחס לדלת אלא גם לאופי השימוש והמקום. ישנם דלתות, שמוצבות במשרדים שאין להם ממש קשר לאבטחה או שהן אפילו לא זקוקות לנעילה. הן נועדו לתחימת שטחים. כמו כן, המטרה שלהן היא ליצור שקיפות במשרד. במקרים אחרים, מדובר בדלתות כניסה למשרד בתוך בניין שיש בו שירות אבטחה, אבל אין זה אומר, שצריך לזלזל בנעילה. כאן חשוב לדאוג למנעול הבטוח והקשה ביותר לפריצה כאשר מדובר בנושא. לעולם לא מאוחר מידי לעשות החלפת מנעול דלת זכוכית במידה ואתם חוששים שהתקנתם מנעול לא מספיק טוב. למען מטרה זו כדאי להתייעץ עם מנעולנים מנוסים.  כדאי להשוות גם מחירים לפני שבוחרים את הפתרון לרכישה. לפעמים יכולים להיות פערים משמעותיים בין אותו מנעול במקורות רכישה שונים.

 

למה לבחור בנו ?

מקצועיות

אנו דוגלים במתן שירות מקצועי ללקוחות שלנו 24/7

אמינות

אצלנו תקבלו שקיפות מלאה לפני תחילת העבודה ועד סיומה - ללא עיגול פינות

מחיר

אנו מספקים ללקוחותינו שירות ברמה הגבוהה ביותר במחיר נוח לכל כיס

לקוחות ממליצים

צחי
צחי
Read More
מוטי הוא מקצוען, נתקעתי מחוץ לרכב ב 3 בלילה בתל אביב, כאשר עמה מנעולנים לא ענו לי ולא רצו להגיע לאיזור. בשיחה מוטי היה נעים ושירותי וגם הרגיע אותי ובאמת הגיע תוך 19 דק׳ שלא נדבר על המחיר המעולה, תודה רבה מוטי היקר!
גילי
גילי
Read More
אני יכול לספר שמהרגע שהתקשרתי ועד להחלפת הצילינדר התזמון היה מהיר מאוד ומקצועי מאוד. מוטי הגיע בזמן והסביר לי שחייב להחליף את הצילינדר ובסוף העבודה לקח מחיר הוגן מאוד.
עדי
עדי
Read More
אני מרוצה מאוד מהבחירה במוטי. אחד מבעלי המקצוע הכי טובים שיצא לי לפגוש לאחרונה. הוא המנעולן של המשפחה שלנו ובאמת אחד הטובים שיצא לי לפגוש
Previous
Next