בס״ד

איך לפרוץ מנעול

מורשה רב-בריח ומולטילוק

                                        איך לפרוץ מנעול?

החלפת צילינדר מחיר
איך לפרוץ מנעול?

 מנעולן מיצאת צדיק מומלץ מ-₪99 | פורץ מנעולים 24/7 מורשה 

בתים * רכבים * כספות * צדק חברתי זה כאן 

פריצה, תיקון דלתות, החלפת מנעולים 24-7 | ברשותי תעודת יושר ממשטרת ישראל | חוות דעת והמלצות באתר ממאות לקוחות | חייגו: 050-9555768 | עד 20 דקות אצלך | מנעולן 

איך לפרוץ מנעול?

פורץ כל מנעול ודלת | פורץ רכבים | חשוב שהמפתחות שלך יהיה בידיים בטוחות – מורשה רב בריח ומולטילוק | התקנת מנעול עליון (כספת) למניעת פריצות | וותק וניסיון בכל סוגי עבודות המנעולנות מאז שנת 1999

                            איך לפרוץ מנעול? מנעולן יצאת צדיק מבהיר בזאת?

חשוב לי להבהיר למען לכל ספק אני ממש רוצה רגע מזמנכם האישי. לפני שאני ייתן לכם כאן טיפים ומדריך. כי מין הסתם תחום פריצת מנעולים. שלא שייכים לכם והוא חדש לכם. כל פריצת מנעול נחשבת לעבירה על החוק. תיזכרו תמיד שבעל הדלת. הלוקר או אפילו המנעול הכי פשוט שיש. יכול לפעול נגדכם במידה וביצעת עבירה פלילית זאת. תמיד תזכרו ותחדדו בראשכם כי פריצת מנעול שלא שייך לכם. מהווה עבירה פלילית. ועד לאישום פלילי לפי החוק בישראל.

אני המנעולן שלכם במידה ותבחרו להשתמש בשירותי כפורץ מנעולים. לא לוקח שום אחריות, במידה והחלטתם לפרוץ מנעול של אדם אחר. ושיקרתם אותי שזה שלכם או כל סיבה אחרת לא מוצדקת לפריצת המנעול. עם זאת, במידה שקרה שחזרתם מהעבודה. וגיליתם שהמפתח שלכם לא נמצא עוד עליכם או שהמנעול תקול. הינה כמה רעיונות יצירתיים להיכנס חזרה לתוך הבית. מבלי הצורך במפתח.

ותיזכרו כל מה שנאמר פה הוא בגדר המלצה בלבד.

אז אם אתם רוצים לקבל פתרון מקצועי ומהיר, אני מזמין אתכם ליצור איתי קשר. מנעולן פורץ מנעולים מיצאת צדיק מורשה 24/7 טלפון נייד 050-3939319

                                     פריצת המנעול בואו נבין איך עושים זאת נכון

מה שאני עומד להסביר כעת חשוב מאוד. לדעת שההסבר מיועד למי שרוצה לפתח הבנה עמוקה של פריצת מנעול. כבר להגיע ליידע של מנעולן פורץ מנעולים. וזה לא משנה עם אתה צריך מנעולן בתל אביב או בכל מקום אחר.

אז אם אתם מחפשים פתרונות קלים יותר. מומלץ לעבור לאחת מהשיטות האחרות כמו שבירת החלון.

אז בואו נכיר את המנעול ואת כל הדרכים לפריצה שלו? ונבין איך לפרוץ מנעול?

על מנת לפרוץ את המנעול הזה, יש לדחוף בעוצמה ובמידה המתאימה את הפינים. אז איך עושים זאת? אנסה להסביר

בשלב הראשון הסתכלו על המפתח שלכם. אתם מבחינים בטח בצורה ובשקעים ובבליטות שעל המפתח. כמובן שזה לא סתם השקעים והבליטות האלו מותאמים לפינים. כאשר אנחנו נמקם את המפתח בצורה הנכונה, הפלא ופלא המנעול נפתח.

אז קודם כל אנחנו מבינים שכדי לדעת לפרוץ מנעול בשיטת מנעולן יצאת צדיק עלינו להבין איך מנעול בעצם בנוי. לכן בתור התחלה לכו לטמבוריה הקרובה לביתכם ותקנו 5 מנעולים שונים של 5 פינים.

עכשיו בואו נפרק את המנעול ונתאמן על פין מספר 1 – ונדע איך לפרוץ מנעול?

עכשיו בואו נעבור למנעול השני. ונשאיר בו רק פין אחד. מה זה דורש? פירוק 4 הפינים האחרים. עכשיו שגם השלב הזה מאחורינו. נשתמש במפתח אלן. ובסיכה משרדית כדי להתאמן על פריצה. מה צריך לעשות: פשוט מאוד יש להכניס את מפתח אלן ולהפעיל לחץ על הצד. ובמקביל נכניס את הסיכה שברשותנו, ננסה למצוא למצוא את הפין המדובר ולהרים אותו כלפי מעלה. הגעתם לנקודה הנכונה? שאפו המנעול יפתח.

עכשיו בואו נכיר לעומק את המנעולים ורכישתם

עכשיו שאתם יודעים איך מנגנון מנעול הפינים עובד. וברוך השם הצלחתם לפתוח אותו אתם כבר בשלב מתקדם. וזה אומר שאתם יכולים להתקדם כבר רמה אחת הלאה. ואני ינסה ללמד אותכם גם איך לפרוץ מנעולים נוספים. אבל לצערי תוכלו לפנות אלי רק שיהיה ברשותכם ציוד מנעולן. פורץ מתקדם כדי לעשות את זה כמו מקצוען.

למה לבחור בנו ?

מקצועיות

אנו דוגלים במתן שירות מקצועי ללקוחות שלנו 24/7

אמינות

אצלנו תקבלו שקיפות מלאה לפני תחילת העבודה ועד סיומה - ללא עיגול פינות

מחיר

אנו מספקים ללקוחותינו שירות ברמה הגבוהה ביותר במחיר נוח לכל כיס

לקוחות ממליצים

צחי
צחי
Read More
מוטי הוא מקצוען, נתקעתי מחוץ לרכב ב 3 בלילה בתל אביב, כאשר עמה מנעולנים לא ענו לי ולא רצו להגיע לאיזור. בשיחה מוטי היה נעים ושירותי וגם הרגיע אותי ובאמת הגיע תוך 19 דק׳ שלא נדבר על המחיר המעולה, תודה רבה מוטי היקר!
גילי
גילי
Read More
אני יכול לספר שמהרגע שהתקשרתי ועד להחלפת הצילינדר התזמון היה מהיר מאוד ומקצועי מאוד. מוטי הגיע בזמן והסביר לי שחייב להחליף את הצילינדר ובסוף העבודה לקח מחיר הוגן מאוד.
עדי
עדי
Read More
אני מרוצה מאוד מהבחירה במוטי. אחד מבעלי המקצוע הכי טובים שיצא לי לפגוש לאחרונה. הוא המנעולן של המשפחה שלנו ובאמת אחד הטובים שיצא לי לפגוש
Previous
Next