בס״ד

פורץ מנעולים בשוהם

מורשה רב-בריח ומולטילוק

שירות 24/7 ע"י פורץ מנעולים בשוהם בעל ניסיון עשיר. מרדכי המנעולן הוא גם מומחה לפריצת כספות ורכבים פורץ מנעולים יצאת צדיק בשוהם

 

גרים בשוהם וזקוקים לפורץ מנעולים מקצועי ואמין? האם הרכב ננעל או השלט ממאן לפתוח את מנעול הדלת? האם המנעול תקוע או חורק? ואתם מעוניינים להחליפו בחדש? ובכן, כל שעליכם לעשות הוא ליצור קשר עם מרדכי המנעולן. פורץ מנעולים בשוהם בעל תודעת שירות גבוהה. המציע ניסיון מקצועי ללא תחרות, זמינות מלאה מסביב לשעון 24-7. אחריות מלאה ומחירים אטרקטיביים ושווים לכל כיס.

פורץ מנעולים – באישור משטרת ישראל

בעת בחירת פורץ מנעולים בשוהם יש לוודא כי ברשותו אישור של מנעולן מורשה מטעם המשטרה. אישור זה מהווה אסמכתא עבורכם כי בחרתם מנעולן מקצועי ואמין. כך תיהנו משקט נפשי ומעבודה יעילה ואיכותית. ללא חשש לרכושכם.

פורץ מנעולים מתמחה בין היתר בפריצת מנעולי דלתות בתים מסוג מולטילוק ורב בריח. ובפריצת כל סוגי המנעולים האחרים. כמו כן, הוא מציע שירות יעיל ומהיר לפריצת מנעולי רכבים. תוך התחייבות למינימום נזקים. יש מקרים בהם המנעולן יצליח לפרוץ את הדלת ללא צורך בקידוח המנעול והלקוח זוכה לעבודה מהירה בעלות נמוכה ללא צורך בהחלפת המנעול.

<yoastmark class=

כדאי לדעת כי מנעולן בשוהם מתמחה בשירות פריצה של כל סוגי המנעולים, בין השאר גם פריצת מנעולי כספות, תיבות דואר, מנעולי ביטחון של קטנועים, אופניים ואופנועים, וכן בפריצת דלתות מחסנים ומשרדים. השירות מיועד ללקוחות פרטיים, עסקיים ומוסדיים, כאשר רק מנעולן מקצועי ומיומן מציע גם זמינות גבוהה ושירות 24 שעות ביממה, שבעה ימים בשבוע.

פורץ מנעולים בעל הכשרות מקצועיות בארץ ובחו"ל

פריצת מנעולים ודלתות אינה דבר של מה בכך. נדרש ניסיון וידע רב הנצבר לאורך שנים ארוכות, יש להכיר את כל סוגי הדלתות והמנעולים, ועל המנעולן לרכוש ציוד מקצועי וחדשני על מנת לספק שירות יעיל ומתקדם. מנעולן מקצועי חייב לעבור הכשרות בארץ ובחו"ל כדי ללמוד שיטות פריצה חדשניות המאפשרות לו לפרוץ דלתות ומנעולים במינימום נזק.

לכן, חשוב לבחור היטב פורץ מנעולים ואין להסתפק במנעולן ללא ותק בענף וללא ידע וכלים מתאימים. הזמינו עכשיו שירות ממרדכי המנעולן ותיהנו גם אתם משירותי פריצת מנעולים ודלתות ברמה הגבוהה ביותר, מאחריות מלאה וממחירים שווים לכל כיס.

למה לבחור בנו ?

מקצועיות

אנו דוגלים במתן שירות מקצועי ללקוחות שלנו 24/7

אמינות

אצלנו תקבלו שקיפות מלאה לפני תחילת העבודה ועד סיומה - ללא עיגול פינות

מחיר

אנו מספקים ללקוחותינו שירות ברמה הגבוהה ביותר במחיר נוח לכל כיס

לקוחות ממליצים

צחי
צחי
Read More
מוטי הוא מקצוען, נתקעתי מחוץ לרכב ב 3 בלילה בתל אביב, כאשר עמה מנעולנים לא ענו לי ולא רצו להגיע לאיזור. בשיחה מוטי היה נעים ושירותי וגם הרגיע אותי ובאמת הגיע תוך 19 דק׳ שלא נדבר על המחיר המעולה, תודה רבה מוטי היקר!
גילי
גילי
Read More
אני יכול לספר שמהרגע שהתקשרתי ועד להחלפת הצילינדר התזמון היה מהיר מאוד ומקצועי מאוד. מוטי הגיע בזמן והסביר לי שחייב להחליף את הצילינדר ובסוף העבודה לקח מחיר הוגן מאוד.
עדי
עדי
Read More
אני מרוצה מאוד מהבחירה במוטי. אחד מבעלי המקצוע הכי טובים שיצא לי לפגוש לאחרונה. הוא המנעולן של המשפחה שלנו ובאמת אחד הטובים שיצא לי לפגוש
Previous
Next