בס״ד

תקלות בדלת רב בריח

מורשה רב-בריח ומולטילוק

                    תקלות בדלת רב בריח

נדמה שהיום כבר אין לאיש ספק ביחס לאיכותן של דלתות רב בריח, ובבתים רבים בישראל מבינים שזוהי אחת הדרכים היעילות והטובות ביותר למיגון הבית. אלא שגם הטובים ביותר עשויים לסבול מפעם לפעם בתקלות, וכך אתם עשויים להתמודד עם תקלות בדלת רב בריח, תקלות שבמהותן עשויות לגרום לכם להרגיש קצת פחות בטוחים בדירתכם. כדי להתמודד עם תקלות בדלת רב בריח, מהסוג הזה אתם בהחלט זקוקים לשירותיו של מנעולן מקצועי, שמכיר היטב את מוצרי החברה ויידע להציע פתרון מדויק לכל בעיה. אם כן, אילו תקלות בדלת רב בריח הן נפוצות יותר, ומתי רצוי להזמין מנעולן לסיוע?

תיקון דלתות פנים
תקלות בדלת רב בריח

 

שדרוג מערכת הנעילה

מנעולי רב בריח, איכותיים ככל שיהיו, נעשים משוכללים ומתקדמים עם השנים. בזמן שמוצרים חדשים ומתוחכמים יותר נכנסים לשוק, המוצר הקיים היום בביתכם נעשה מתיישן ונשחק. כדי להקדים תרופה למכה וכדי שלא תגיעו למצב שבו אתם תקועים עם מנעול שחוק שמקשה על נעילת הבית או פתיחתו, מומלץ להחליף את הצילינדר אחת לכמה שנים (4-5 שנים בממוצע). כך תמנעו תקלות בדלת רב בריח ותבטיחו לעצמכם הגנה טובה יותר.

 

מפתח שבור או מנעול שחוק

אחת התקלות הנפוצות בדלת רב בריח מתגלה כשהמפתח נשבר או נתקע בחור המנעול. ישנן סיבות שונות שעשויות להסביר מדוע זה קורה, כאשר שחיקה או התיישנות של המנעול הם הסברים אפשריים בהחלט. במצבים אלה תוכלו להיעזר בשירותיו של מנעולן בתל אביב מיצאת צדיק, תמיד מומלץ להשתמש במנעולן שעבר הכשרה מקצועית שיטפל בבעיה, יחזיר את המצב לשגרה וגם יסייע לכם בהחלפת הצילינדר ובתיקון התקלה בדלת. תקלות בדלת רב בריח עשויות להיות קשורות גם בהתקנה לא תקינה מלכתחילה, ולכן מומלץ מאוד להיעזר אך ורק באיש מקצוע מנוסה ואמין, שכן לא כל מנעולן יציע שירות ברמה הגבוהה ביותר. זכרו שהדלת היא זו שמגנה עליכם, על דיירי הבית, על הפריטים היקרים ביותר ועל המידע שאתם שומרים בבית – בין אם הוא עסקי או פרטי. תקלות בדלת רב בריח יכולות לקרות, השאלה החשובה יותר היא איך תתמודדו איתן, ובדיוק בשביל זה אתם צריכים מנעולן שירותי, זמין, מנוסה ומעל הכל – מקצועי מאוד ובמחיר הגון.

למה לבחור בנו ?

מקצועיות

אנו דוגלים במתן שירות מקצועי ללקוחות שלנו 24/7

אמינות

אצלנו תקבלו שקיפות מלאה לפני תחילת העבודה ועד סיומה - ללא עיגול פינות

מחיר

אנו מספקים ללקוחותינו שירות ברמה הגבוהה ביותר במחיר נוח לכל כיס

לקוחות ממליצים

צחי
צחי
Read More
מוטי הוא מקצוען, נתקעתי מחוץ לרכב ב 3 בלילה בתל אביב, כאשר עמה מנעולנים לא ענו לי ולא רצו להגיע לאיזור. בשיחה מוטי היה נעים ושירותי וגם הרגיע אותי ובאמת הגיע תוך 19 דק׳ שלא נדבר על המחיר המעולה, תודה רבה מוטי היקר!
גילי
גילי
Read More
אני יכול לספר שמהרגע שהתקשרתי ועד להחלפת הצילינדר התזמון היה מהיר מאוד ומקצועי מאוד. מוטי הגיע בזמן והסביר לי שחייב להחליף את הצילינדר ובסוף העבודה לקח מחיר הוגן מאוד.
עדי
עדי
Read More
אני מרוצה מאוד מהבחירה במוטי. אחד מבעלי המקצוע הכי טובים שיצא לי לפגוש לאחרונה. הוא המנעולן של המשפחה שלנו ובאמת אחד הטובים שיצא לי לפגוש
Previous
Next