בס״ד

עצות למניעת נזקים לדלת למעבר לדירה ליד הים

מורשה רב-בריח ומולטילוק

עצות למניעת נזקים לדלת למעבר לדירה ליד הים

דירה על יד הים היא חלום מתוק. אתם בטח מדמיינים את הבקרים הנעימים שבהם תתעוררו אל הנוף עוצר הנשימה, אתם חולמים על ארוחה רומנטית על רקע הים הכחול או על השקט המוחלט שיאפשר לכם לשמוע אך ורק את התנפצות הגלים. אלא שלצד היתרונות הרבים שיש לדירה על יד הים, חשוב שתיערכו מראש לנושאים הנלווים להגשמת החום, ובראשם התמודדות עם נזקים שעשויים להיגרם לדלת. בהיותה אמצעי ההגנה המרכזי שלכם, זה שמפריד בין תנאי הלחוץ שבחוץ לבין החפצים שבפנים, היא מועדת לפורענות הרבה יותר. לפניכם כמה עצות למניעת נזקים לדלת רגע לפני שאתם מגשימים את חלום המעבר לדירה ליד הים.

 

תקלות בדלת העץ

אם בחרתם להגשים את חלום הדירה על יד הים, אתם בוודאי רוצים להשקיע גם בבחירת דלת מעוצבת ומרשימה. עם זאת, חשוב שתזכרו שהבחירה בדלת עץ עשויה לדרוש מכם מחויבות רבה מאוד בהמשך, שכן תחזוקת הדלת הזו איננה פשוטה. כך תצטרכו לצבוע את הדלת מפעם לפעם ואף להזמין לצורך המלאכה בעל מקצוע מיומן. הבעיה החמורה יותר קשורה לפגיעה במנעול, כאשר אחת התקלות המשמעותיות בדלת הדירה הקרובה לים היא תקלת קורוזיה. שימון המנעול ואף החלפתו מעת לעת עשויים להידרש כדי להתמודד עם נזקי הלחות, כאשר הפתרון העדיף הוא פשוט להימנע ממנה מראש. זה יחסוך לכם כאבי ראש.

מנעולן בגדרה
תקלות נפוצות בדלת

 

דלת מתכת – הפתרון האידאלי למניעת נזקים

אם חשבתם שתקלות בדלת עץ הם דבר לא נעים, ושדלת העץ רגישה הרבה יותר לתנאי הלחות, הרי שדלת מתכת עמידה יותר, ולכן היא גם הרבה יותר מומלצת למי שרוצה לעבוד קצת פחות קשה כדי ליהנות מדלת תקינה באופן קבוע. עם זאת, גם כאן מומלץ לחדש את הצבע מדי כמה שנים, כדי לגונן על הדלת הסמוכה אל הים ואל תנאי הלחות השגרתיים באזור. רצוי לשמן גם את המנעולים ואת הצירים כדי לאפשר להם לשרוד לזמן ממושך יותר, ובכל תקלה או בעיה, היעזרו במנעולן מקצועי ומנוסה. זכרו שהדלת הזו היא שמגנה עליכם ועל הציוד היקר ביותר לליבכם (ולארנקכם). מנעולן בתל אביב מקצועי יעזור לכם לשמור על כל אלה, ולאורך זמן.

למה לבחור בנו ?

מקצועיות

אנו דוגלים במתן שירות מקצועי ללקוחות שלנו 24/7

אמינות

אצלנו תקבלו שקיפות מלאה לפני תחילת העבודה ועד סיומה - ללא עיגול פינות

מחיר

אנו מספקים ללקוחותינו שירות ברמה הגבוהה ביותר במחיר נוח לכל כיס

לקוחות ממליצים

צחי
צחי
Read More
מוטי הוא מקצוען, נתקעתי מחוץ לרכב ב 3 בלילה בתל אביב, כאשר עמה מנעולנים לא ענו לי ולא רצו להגיע לאיזור. בשיחה מוטי היה נעים ושירותי וגם הרגיע אותי ובאמת הגיע תוך 19 דק׳ שלא נדבר על המחיר המעולה, תודה רבה מוטי היקר!
גילי
גילי
Read More
אני יכול לספר שמהרגע שהתקשרתי ועד להחלפת הצילינדר התזמון היה מהיר מאוד ומקצועי מאוד. מוטי הגיע בזמן והסביר לי שחייב להחליף את הצילינדר ובסוף העבודה לקח מחיר הוגן מאוד.
עדי
עדי
Read More
אני מרוצה מאוד מהבחירה במוטי. אחד מבעלי המקצוע הכי טובים שיצא לי לפגוש לאחרונה. הוא המנעולן של המשפחה שלנו ובאמת אחד הטובים שיצא לי לפגוש
Previous
Next