בס״ד

סיפור אמיתי על פריצה

מורשה רב-בריח ומולטילוק

סיפור אמיתי על פריצה

אל הסיפור שלפניכם נחשפתי לא מזמן, בביקור אצל לקוחה שהתקשרה אליי נרגשת, לא משום סיבה חיובית. כשהגעתי לדירתה כדי להחליף את המנעול הבנתי מה עורר את התרגשותה כל כך, אבל נתתי לה בכל זאת לתאר את הסיטואציה, והנה היא לפניכם:

כמנעולן בתל אביב זהו המקרה שספור לי על ידי לקוחה: חזרנו מסוף שבוע בצפון, בעלי ואני, היינו מותשים מהנסיעה הארוכה וכל מה שרצינו זה פשוט לישון. אבל כשהגענו הביתה גילינו דלת פתוחה ומאחוריה בלגן שאי אפשר לתאר. הבגדים בארונות היו על הרצפה, קופסאות התכשיטים היו ריקות, המגירות בחדר העבודה רוקנו ומעטפות עם מזומנים נעלמו משם. הבעיה הגדולה היא אפילו לא הציוד היקר שנגנב, כולל הטבעת של אימא שלי שהיא מזכרת מיוחדת, יותר מכמה שהיא יקרה. מה שבאמת מטריד זה התחושה הזו שחדרו לי למרחב הפרטי. פתאום הדירה שלנו כבר לא מרגישה שלנו, ומי יודע מי יכול להגיע, להיכנס ולעשות בה מה שהוא רוצה.

הפתרון: החלפת צילינדר

במהלך השיחה עם הלקוחה הבנתי שהדלת בכלל לא נפרצה. אף אחד לא שבר את המנעול או קדח בו. המשמעות היא שמדובר בצילינדר ישן שאיפשר לפורצים לבצע פריצה שקטה. במילים אחרות, הם לא עבדו קשה במיוחד כדי לפרוץ פנימה ולצאת עם שלל. כדי למנוע מצבים מהסוג הזה, וכדי שלא להקל על מלאכתם של הפורצים עם צילינדר מיושן שאפשר לעקוף בקלות, ההמלצה המרכזית היא לדאוג להחליף צילינדר מדי כמה שנים, ולא לחכות יותר מדי. בעידן שבו הטכנולוגיה מתקדמת מהר מאוד, גם מנגנוני הנעילה מתקדמים בקצב מהיר ובהתאם – גם הפורצים לומדים שיטות חדשות להשיג את מבוקשם.

מנעול עליון

במקרה של הלקוחה המבוהלת, שבסיפור האמיתי על הפריצה, בחרנו להשלים את המלאכה ולהתקין מנעול עליון שיוסיף שכבת הגנה חשובה ויאפשר לה לישון הרבה יותר בלילה. מי שרוצה להוסיף עוד אמצעי מיגון יכול בהחלט להתקין מערכת אזעקה, חיישני תנועה ואפילו מצלמות אבטחה, כל אלה בהחלט יתבררו כיעילים מאוד. בשורה התחתונה, ההגנה על הבית היא האחריות שלכם, וכדי לעשות את זה נכון אפשר ורצוי להקפיד על שדרוג מערכות הנעילה והאבטחה לעיתים קרובות ככל האפשר.

למה לבחור בנו ?

מקצועיות

אנו דוגלים במתן שירות מקצועי ללקוחות שלנו 24/7

אמינות

אצלנו תקבלו שקיפות מלאה לפני תחילת העבודה ועד סיומה - ללא עיגול פינות

מחיר

אנו מספקים ללקוחותינו שירות ברמה הגבוהה ביותר במחיר נוח לכל כיס

לקוחות ממליצים

צחי
צחי
Read More
מוטי הוא מקצוען, נתקעתי מחוץ לרכב ב 3 בלילה בתל אביב, כאשר עמה מנעולנים לא ענו לי ולא רצו להגיע לאיזור. בשיחה מוטי היה נעים ושירותי וגם הרגיע אותי ובאמת הגיע תוך 19 דק׳ שלא נדבר על המחיר המעולה, תודה רבה מוטי היקר!
גילי
גילי
Read More
אני יכול לספר שמהרגע שהתקשרתי ועד להחלפת הצילינדר התזמון היה מהיר מאוד ומקצועי מאוד. מוטי הגיע בזמן והסביר לי שחייב להחליף את הצילינדר ובסוף העבודה לקח מחיר הוגן מאוד.
עדי
עדי
Read More
אני מרוצה מאוד מהבחירה במוטי. אחד מבעלי המקצוע הכי טובים שיצא לי לפגוש לאחרונה. הוא המנעולן של המשפחה שלנו ובאמת אחד הטובים שיצא לי לפגוש
Previous
Next