בס״ד

נזקי פריצות המצריכים הזמנת פורץ מנעולים

מורשה רב-בריח ומולטילוק

       נזקי פריצות המצריכות פורץ מנעולים

אחד הרגעים הכי מפחידים ונוראיים בחיים כוללים מקרי פריצה לדירה או למשרד. במקרים רבים יש צורך להזמין מנעולן בתל אביב או פורץ מנעולים בכל אזור אחר בארץ על מנת לסדר את הנזקים שנוצרו לאחר הפריצות. אין ספק שמדובר בכמה רגעים לא נעימים ובכל זאת, כדאי לטפל זאת בהקדם. כדי שיהיה באפשרותכם לבצע הזמנה זריזה של מנעולנים, כדאי לבחור אחד מבעוד מועד, דבר זה יכול לחסוך כאב ראש מיותר לפחות בקטע הזה. להלן כמה נזקים שעלולים להיווצר לאחר פריצה המצריכים הזמנה של בעל מקצוע.

נזקי פריצות המצריכות הזמנת מנעולן

פריצת דלת נעולה מבפנים

לפעמים, מי שפורץ לבית כאשר אין אף אחד, דואג לנעול אותו מבפנים כדי שלא יופתע בזמן הפריצה. הכוונה היא לנעילת הסוגר העליון שאינו דורש שימוש מפתח. במקרה כזה, יש צורך בפריצה לדירה ע"י פורץ מנעולים מקצועי. אם דבר זה ייעשה על ידי מישהו שלא הוסמך לכך, דבר זה עלול להוביל לנזק לדלת בלתי הפיך. לכן רצוי להשתמש בשרות מנעולן מקצועי.

החלפת צלינדר

לפעמים פריצה לדירה מסתיימת בנזק בלתי הפיך לצילינדר של הדלת כך שיש צורך בהחלפתו. בכל מקרה, ליתר ביטחון, גם אם לא נגרם נזק, חשוב להחליף את הצילינדר. דבר זה מומלץ מכיוון שיכול להיות שמי שפרץ לבית גנב את המפתח שהושאר באיזה פינה בבית שהנו לא זוכרים, ויוכל להשתמש בו שוב לאחר של תימצאו בבית.

החלפת מנגנון לאחר פריצה

נזקי פריצות המצריכות פורץ מנעולים גם במקרה זה החלפת מנגנון לדלת נידרש לאחר פריצה, מהסיבה הפשוטה שאם הופעל כח בשעת הפריצה על הצילינדר, יש אפשרות שמנגנון הדלת שהוא בעצם המערכת, יינזק ואז גם אם נחליף צילינדר לחדש הדלת לא תעבוד בצורה תקינה. לכן מומלץ להזמין מנעולן מורשה שיבדוק את הדלת בצורה מקצועית, על מנת שלא יוחלפו חלקים שלא לצורך, דבר שיעלה לנו בכסף רב.

מתי נזמין מנעולן לאחר פריצה

מומלץ להזמין מנעולן לאחר פריצה לבית או לעסק, רק לאחר שהודעתם למשטרה על הפריצה, הגיע כח שיטור למקום האירוע, לקח פרטים על האירוע, וקיבלתם מספר פנייה להוצאת תצהיר מתחנת שיטור.  לאחר מכן יגיע מז"פ לדירה שייקח תביעות אצבעות מהדלת, ורק אז תזמינו מנעולן.

למה לבחור בנו ?

מקצועיות

אנו דוגלים במתן שירות מקצועי ללקוחות שלנו 24/7

אמינות

אצלנו תקבלו שקיפות מלאה לפני תחילת העבודה ועד סיומה - ללא עיגול פינות

מחיר

אנו מספקים ללקוחותינו שירות ברמה הגבוהה ביותר במחיר נוח לכל כיס

לקוחות ממליצים

צחי
צחי
Read More
מוטי הוא מקצוען, נתקעתי מחוץ לרכב ב 3 בלילה בתל אביב, כאשר עמה מנעולנים לא ענו לי ולא רצו להגיע לאיזור. בשיחה מוטי היה נעים ושירותי וגם הרגיע אותי ובאמת הגיע תוך 19 דק׳ שלא נדבר על המחיר המעולה, תודה רבה מוטי היקר!
גילי
גילי
Read More
אני יכול לספר שמהרגע שהתקשרתי ועד להחלפת הצילינדר התזמון היה מהיר מאוד ומקצועי מאוד. מוטי הגיע בזמן והסביר לי שחייב להחליף את הצילינדר ובסוף העבודה לקח מחיר הוגן מאוד.
עדי
עדי
Read More
אני מרוצה מאוד מהבחירה במוטי. אחד מבעלי המקצוע הכי טובים שיצא לי לפגוש לאחרונה. הוא המנעולן של המשפחה שלנו ובאמת אחד הטובים שיצא לי לפגוש
Previous
Next