בס״ד

טיפים לבחירת מנעולן

מורשה רב-בריח ומולטילוק

                  טיפים לבחירת מנעולן

אתם יכולים להיות רגועים, זה קורה לכולם. הרגעים המביכים האלה שבהם אתם נתקעים מחוץ לבית הנעול בלי מפתח, או מגלים שהשארתם את המפתחות של הרכב בתא המטען עם הקניות של הסופר. במקום לכעוס על עצמכם אתם בסך הכל צריכים למצוא מנעולן מקצועי ואמין שיוכל להגיע אליכם מהר ככל האפשר. רגע לפני שאתם עושים את זה, יש כמה נושאים קטנים שכדאי לכם לוודא:

 

אישור משטרת ישראל

לפני הכל ומעל הכל, מנעולן אמין הוא מי שפועל באישור של משטרת ישראל. לכן, כשאתם מחפשים מנעולן רכב או פורץ מנעולים לדירה שלכם, הקפידו לשאול אותו אם יש לו אישור ובקשו לראות אותו. זוהי נקודה חשובה מאוד, שכן למרבה הצער פועלים בשוק גם לא מעט שרלטנים ואנשים שמנצלים את מצבי החולשה של אחרים כדי להרוויח כסף (במקרה הטוב). שמרו על עצמכם ובחרו רק גורם אמין.

 

מנעולן עם ניסיון בשטח

מאחר ואתם לא רוצים להתמודד עם נזקים כבדים שייגרמו למכונית שלכם בעקבות המפגש עם המנעולן, רצוי שתוודאו מראש שאתם מזמינים אדם מנוסה ומיומן שיודע מה הוא עושה. מנעולן רכב עם ידע מקצועי, כלים מתקדמים והיכרות עם שלל המצבים האפשריים, הוא בדיוק מי שאתם צריכים.

 

בדקו את המחיר

סוגיית המחיר היא סוגיה רגישה, ובצדק. הסיבה העיקרית היא שיש לפניכם שתי אפשרויות עיקריות: או שתמצאו מנעולן שמנצל את המצב כדי להרוויח קצת יותר, או שתמצאו מנעולן חסר ידע וניסיון שיציע מחיר זול במיוחד כדי שתזמינו דווקא אותו. המצב האידאלי הוא זה שבאמצע, כלומר מחיר אטרקטיבי והגיוני למנעולן מנוסה ומיומן. הדרך הטובה ביותר למצוא אותו היא לערוך סקר שוק קצר, להתייעץ עם חברים ומכרים, ולהתרחק דווקא ממי שמציע מחיר נמוך באופן חריג.

 

זמינות ומהירות תגובה

הנושא האחרון חשוב כמעט בכל מצב, אבל עוד יותר כאשר מדובר בסיטואציות מסכנות חיים, למשל כאשר הילד נעול לבדו בתוך הבית או המכונית. במצבים אלה אין ספק שאתם זקוקים לבעל מקצוע שיוכל להגיע אליכם מהר ככל האפשר ולסייע במהירות וביעילות. אז עדיף שאתם בנס ציונה לחפש מנעולן בנס ציונה, דבר שיקצר את זמן ההגעה של המנעולן.

טיפים לבחירת מנעולן
טיפים לבחירת מנעולן

 

אם תעקבו אחר הטיפים האלה ותתמקדו בנושאים החשובים, תוכלו להיות בטוחים שאתם מזמינים מנעולן מקצועי, מנוסה ושירותי.

למה לבחור בנו ?

מקצועיות

אנו דוגלים במתן שירות מקצועי ללקוחות שלנו 24/7

אמינות

אצלנו תקבלו שקיפות מלאה לפני תחילת העבודה ועד סיומה - ללא עיגול פינות

מחיר

אנו מספקים ללקוחותינו שירות ברמה הגבוהה ביותר במחיר נוח לכל כיס

לקוחות ממליצים

צחי
צחי
Read More
מוטי הוא מקצוען, נתקעתי מחוץ לרכב ב 3 בלילה בתל אביב, כאשר עמה מנעולנים לא ענו לי ולא רצו להגיע לאיזור. בשיחה מוטי היה נעים ושירותי וגם הרגיע אותי ובאמת הגיע תוך 19 דק׳ שלא נדבר על המחיר המעולה, תודה רבה מוטי היקר!
גילי
גילי
Read More
אני יכול לספר שמהרגע שהתקשרתי ועד להחלפת הצילינדר התזמון היה מהיר מאוד ומקצועי מאוד. מוטי הגיע בזמן והסביר לי שחייב להחליף את הצילינדר ובסוף העבודה לקח מחיר הוגן מאוד.
עדי
עדי
Read More
אני מרוצה מאוד מהבחירה במוטי. אחד מבעלי המקצוע הכי טובים שיצא לי לפגוש לאחרונה. הוא המנעולן של המשפחה שלנו ובאמת אחד הטובים שיצא לי לפגוש
Previous
Next