בס״ד

מנעולן מקצועי – פורץ דלתות

מורשה רב-בריח ומולטילוק

פורץ דלתות מקצועי-מוטי

באישור משטרת-ישראל

הכי זול בעיר !

המשפט "ביתי הוא מבצרי". אם בית הוא מבצר אז הוא חייב להיות מבוצר גם בדלתות ומנעולים טובים.

מנעולן הוא איש מקצוע שעבר קורס מנעולים עם הסמכה ויש לו ידע וניסיון בענף. תמיד כדאי להזמין איש מקצוע עם ניסיון. כי סביר להניח שהוא כבר טיפל באלפי מקרים. והוא ידע לעשות את העבודה הטובה ביותר.

למנעולן חייבת להיות תעודה של משטרת ישראל. והוא חייב להציג אותה לפי בקשה. התעודה נדרשת כי למנעולן יש גישה. וידע לפתיחת מנגנוני נעילה של רכבים, כספות ודלתות.

איך מנעולן מקצועיע יוכל לסייע לכם במצבי חירום?

מעבר לזה הוא גם יודע על מיקום מוסתר של כספות שזה דבר רגיש.

כספות ודלתות משתכללים כל הזמן. וכך יש היום מנעולים ביומטריים ומנגנוני נעילה אלקטרוניים.

"<yoastmark

כשמזמינים מנעולן לפריצת בית או רכב. הוא גם חייב לבקש תעודה מזהה. על מנת לראות שזה הבית שלכם או הרכב שלכם.

כשעוברים לדירה חדשה כדאי לבדוק באופן כללי את הדלת. ולראות שהיא עומדת בתקנים המעודכנים. דלתות מדורות קודמים יותר קל לפרוץ. נוסף לזה כדאי מאוד לקרוא למנעולן להתקנת מנעולים. כדי שיחליף את מנגנון הנעילה למנגנון חדש. היו מקרים של אנשים שעברו דירה ונכנסו להם לדירה אנשים שגרו בה קודם.

פורץ מקצועי יודע גם איך לפתוח מנעולים סרבניים. בצורה חלקה ומבלי לגרום לנזק נוסף.

לא כדאי לפרוץ עם ג'ק או פטיש או מקדחה. כי אז יגרם נזק מאוד גדול ויקר לתיקון. לאיש מקצוע יש את כל אמצעי הפריצה שיכולים לעזור לו לפרוץ. בלי נזק נוסף שיכול להיות יקר מאוד לתיקון (לפעמים גם ברמה של החלפת הדלת כולה).

במקרה של דלת טרוקה או מסיבה אחרת שאין לנו את המפתח. גם כדאי לקרוא למנעולן שיפתח אותה במהירות ולא לנסות למשל להיכנס מהחלון בקומה גבוהה (האם כדאי להסתכן בשביל קצת כסף ? ).

אם יש מפתח נעול ברכב לא כדאי לפרוץ לבד עם שיטות כמו קולבים או מברגים. מנעולן מקצועי הוא גם פורץ רכבים מוסמך והוא ידע לפתוח את מנגנון הנעילה של כל רכב במהירות.

במקרה של כספת נעולה כדאי לא לפרוץ אותה לבד כי מנגנוני הנעילה הם חזקים ומתוחכמים (לזה הם נועדו). פריצת כספת בדרך לא מקצועית תגרום בכל המקרים נזק לתכולת הכספת (במיוחד מסמכים רגישים וכסף). מנעולן ידע לפתוח את הכספת ובמקרים רבים בלי לגרום נזק בכלל.

רוב המנעולנים זמינים 24 שעות ויותר מהר וזול לקרוא להם מאשר להסתבך.

להזמנות

050-3939319 מוטי

מנעולן בפתח תקוה

למה לבחור בנו ?

מקצועיות

אנו דוגלים במתן שירות מקצועי ללקוחות שלנו 24/7

אמינות

אצלנו תקבלו שקיפות מלאה לפני תחילת העבודה ועד סיומה - ללא עיגול פינות

מחיר

אנו מספקים ללקוחותינו שירות ברמה הגבוהה ביותר במחיר נוח לכל כיס

לקוחות ממליצים

צחי
צחי
Read More
מוטי הוא מקצוען, נתקעתי מחוץ לרכב ב 3 בלילה בתל אביב, כאשר עמה מנעולנים לא ענו לי ולא רצו להגיע לאיזור. בשיחה מוטי היה נעים ושירותי וגם הרגיע אותי ובאמת הגיע תוך 19 דק׳ שלא נדבר על המחיר המעולה, תודה רבה מוטי היקר!
גילי
גילי
Read More
אני יכול לספר שמהרגע שהתקשרתי ועד להחלפת הצילינדר התזמון היה מהיר מאוד ומקצועי מאוד. מוטי הגיע בזמן והסביר לי שחייב להחליף את הצילינדר ובסוף העבודה לקח מחיר הוגן מאוד.
עדי
עדי
Read More
אני מרוצה מאוד מהבחירה במוטי. אחד מבעלי המקצוע הכי טובים שיצא לי לפגוש לאחרונה. הוא המנעולן של המשפחה שלנו ובאמת אחד הטובים שיצא לי לפגוש
Previous
Next