בס״ד

תיקון דלתות פנים

מורשה רב-בריח ומולטילוק

                       תיקון דלתות פנים

עברתם לדירה ישנה ואין לכם מפתח לאף אחד מהדלתות? ובכן, זאת לא הדרך להשיג פרטיות. מה שצריך לעשות הוא להזמין בחולון או בכל עיר אחרת בישראל, לשירות תיקון דלתות פנים. כמו כן, בהזדמנות זו כדאי לבדוק האם הדלתות זקוקות להתאמה ותיקון מחדש במיוחד אם אתם מתכננים לבצע שינויים ברחבי הבית מבחינת הסידור. הינה כמה דברים שכדאי לדעת מפי מנעולן מקצועי עם שנים רבות של ניסיון.

תיקון דלתות פנים
תיקון דלתות פנים

דלת נגררת – כאשר הדלת נגררת על הרצפה, זה קורה בגלל בעיית איזון. השירות הנדרש במקרה זה הוא איזון דלתות. תיקון דלתות פנים, במקרה הזה הינו חיוני במיוחד שכן זה יוביל לא רק להרס הדלת אלא גם לנזק לרצפה שלכם.

תקלה בצילינדר –  זה לא נעים לגלות אורח שנתקע בשירותים בגלל שיש תקלה במנגנון. זוהי תופעה די שכיחה בדלתות ישנות ולכן חשוב מאוד לתקן אותם כדי למנוע מצב שיהיה צורך להזמין פורץ מנעולים בחולון.

מנגנון חורק – יש לבדוק את מנגנון הנעילה בעת נעילה ופתיחת הדלת, דבר זה יכול להגיע לתקיעת הדלת, דבר שתצטרכו להשתמש בפורץ מנעולים, מה שיעלה לכם כמעט כמו מנגנון חדש. דלתות פנים רבות נמצאות בחדרי השירותים והאמבטיה, לכן הקורוזיה גורמת לשחיקת המנגנון ולקלקולו.

צירי הדלת – אחד הבעיות השכיחות בדלתות פנים הם צירי הדלת שנשחקים, וגורמים לגרירת הדלת על הרצפה ואף לשבירת הציר ונפילת הדלת. אל תקלו ראש בציר שעומד להיתלש מהדלת יש לבחור מנעולן מקצועי ומנוסה כמרדכי המנעולן, להחלפת הציר לחדש.

לשונית המנגנון – יש לבדוק את לשונית המנגנון של הדלת, האם היא חוזרת עד הסוף ולא נתקעת, במקרה והיא נתקעת באמצע, והידית לא מצליחה להחזירה עד הסוף, יש להחליף את המנגנון לחדש במהרה פן תיתקעו אפילו בתוך החדר, דבר לא נעים שתזדקקו לפורץ דלתות.

תיקון דלתות פנים
תיקון דלתות פנים

מנעול פבלוק – מנעול זה נפוץ בחדרי המלון שהנו מכירים, אבל יש אותו גם לא מעט בדלתות בבתים משותפים או פרטיים, שהוזמנו על ידי נגר. יש להקפיד במנגנונים אלה  שאם לא מתקינים מחסום דלת על הקיר הפנימי בתוך החדר, שימו לב לכיוון שאליו הדלת נפתחת, אז לעתים הכפתור נלחץ על-ידי הקיר או מעוצמת הטריקה, וגורם לדלת להינעל ולמי שבחוץ כמובן לא להיות מסוגל להיכנס לחדר, ולהזדקק לשירות פורץ מנעולים.

 

למה לבחור בנו ?

מקצועיות

אנו דוגלים במתן שירות מקצועי ללקוחות שלנו 24/7

אמינות

אצלנו תקבלו שקיפות מלאה לפני תחילת העבודה ועד סיומה - ללא עיגול פינות

מחיר

אנו מספקים ללקוחותינו שירות ברמה הגבוהה ביותר במחיר נוח לכל כיס

לקוחות ממליצים

צחי
צחי
Read More
מוטי הוא מקצוען, נתקעתי מחוץ לרכב ב 3 בלילה בתל אביב, כאשר עמה מנעולנים לא ענו לי ולא רצו להגיע לאיזור. בשיחה מוטי היה נעים ושירותי וגם הרגיע אותי ובאמת הגיע תוך 19 דק׳ שלא נדבר על המחיר המעולה, תודה רבה מוטי היקר!
גילי
גילי
Read More
אני יכול לספר שמהרגע שהתקשרתי ועד להחלפת הצילינדר התזמון היה מהיר מאוד ומקצועי מאוד. מוטי הגיע בזמן והסביר לי שחייב להחליף את הצילינדר ובסוף העבודה לקח מחיר הוגן מאוד.
עדי
עדי
Read More
אני מרוצה מאוד מהבחירה במוטי. אחד מבעלי המקצוע הכי טובים שיצא לי לפגוש לאחרונה. הוא המנעולן של המשפחה שלנו ובאמת אחד הטובים שיצא לי לפגוש
Previous
Next