בס״ד

תיקון דלתות- אל תעשו זאת בעצמכם

מורשה רב-בריח ומולטילוק

במאמר זה שנכתב על ידי מרדכי המנעולן שהופיע בתוכנית יצאת צדיק, נתייחס לנושא תיקון דלתות בכללי, ולמה רצוי להזמין מנעולן מורשה, שיאתר את הבעיה במקצועיות, ויתקן את הדלת במקצועיות מרבית.

כמו בכל דבר שעובד טוב בחיים, מה לעשות גם זה קורה ולפעמים נוצר מצב שהדלת נתקעת או שיש בעיה במנגנון הנעילה שבדלת, או שהבעיה נוצרה בגלל שהצילינדר דורש החלפה.

במצבים כאלה מוטב לפנות מיד למנעולן מורשה, בעל רישיון הסמכה למנעולן, שניתן יהיה לסמוך עליו, הן מבחינה מקצועית, והן בגלל מחיר התיקון או ההחלפה. אני מבצע את כל התיקונים וההחלפות בכל סוגי הדלתות, ברשותי גם את חלקי הדלתות כולל מנגנון וצילינדרים מכל החברות המובילות.

למה לא לתקן דלת לבד?

ממקרה שקרה  לאחרונה, הוזמן מנעולן בראשון לציון לפתרון בעיה שהייתה בדלת. הבעיה לא הייתה אמורה להיות מסובכת:

החור של הבריח התחתון היה סגור מלכלוך ובעל הדירה חשב שהבעיה נובעת ממנגנון הנעילה ולכן הוא התחיל בפירוק המנגנון. לצערו הפירוק לא היה נכון והוא לא נקט במשנה זהירות והבריחים נפלו בתוך הדלת.

לטיפול בבעיה הוזעק מנעולן במרכז וגבה מחיר על החזרת המנגנון, כאשר הבעיה הייתה נפתרת במחיר שירות. כמנעולן בתל אביב קרה לי אותו המקרה, שהגעתי לדירה והבריחים נפלו לאחר שפורק המנגנון בצורה לא נכונה, דבר שעלה לבעלים  פי 3 ממה שהיה עולה אם אני הייתי מפרק את המנגנון.

תיקון דלתות- אל תעשו זאת בעצמכם למי ניפנה?

תיקון דלתות נדרש בתגובה למגוון תקלות אפשריות בדלת עצמה, או במנגנוני הנעילה שלה. לעתים מדובר בתיקונים פשוטים כתוצאה מסיבות שונות אבל התיקונים הנפוצים קשורים בעיקר לתקלות במנגנוני הדלת.

מדובר בצילינדר שאינו מסתובב חלק, ברעש מטריד אם הדלת צמודה לרצפה בעת הסיבוב, בצירים חורקים, באיבוד כיוון, ועוד. כמובן שגם במקרי פריצה דרוש תיקון דלת, תלוי כמובן במידת הנזק.

עבודה כזו צריך לתת למנעולן שהוא איש מקצוע מיומן ואמין, ולנקוט במידת הזהירות, שכן הוא נכנס אלינו הביתה ויש לו גישה למקומות רגישים, ולא היינו רוצים להסתבך עם נוכל שיפגע ברכוש שלנו, ואולי גם מעבר לכך. לכן חובה לדרוש לראות תעודת יושר מהמנעולן שנשלח אלינו ולבקש זאת מראש בשיחת הטלפון.

תיקון דלתות- אל תעשו זאת בעצמכם – לאחר פריצה

תיקון דלת לאחר פריצה לרוב מדובר בתיקון שאינו פשוט ולא מסתכם בכמה פעולות בסיסיות. דבר ראשון נצטרך להזמין איש מקצוע שהוא גם פורץ מנעולים לביצוע פעולות התיקון.

חשוב שהבחירה תתבצע לפי קריטריונים מקצועיים בסיסיים, כשבראש ובראשונה נדרוש ממנו הוכחה שהוא אכן פורץ מנעולים מוסמך ובעל תעודת יושר. חשוב שהמנעולן יהיה בעל ניסיון בפריצת המנעול הספציפי שמותקן אצלנו.

רישיון. לעולם אל תתפשרו על  מחיר תיקון זול כי מצב כזה עלול לעלות לנו ביוקר אם תתבצע עבודה רשלנית שתגרום נזקים לדלת ותחייב אותנו להחליפה או לבצע בה תיקון יקר במיוחד.

למה לבחור בנו ?

מקצועיות

אנו דוגלים במתן שירות מקצועי ללקוחות שלנו 24/7

אמינות

אצלנו תקבלו שקיפות מלאה לפני תחילת העבודה ועד סיומה - ללא עיגול פינות

מחיר

אנו מספקים ללקוחותינו שירות ברמה הגבוהה ביותר במחיר נוח לכל כיס

לקוחות ממליצים

צחי
צחי
Read More
מוטי הוא מקצוען, נתקעתי מחוץ לרכב ב 3 בלילה בתל אביב, כאשר עמה מנעולנים לא ענו לי ולא רצו להגיע לאיזור. בשיחה מוטי היה נעים ושירותי וגם הרגיע אותי ובאמת הגיע תוך 19 דק׳ שלא נדבר על המחיר המעולה, תודה רבה מוטי היקר!
גילי
גילי
Read More
אני יכול לספר שמהרגע שהתקשרתי ועד להחלפת הצילינדר התזמון היה מהיר מאוד ומקצועי מאוד. מוטי הגיע בזמן והסביר לי שחייב להחליף את הצילינדר ובסוף העבודה לקח מחיר הוגן מאוד.
עדי
עדי
Read More
אני מרוצה מאוד מהבחירה במוטי. אחד מבעלי המקצוע הכי טובים שיצא לי לפגוש לאחרונה. הוא המנעולן של המשפחה שלנו ובאמת אחד הטובים שיצא לי לפגוש
Previous
Next