בס״ד

פריצת מנעול רב בריח

מורשה רב-בריח ומולטילוק

                פריצת מנעול רב בריח

דלתות רב בריח הן החזקות והמומלצות ביותר להתקנה לכל מי שרוצה להרגיש הכי בטוח בבית שלו. פריצת מנעול רב בריח הינה קשה ומורכבת יותר לפורצים מאשר כל מנעול אחר. כל מנעולן בתל אביב יודע את זה כאשר הוא מוזעק ע"י לקוח שנתקע מחוץ לדירה או כאשר מישהו ננעל בפנים ללא יכולת לפתוח. להזמנת פורץ מנעולים במרכז ובשרון, אתם מוזמנים ליצור קשר איתי 24 שעות ביממה ולקבל שירות תוך 20 דקות מרגע ההזמנה.

פריצת מנעול רב בריח
פריצת מנעול רב בריח

פריצת מנעול רב בריח והחלפתו

לפעמים מנעולנים מוזעקים לזירה לאחר שגנב פרץ את המנעול בשיטות שהסבו נזק. בחלק מהמקרים אפשר לתקן את המנעול. יש מקרים בהם הם נעלו את הדלת מבפנים ולכך יש לבצע פריצת דלתות מחדש. כמו כן מתרחבים מקרים שבגלל הנזק לצילינדר, יש להחליף אותו לגמרי. אגב, אם קיבלתם זה עתה מפתחות לדירה מהקבלן, כדאי להחליף את הצילינדר ליתר ביטחון כי אין לדעת איפה מפתחות הדירה היו מאז שהדלת הותקנה ועד שקיבלם את המפתח. לכן רצוי שלאחר הפריצת מנעול רב בריח, תבחרו בצילינדר חדש ארוז באריזה מקורית וסגורה למנוע חששות שמישהו שכפל את המפתחות.

איך מתבצעת הפריצה?

מנעולי רב בריח בעצם מתוכננים ובנויים במטרה להעניק הגנה מרבית, ולכן לפרוץ מנעול רב בריח היא משימה קשה במיוחד שמצריכה מיומנות מיוחדת, ואיש מקצוע שמיומן לכך ועבר הכשרה בהתאם לסוג המנעול. פריצת רב בריח חייבת להיעשות באמצעות פריצת הצילינדר, וזו מיומנות שאינה פשוטה כלל, אבל למי שיש את הציוד המתאים המלאכה לא קשה במיוחד. אז נשאלת השאלה מדוע מתרחשות פריצות כה רבות, כולל פריצת רב בריח שמותקן בדלתות ממוגנות היטב? מה שחשוב בעצם זה סוג המנעול שמותקן בדלת, ולא הדלת עצמה אפילו שיצאו מימנה 30 בריחים, כי מה שמסובב אותם לפתיחה, זה המפתח, ואם הצילינדר לא מוגן פריצה המלאכה בפני הגנב לא קשה במיוחד! אבל חשוב לזכור ולא לעכל ראש בדבר, מפתחות שהושארו ללא השגחה, מפתחות שהלכו לאיבוד, מפתחות שהושארו אצל השכנים, מעבר לדירה חדשה, אלה בעצם מפתחות שמוצאים את דרכם לידי הפורצים המיועדים, וכך הופכת פריצת רב בריח משוכלל למשימה קלילה לכל גנב.

למה לבחור בנו ?

מקצועיות

אנו דוגלים במתן שירות מקצועי ללקוחות שלנו 24/7

אמינות

אצלנו תקבלו שקיפות מלאה לפני תחילת העבודה ועד סיומה - ללא עיגול פינות

מחיר

אנו מספקים ללקוחותינו שירות ברמה הגבוהה ביותר במחיר נוח לכל כיס

לקוחות ממליצים

צחי
צחי
Read More
מוטי הוא מקצוען, נתקעתי מחוץ לרכב ב 3 בלילה בתל אביב, כאשר עמה מנעולנים לא ענו לי ולא רצו להגיע לאיזור. בשיחה מוטי היה נעים ושירותי וגם הרגיע אותי ובאמת הגיע תוך 19 דק׳ שלא נדבר על המחיר המעולה, תודה רבה מוטי היקר!
גילי
גילי
Read More
אני יכול לספר שמהרגע שהתקשרתי ועד להחלפת הצילינדר התזמון היה מהיר מאוד ומקצועי מאוד. מוטי הגיע בזמן והסביר לי שחייב להחליף את הצילינדר ובסוף העבודה לקח מחיר הוגן מאוד.
עדי
עדי
Read More
אני מרוצה מאוד מהבחירה במוטי. אחד מבעלי המקצוע הכי טובים שיצא לי לפגוש לאחרונה. הוא המנעולן של המשפחה שלנו ובאמת אחד הטובים שיצא לי לפגוש
Previous
Next