בס״ד

פריצת דלת טרוקה

מורשה רב-בריח ומולטילוק

במאמר זה אתן לכם מספר טיפים לפריצת דלת טרוקה. כל הטיפים שיובאו כאן הם ברמה המקצועית הגבוהה ביותר, אבל כל דבר שיעשה על ידכם הוא באחריותכם המלאה. מאמר זה אתייחס לסוגיה מהי דלת טרוקה. איך ניתן למנוע את טריקת הדלת, ובאיזה כלי עבודה צריך להשתמש.

אני ניתקל לא מעט פעמים במצבים שלקוחותיי נשארים מחוץ לדירה כאשר אין ביכולתם לפתוח את הדלת מבחוץ מהסיבה הפשוטה שהידית שמבחוץ היא ידית קבועה ולא נעה. הסיבה לידית כזאת היא מהרצון שלא יוכלו לפתוח את הדלת מבחוץ. אני ממליץ שתמיד שתיכנסו הביתה תבצעו נעילה על ידי מפתח הדלת. יש לזכור: דלת טרוקה היא לא נעולה, וברוב המקרים הפתיחה היא מאוד פשוטה וקלה.

פריצת דלת טרוקה
פריצת דלת טרוקה

ידית קבועה אפשר למצוא גם במשרדים. שם תמצאו פקידה שיש לה דלת זכוכית או אינטרקום עם מצלמה. כאשר מגיע אורח שמבקש להיכנס יהיה זמין לו לחצן חשמלי מחוץ לדלת שבלחיצה עליו הוא שולח זמזום לפקידה.

במצב זה הפקידה תשאל אותו דרך האינטרקום למי הוא מבקש להגיע, ואז ההחלטה בידה האם היא פותחת לו את הדלת מרחוק או לא. לאחרונה, במסגרת העבודה שלי כמנעולן ברעננה, וגם מנעולן בהוד השרון, יצא לי להתקין קודנים לדלת הכניסה למשרדים, כאשר אין אפשרות פתיחה מחוץ לדלת.

מהי דלת טרוקה?

אנסה להסביר לכם כאן בדרך מקצועית מהי דלת טרוקה. דלת טרוקה היא במצב שבו הדלת סגורה אך לא נעולה. היא בעצם רק סגורה על ידי לשונית הדלת בלבד, ולכן דרך הפתיחה שלה היא בדרך כלל ללא נזק.

בכל הדלתות בעולם יש שני סוגי ידיות: ידית קבועה וידית נעה, ההבדל היחידי בניהן הוא שאת הידית הנעה אפשר לפתוח מבחוץ ואילו הידית הקבועה בלתי ניתנת להזזה מהצד החיצוני של הדלת. וכאן יש לנו בעצם את הבעיה של טריקת דלת.

הדרכים להימנע מדלת טרוקה

כפורץ מנעולים ברעננה וגם באזור השרון כולו ובכלל מנעולן בכל הארץ, רוב מקרי הפריצה שאני מגיע אליהם, כאשר הדלת נטרקה, הם בגלל מצבי לחץ שאנשים נמצאים בהם לפעמים.

רוב הפעמים אנשים ממהרים לצאת מהבית ושוכחים את המפתח, או שבמקרה הם יוצאים לשנייה מהדירה. שקרה לי מקרה לא מזמן כמנעולן בראשון לציון: האישה רצתה רק להגיע לארון החשמל להרים את השלטר, ואז נטרקה לה הדלת.


או כמו שקרה לי רק אתמול ברמת גן:

הבחור יצא מהדירה ושכח להוציא את המפתח מאחורי הדלת, דבר שימנע ממנו לפתוח מבחוץ, גם עם יש ברשותו מפתח נוסף.

העצה הראשונה שלי היא כאשר אתם יודעים שאתם יוצאים רק לשנייה השתמשו בסוגר העליון של הדלת, דבר שימנע מהדלת להיסגר כי הסוגר יפריע לו בנעילה.

עוד דרך להימנע מדלת טרוקה היא להשתמש במנעול פרפר מהצד השני של הדלת, דבר שימנע מאתנו להשאיר מפתח מאחור.

תמיד גם נוכל להחליף את הידית הקבועה בידית נעה דבר שיפתור לנו את כל הבעיות בפרק זה. פשוט קונים ידית נעה בכל חנות של מנעולנים, או בטמבוריה. מפרקים את הפלטות מהדלת, משחררים את הידית הקבועה, ומחליפים אותה בידית החדשה.

כיצד ניפתח דלת טרוקה

והיה והגעתם לסיטואציה המעצבנת של דלת טרוקה ונשארתם מחוץ לבית, אם תרצו לפרוץ דלת טרוקה בעצמכם, תוכלו ללמוד בפרק זה איך לעשות זאת ללא נזק, בעזרת בקבוק פלסטיק פשוט, ומספריים לחיתוך הבקבוק.
כל שאתם צריכים לעשות הוא לקחת בקבוק מפלסטיק, לחתוך ממנו בעזרת המספריים חתיכה בגודל 30 ס"מ, הכניסו את הפלסטיק ללשונית הדלת, ואז לחצו כלפי מטה, והופ הדלת תיפתח פשוט מאוד.

יש שני מקרים שלא נצליח לפתוח ואז נצטרך להשתמש בשירות מנעולנים באזורכם: שהלשונית לא תקינה ואז אי אפשר להזיז אותה ובמקרה והדלת נפתחת לבחוץ, אז לא נוכל לפתוח בעזרת פלסטיק.

הסתבכתם? זקוקים לפורץ דלתות מקצועי וצדיק? התקשרו למרדכי המנעולן ואגיע תוך 20 דקות 0503939319.

למה לבחור בנו ?

מקצועיות

אנו דוגלים במתן שירות מקצועי ללקוחות שלנו 24/7

אמינות

אצלנו תקבלו שקיפות מלאה לפני תחילת העבודה ועד סיומה - ללא עיגול פינות

מחיר

אנו מספקים ללקוחותינו שירות ברמה הגבוהה ביותר במחיר נוח לכל כיס

לקוחות ממליצים

צחי
צחי
Read More
מוטי הוא מקצוען, נתקעתי מחוץ לרכב ב 3 בלילה בתל אביב, כאשר עמה מנעולנים לא ענו לי ולא רצו להגיע לאיזור. בשיחה מוטי היה נעים ושירותי וגם הרגיע אותי ובאמת הגיע תוך 19 דק׳ שלא נדבר על המחיר המעולה, תודה רבה מוטי היקר!
גילי
גילי
Read More
אני יכול לספר שמהרגע שהתקשרתי ועד להחלפת הצילינדר התזמון היה מהיר מאוד ומקצועי מאוד. מוטי הגיע בזמן והסביר לי שחייב להחליף את הצילינדר ובסוף העבודה לקח מחיר הוגן מאוד.
עדי
עדי
Read More
אני מרוצה מאוד מהבחירה במוטי. אחד מבעלי המקצוע הכי טובים שיצא לי לפגוש לאחרונה. הוא המנעולן של המשפחה שלנו ובאמת אחד הטובים שיצא לי לפגוש
Previous
Next