בס״ד

פורץ רכבים ברמת גן

מורשה רב-בריח ומולטילוק

פורץ רכבים ברמת גן לשירותכם 24 שעות ביממה

פורץ רכבים ברמת גן הוא איש המקצוע שכדאי לכם להזמין כאשר אין לכם איך להניע את הרכב. אם המפתחות הלכו לכם לאיבוד או נגנבו כדאי לכם להזמין פורץ רכבים ברמת גן שהוא אמין ומקצועי.

 

inner-slider2

פורץ רכבים מוסמך הוא שעבר קורס מנעולנים ויש לו תעודה של משטרת ישראל.

כשתזמין פורץ רכבים (מורשה). הוא יבקש ממך תעודת זהות. כדי לוודא מי אתה. ושהרכב שאתה מבקש לפרוץ הוא בבעלותך.

פורץ מנעולים מוסמך מכיר את כל סוגי הנעילות של הרכבים. ויש לו את הידע לפתוח אותם.

לא כדאי לנסות לפרוץ לבד. כי מי שלא מנוסה בתחום יגרום לנזק רב. שיעלה הרבה יותר מעלות של הזמנת איש מקצוע.

אם נתקעתם בחולון עם רכב נעול התקשרו 24 שעות 050-3939319 מוטי

מתי יש להזמין פורץ רכבים?

מנעולן ברמת גן שהוא גם פורץ רכבים ברמת גן. יגיע אליכם עד 20 דקות. ברשותי ציוד משוכלל שיפרו לכם את הרכב ללא נזק ובאחריות מלאה. בעת ההזמנה לפריצת הרכב עליכם להצטייד באישור המתאים. או בתעודה מזהה. על מנת לוודא שהרכב אכן שלכם. ישנן 2 שיטות לפריצת הרכב. כאשר היא על ידי הכנסת כרית ניפוח, לדופן הדלת. ולאחר מכן נכניס מוטי מקצועי ונמשוך את הידית. השיטה השנייה. היא על ידי דגדוג המנעול של הדלת בעזרת כלי מיוחד לדגדוג.

חייב להיות בעל תעודת מנעולן בתוקף. ובעל אישור הסמכה ממשטרת ישראל. לעסוק בתחום המנעולנות. מכיוון שהמקצוע הזה מחייב איש שירות אמין. שיגיע לקריאת השירות. בעת ההזמנה מומלץ לציין את שם הרחוב והמספר של מיקום הרכב. ויש להצטייד בתעודה מזהה. ורישיון רכב שיהיה על שם מי שמזמין את הפריצה. מחיר הפריצה משתנה לפי זמן הפריצה, יום, שעה וכמובן סוג הרכב הנפרץ ברמת גן.

מנעולן פורץ רכבים מיצאת צדיק 050-3939319

למה לבחור בנו ?

מקצועיות

אנו דוגלים במתן שירות מקצועי ללקוחות שלנו 24/7

אמינות

אצלנו תקבלו שקיפות מלאה לפני תחילת העבודה ועד סיומה - ללא עיגול פינות

מחיר

אנו מספקים ללקוחותינו שירות ברמה הגבוהה ביותר במחיר נוח לכל כיס

לקוחות ממליצים

צחי
צחי
Read More
מוטי הוא מקצוען, נתקעתי מחוץ לרכב ב 3 בלילה בתל אביב, כאשר עמה מנעולנים לא ענו לי ולא רצו להגיע לאיזור. בשיחה מוטי היה נעים ושירותי וגם הרגיע אותי ובאמת הגיע תוך 19 דק׳ שלא נדבר על המחיר המעולה, תודה רבה מוטי היקר!
גילי
גילי
Read More
אני יכול לספר שמהרגע שהתקשרתי ועד להחלפת הצילינדר התזמון היה מהיר מאוד ומקצועי מאוד. מוטי הגיע בזמן והסביר לי שחייב להחליף את הצילינדר ובסוף העבודה לקח מחיר הוגן מאוד.
עדי
עדי
Read More
אני מרוצה מאוד מהבחירה במוטי. אחד מבעלי המקצוע הכי טובים שיצא לי לפגוש לאחרונה. הוא המנעולן של המשפחה שלנו ובאמת אחד הטובים שיצא לי לפגוש
Previous
Next