בס״ד

פורץ רכבים ברחובות

מורשה רב-בריח ומולטילוק

   פורץ רכבים ברחובות בפיקוח המדינה ובאישור משטרת ישראל 

 24שעות: 050-3939319

מנעולן 20 דקות אצלך!

למה להזמין פורץ רכבים ברחובות?

אתם מסיימים פגישה בפארק המדע. משתוקקים להגיע הביתה. ואולי עוד להספיק לעצור בסופרמרקט בדרך. הבעיה מתחילה כשברגע אחד של לחץ. חוסר תשומת לב והיעדר ריכוז. אתם מגלים שהמפתח פשוט לא אצלכם. כלומר, הוא שם, אתם רואים אותו בסוויץ' או זוכרים שהשארתם אותו בתא המטען עם התיק. אבל עכשיו הדלת נעולה ואתם – במילים עדינות. קצת תקועים. בשלב הזה אתם בטח מחפשים את האבן הגדולה ביותר. שתוכלו למצוא כדי לשבור את החלון ולהיכנס פנימה. אבל כנראה שהפתרון המועדף הוא להזמין כמובן פורץ רכבים ברחובות. שיגיע במהירות ויציע שירות איכותי וטוב יותר.

פורץ רכבים ברחובות שיחסוך לכם כסף

בפשטות. הזמנת פורץ רכבים היא דרך מצוינת לחסוך כסף. אם תבחרו לשבור את החלון או לנתץ את מנעול הדלת. כדי להיכנס פנימה. תתמודדו עם עלות תיקון גבוהה מאוד. למעשה, לא רק שהתיקון יעלה לכם הרבה מאוד, כדי שהרכב יהיה מוגן תצטרכו להגיע אל המוסך בדחיפות, מה שלא יעזור לכם במיוחד אם אתם ממהרים לפגישה או אם זוהי שעת לילה מאוחרת שבה המוסך סגור. פורץ רכבים ברחובות יטפל בבעיה שעל הפרק בצורה נקייה וטובה הרבה יותר, בלי לשבור שום דבר, בלי להשאיר נזקים וצלקות, ובעלות הרבה יותר נמוכה ואטרקטיבית מעלות התיקון של המוסך.

אמינות, הגינות ומקצועיות

כמובן שאם אתם רוצים לוודא שלפניכם בעל מקצוע אמין ואיכותי, מומלץ להזמין פורץ רכבים לאחר שתבחנו כמה פרמטרים עיקריים. התחילו בבחינת ההסמכה וההכשרה של מנעולן הרכב, ודאו שמדובר באדם מנוסה, ואל תתפשרו על פורץ רכבים שאינו מחזיק באישור רשמי של משטרת ישראל. אישור כזה מעיד על טוהר המידות של הפורץ ועל כך שאין לו עבר פלילי (וכנראה גם לא כוונת זדון). פורץ מיומן, עם ציוד נכון, ידע מדויק וניסיון רב, הוא בדיוק מי שאתם צריכים כדי להיכנס בחזרה אל המכונית, להגיע בזמן לפגישה הבאה ואם צריך, גם להשאיר עותק אחד נוסף בהישג ידכם, רק למקרה שתיקלעו למצב הזה שוב מתישהו לאורך הדרך.

למה לבחור בנו ?

מקצועיות

אנו דוגלים במתן שירות מקצועי ללקוחות שלנו 24/7

אמינות

אצלנו תקבלו שקיפות מלאה לפני תחילת העבודה ועד סיומה - ללא עיגול פינות

מחיר

אנו מספקים ללקוחותינו שירות ברמה הגבוהה ביותר במחיר נוח לכל כיס

לקוחות ממליצים

צחי
צחי
Read More
מוטי הוא מקצוען, נתקעתי מחוץ לרכב ב 3 בלילה בתל אביב, כאשר עמה מנעולנים לא ענו לי ולא רצו להגיע לאיזור. בשיחה מוטי היה נעים ושירותי וגם הרגיע אותי ובאמת הגיע תוך 19 דק׳ שלא נדבר על המחיר המעולה, תודה רבה מוטי היקר!
גילי
גילי
Read More
אני יכול לספר שמהרגע שהתקשרתי ועד להחלפת הצילינדר התזמון היה מהיר מאוד ומקצועי מאוד. מוטי הגיע בזמן והסביר לי שחייב להחליף את הצילינדר ובסוף העבודה לקח מחיר הוגן מאוד.
עדי
עדי
Read More
אני מרוצה מאוד מהבחירה במוטי. אחד מבעלי המקצוע הכי טובים שיצא לי לפגוש לאחרונה. הוא המנעולן של המשפחה שלנו ובאמת אחד הטובים שיצא לי לפגוש
Previous
Next