בס״ד

פורץ רכבים ביבנה

מורשה רב-בריח ומולטילוק

פורץ רכבים ביבנה

   בפיקוח המדינה ובאישור משטרת ישראל 

 24שעות: 050-3939319

מנעולן 20 דקות אצלך!

שתי סיבות מצוינת להזמין פורץ רכבים 

יש לא מעט נושאים מרכזיים. שחשוב לבחון לפני שמזמינים פורץ רכבים ביבנה. וללא ספק מקצועיות ואמינות נמצאים בראש הרשימה הזו. אלא שרבים מאיתנו, ברגע האמת. כלל לא זוכרים שיש לנו את הפתרון המצוין הזה שיעזור לנו להתגבר על הקושי. ולהמשיך בשגרת היום שלנו. כדי שתהיו ערוכים היטב לפעם הבאה. לפניכם שני מצבים מרכזיים. שבהם פורץ רכבים ביבנה הוא בדיוק האדם שאתם צריכים.

כשאתם נתקעים מחוץ לרכב

המפתח בתוך המכונית. אתם ממש רואים אותו לנגד עיניכם. אבל אין לכם שום דרך להיכנס פנימה. הדלת נעולה והדרך היחידה להיכנס אליה עם המפתח הזה ממש. בנקודה הזו חשוב להדגיש שאם נמצא ברכב פעוט שנלכד ואין לכם דרך לחלצו. ניפוץ החלון הוא כנראה הפתרון הנכון. המהיר והטוב ביותר. כשמדובר בחיי אדם אין ספק שלמחיר הכלכלי אין משמעות. עם זאת, אם אין סיבה מוצדקת לשבור חלונות ודלתות, הזמנת פורץ רכבים  תהיה פתרון יעיל הרבה יותר. כך לא תתמודדו עם הצורך לתקן חלון שבור או מנעול תקול, וגם תחזרו למסלול הרבה יותר מהר.

פורץ רכבים ביבנה – למפתחות אבודים

מצב נוסף שבו פורץ רכבים ביבנה יתברר כפתרון אידאלי, הוא מצב שבו אתם תקועים מחוץ למכונית ואין לכם ממש מושג איפה המפתח. במצבים אלה תוכלו להזמין פורץ רכבים מקצועי, עם ידע וציוד שיעזרו לכם להיכנס בחזרה אל המכונית. בנוסף, אם תקפידו לבחור באיש מקצוע איכותי ואמין תוכלו לבצע גם שכפול מפתחות לרכב. בדרך הזו לא יאונה כל נזק למכונית שלכם, ובתוך זמן קצר תמצאו את עצמכם שוב על הכביש, בדרך למשרד או הביתה.

בחרו בזהירות פורץ רכבים 

אז נכון, בחירת פורץ רכבים היא לא בחירה פשוטה, אבל היא נחוצה במצבים רבים והיא גם תחסוך לכם לא מעט. כדי לשמור על עצמכם ועל המכונית, ודאו מראש שאתם בוחרים רק פורץ רכבים אמין ומקצועי, שיוכל להגיע בתוך זמן קצר ולהציע לכם שירות מהשורה הראשונה. אל תהססו לשאול שאלות בטלפון, רק כך תוכלו להיות בטוחים שאתם מזמינים אדם הגון ומיומן.

 

 

למה לבחור בנו ?

מקצועיות

אנו דוגלים במתן שירות מקצועי ללקוחות שלנו 24/7

אמינות

אצלנו תקבלו שקיפות מלאה לפני תחילת העבודה ועד סיומה - ללא עיגול פינות

מחיר

אנו מספקים ללקוחותינו שירות ברמה הגבוהה ביותר במחיר נוח לכל כיס

לקוחות ממליצים

צחי
צחי
Read More
מוטי הוא מקצוען, נתקעתי מחוץ לרכב ב 3 בלילה בתל אביב, כאשר עמה מנעולנים לא ענו לי ולא רצו להגיע לאיזור. בשיחה מוטי היה נעים ושירותי וגם הרגיע אותי ובאמת הגיע תוך 19 דק׳ שלא נדבר על המחיר המעולה, תודה רבה מוטי היקר!
גילי
גילי
Read More
אני יכול לספר שמהרגע שהתקשרתי ועד להחלפת הצילינדר התזמון היה מהיר מאוד ומקצועי מאוד. מוטי הגיע בזמן והסביר לי שחייב להחליף את הצילינדר ובסוף העבודה לקח מחיר הוגן מאוד.
עדי
עדי
Read More
אני מרוצה מאוד מהבחירה במוטי. אחד מבעלי המקצוע הכי טובים שיצא לי לפגוש לאחרונה. הוא המנעולן של המשפחה שלנו ובאמת אחד הטובים שיצא לי לפגוש
Previous
Next