בס״ד

פורץ רכבים בגני תקווה

מורשה רב-בריח ומולטילוק

                               פורץ רכבים בגני תקווה

   בפיקוח המדינה ובאישור משטרת ישראל 

 24שעות: 050-3939319

מנעולן 20 דקות אצלך!

חוזרים ללו"ז תקין עם פורץ רכבים בגני תקווה

לוח הזמנים שלכם מוגדר מאוד, ואתם יודעים מה תעשו בכל רגע נתון. מתי בדיוק ההשכמה שלכם בבוקר, מתי תצאו מהבית, מה המסלול בדרך לבתי הספר ולמשרד, וגם מתי הפגישה הראשונה. הבעיה מתחילה כשלוח הזמנים משתבש, וזה קורה ברגע אחד של חוסר תשומת לב שבו אתם מבינים שאין לכם מושג איפה המפתח. אולי נשכח ברכב יחד עם הקניות מהסופרמרקט, או אבד בדרך מהמשרד אל המכונית, או נגנב כשיצאתם לאכול ולא שמתם לב. רגע לפני שאתם נלחצים ומנסים לגלם את תפקידו של מקגייוור בזמן שאתם פורצים לרכב עם מסטיק וקופסת שימורים, דעו שיש דרך פשוטה יותר, והיא כוללת פורץ רכבים בגני תקווה שיגיע עד אליכם, ובמהירות.

החלופה הטובה ביותר

במצב שבו אתם תקועים מחוץ לרכב יש שלוש אפשרויות עיקריות. הראשונה היא להזמין גרר שייקח את הרכב למוסך, פתרון יקר מאוד שכולל תשלום גם לגרר וגם למוסך. האפשרות השנייה היא לפרוץ את הרכב בעצמכם עם כלי כבד במיוחד שישבור את החלון או מוט ברזל לניפוץ מנגנון הנעילה. עוד פתרון יקר להפליא עם תיקונים יקרים במיוחד. הדרך השלישית היא להזמין פורץ רכבים בגני תקווה. הדרך הזו היא הטובה והחסכונית ביותר, בעיקר משום שפורץ רכבים בגני תקווה לא יסב למכונית שום נזק, אלא עם ציוד פשוט יפתח את הדלת ויאפשר לכם להיכנס פנימה. אם אתם לא יודעים איפה המפתח, פורץ רכבים בגני תקווה שהוא גם מנעולן מיומן ומנוסה יידע לשחזר את המפתח עבורכם. וזה גם יעלה לכם הרבה פחות מאשר גרר או טיפולי מוסך.

רק פורץ רכבים בגני תקווה

אם אתם תוהים למה אי אפשר לעשות את זה לבד, זכרו שפורץ רכבים בגני תקווה נעזר בציוד מתאים ומכיר מגוון טכניקות שיעזרו לו להיכנס למכונית בלי לגרום לנזק. הוא יידע לאבחן את הבעיה, לזהות את סוג המנגנון ולטפל בו בהתאם. אם תוודאו מראש שאתם מזמינים רק פורץ רכבים בגני תקווה שהוא בעל ידע, ניסיון ורמת שירות גבוהה מאוד, תוכלו להיות בטוחים שאתם בוחרים את האדם הנכון ביותר.

למה לבחור בנו ?

מקצועיות

אנו דוגלים במתן שירות מקצועי ללקוחות שלנו 24/7

אמינות

אצלנו תקבלו שקיפות מלאה לפני תחילת העבודה ועד סיומה - ללא עיגול פינות

מחיר

אנו מספקים ללקוחותינו שירות ברמה הגבוהה ביותר במחיר נוח לכל כיס

לקוחות ממליצים

צחי
צחי
Read More
מוטי הוא מקצוען, נתקעתי מחוץ לרכב ב 3 בלילה בתל אביב, כאשר עמה מנעולנים לא ענו לי ולא רצו להגיע לאיזור. בשיחה מוטי היה נעים ושירותי וגם הרגיע אותי ובאמת הגיע תוך 19 דק׳ שלא נדבר על המחיר המעולה, תודה רבה מוטי היקר!
גילי
גילי
Read More
אני יכול לספר שמהרגע שהתקשרתי ועד להחלפת הצילינדר התזמון היה מהיר מאוד ומקצועי מאוד. מוטי הגיע בזמן והסביר לי שחייב להחליף את הצילינדר ובסוף העבודה לקח מחיר הוגן מאוד.
עדי
עדי
Read More
אני מרוצה מאוד מהבחירה במוטי. אחד מבעלי המקצוע הכי טובים שיצא לי לפגוש לאחרונה. הוא המנעולן של המשפחה שלנו ובאמת אחד הטובים שיצא לי לפגוש
Previous
Next