בס״ד

פורץ רכבים באזור

מורשה רב-בריח ומולטילוק

                               פורץ רכבים באזור

                               בפיקוח המדינה ובאישור משטרת ישראל 

 24שעות: 050-3939319

מרדכי המנעולן 20 דקות אצלך

פורץ רכבים באזור שיביא אתכם לפגישה בזמן

אתם משתוקקים להגיע לפגישה בזמן, אולי אפילו כמה דקות קודם כדי להכין לעצמכם קפה, לחזור על החומר ולהתכונן טוב יותר לקראת הגעת הלקוח. הבעיה מתחילה כשאתם הופכים את הבית בחיפוש אחר מפתחות הרכב ואז מגלים שיש מפתח. רק שהוא נעול בתוך המכונית. מתוך עייפות שכחתם אותו שם בלילה, והרכב שננעל אוטומטית לאחר זמן ממושך ללא שימוש לא מאפשר לכם להגיע אל הצרור. רגע לפני שאתם נלחצים, מבטלים פגישות ומחליטים לשבור חלונות, דעו שיש פתרון טוב יותר, והזמינו פורץ רכבים באזור שיחלץ אתכם מהסיטואציה.

פריצה למכונית ושחזור המפתח

פורץ רכבים באזור יוכל לעזור לכם לא רק להיכנס בחזרה אל המכונית שלכם ולהגיע אל המפתח המיוחל, אלא גם בשלל מצבים אחרים. למשל, תרחיש קצת פחות חיובי הוא תרחיש שבו המפתח לא נמצא גם במכונית, אלא אבד. פורץ רכבים באזור אמנם ידאג לפתוח עבורכם את הדלת בקלות ובלי נזק, אבל הוא גם יוכל לסייע בשחזור המפתחות ובשכפול עותק נוסף, רק כדי שתוכלו להקטין את הסיכוי שבעיה כזו תתרחש שוב. עם זאת, חשוב לוודא שאתם מפקידים את המלאכה בידיו של מנעולן רכב מקצועי ומיומן שיכול גם לפרוץ לרכב בלי לגרום לנזק כלשהו במנגנון הנעילה או בדלת, וגם לשחזר את המפתח בקלות ובמהירות עם הציוד המתאים. אלה דברים שרצוי לבדוק מראש, עוד לפני שתקבעו עם הפורץ ותזמינו אותו הביתה.

למה כדאי לשים אצל פורץ רכבים באזור?

אם אתם תקועים מחוץ למכונית באזור או בסביבתה, סביר להניח שאתם זקוקים לשירותיו של פורץ רכב באזור. נכון, ברגע הלחוץ הזה כשאתם חוששים לפספס פגישה בא לכם להזמין את האדם הראשון שעולה מולכם בגוגל. מצד שני, קחו בחשבון שבין לא מעט אנשי מקצוע מצוינים וטובים יש גם כאלה שלא תרצו להזמין הביתה, בין אם משום שהמחירים שלהם מופקעים ומנצלים את המצב, ובין אם משום שהוא יגרמו יותר נזק מאשר כל תועלת שהיא. פורץ רכבים באזור חייב להיות מקצועי, אמין, איכותי, מנוסה, עם ציוד מתאים ועם שירות אישי ואדיב, לא פחות מזה.

 

למה לבחור בנו ?

מקצועיות

אנו דוגלים במתן שירות מקצועי ללקוחות שלנו 24/7

אמינות

אצלנו תקבלו שקיפות מלאה לפני תחילת העבודה ועד סיומה - ללא עיגול פינות

מחיר

אנו מספקים ללקוחותינו שירות ברמה הגבוהה ביותר במחיר נוח לכל כיס

לקוחות ממליצים

צחי
צחי
Read More
מוטי הוא מקצוען, נתקעתי מחוץ לרכב ב 3 בלילה בתל אביב, כאשר עמה מנעולנים לא ענו לי ולא רצו להגיע לאיזור. בשיחה מוטי היה נעים ושירותי וגם הרגיע אותי ובאמת הגיע תוך 19 דק׳ שלא נדבר על המחיר המעולה, תודה רבה מוטי היקר!
גילי
גילי
Read More
אני יכול לספר שמהרגע שהתקשרתי ועד להחלפת הצילינדר התזמון היה מהיר מאוד ומקצועי מאוד. מוטי הגיע בזמן והסביר לי שחייב להחליף את הצילינדר ובסוף העבודה לקח מחיר הוגן מאוד.
עדי
עדי
Read More
אני מרוצה מאוד מהבחירה במוטי. אחד מבעלי המקצוע הכי טובים שיצא לי לפגוש לאחרונה. הוא המנעולן של המשפחה שלנו ובאמת אחד הטובים שיצא לי לפגוש
Previous
Next