בס״ד

פורץ רכבים באור יהודה

מורשה רב-בריח ומולטילוק

   פורץ רכבים באור יהודה

    בפיקוח המדינה ובאישור משטרה

   חייגו 24שעות: 050-3939319

   מרדכי המנעולן 20 דקות אצלך!

פורץ רכבים באור יהודה – פתרון לכל בעיה

המפתח לרכב בידכם, אתם עומדים מחוץ למכונית עם ערימת קניות וכמה תיקים כבדים, משתוקקים להיכנס פנימה ולהפעיל את המזגן אבל המפתח לא מגיב. הילד מתחיל לקטר ואתם ממש רוצים להגיע הביתה, אבל נראה לכם שזה יכול לקרות רק באחת משתי דרכים: או שתזמינו מונית, או שתשברו את החלון ותיכנסו פנימה. שתי חלופות יקרות, לא נעימות ולמען האמת, גם לא מאוד יעילות. פתרון יעיל יותר הוא הזמנת פורץ רכבים באור יהודה, בעל מקצוע מנוסה עם ציוד מתאים וזמינות גבוהה, שיגיע למקום שבו אתם נמצאים ויטפל בבעיה בקלות רבה הרבה יותר.

 

למה דווקא פורץ רכבים באור יהודה?

תקלות יכולות לקרות וזה דבר ידוע. במקרה הזה המפתח תקול, אבל יכולים להיות גם מצבים אחרים, נעימים הרבה פחות. אתם עשויים לאבד את המפתח או לנעול אותו בטעות בתא המטען. פורץ רכבים באור יהודה יעזור לכם בכל אחד מהמצבים האלה. הוא גם לא ישבור את הדלת, את החלון או את מנגנון הנעילה. הוא לא יצטרך להסב כל נזק, ואם תבחרו מראש פורץ רכבים באור יהודה שהוא גם מקצועי ואמין, וגם זמין ומהיר, תוכלו להמשיך במסלול שלכם די מהר, בלי המתנות, מוניות או ביקורים במוסך לצורך תיקון בעיות חדשות. זה הפתרון הפשוט ביותר.

 

להימנע מהפתעות

כדי להימנע מהמצבים הללו, שבהם תזדקקו לשירותיו של פורץ רכב באור יהודה, אפשר ואף מומלץ לשכפל מראש עותק נוסף למפתחות הרכב, ואפילו שני עותקים. כך תוכלו לשמור עותק אחד בבית או במשרד, ולדעת שאם מצבים כאלה יתרחשו, יהיה לכם פתרון חלופי. פורץ רכב באור יהודה שהוא גם מנעולן רכב מנוסה ובעל ציוד מתקדם ואיכותי, יוכל לסייע לכם גם בשכפול המפתחות וביצירת עותקים נוספים. בדרך הזו לא תמצאו את עצמכם שוב מחוץ לרכב עם ילד בוכה, שקיות כבדות, שרב כבד ועייפות מצטברת. רק חשוב שתבדקו מראש בידי מי אתם מפקידים את המשימה שעל הפרק, איזה פורץ רכבים אתם מזמינים, והאם יש לו את הידע הדרוש כדי לטפל בבעיה בקלות ובמהירות.

למה לבחור בנו ?

מקצועיות

אנו דוגלים במתן שירות מקצועי ללקוחות שלנו 24/7

אמינות

אצלנו תקבלו שקיפות מלאה לפני תחילת העבודה ועד סיומה - ללא עיגול פינות

מחיר

אנו מספקים ללקוחותינו שירות ברמה הגבוהה ביותר במחיר נוח לכל כיס

לקוחות ממליצים

צחי
צחי
Read More
מוטי הוא מקצוען, נתקעתי מחוץ לרכב ב 3 בלילה בתל אביב, כאשר עמה מנעולנים לא ענו לי ולא רצו להגיע לאיזור. בשיחה מוטי היה נעים ושירותי וגם הרגיע אותי ובאמת הגיע תוך 19 דק׳ שלא נדבר על המחיר המעולה, תודה רבה מוטי היקר!
גילי
גילי
Read More
אני יכול לספר שמהרגע שהתקשרתי ועד להחלפת הצילינדר התזמון היה מהיר מאוד ומקצועי מאוד. מוטי הגיע בזמן והסביר לי שחייב להחליף את הצילינדר ובסוף העבודה לקח מחיר הוגן מאוד.
עדי
עדי
Read More
אני מרוצה מאוד מהבחירה במוטי. אחד מבעלי המקצוע הכי טובים שיצא לי לפגוש לאחרונה. הוא המנעולן של המשפחה שלנו ובאמת אחד הטובים שיצא לי לפגוש
Previous
Next