בס״ד

פורץ מנעולי רכב

מורשה רב-בריח ומולטילוק

                       פורץ מנעולי רכב

אחד הדברים הכי מעצבנים שיכולים לקרות לכל אחד הוא הינעלות מחוץ לרכב. סגירת תא מטען עם מפתחות הרכב בפנים היא תקרית לא נעימה, כמו גם בתוך סלון הרכב עצמו. למען מטרה זו חשוב להזמין פורץ מנעולי רכב. פורץ רכבים, שהוא במקצועו גם מנעולן מנוסה, יחזיר לכם את השקט והשלווה די מהר.

פורץ מנעולי רכב
פורץ מנעולי רכב

שחזור מפתחות לרכב

הזמנת מנעולן רכב בראשון לציון, או כל אזור אחר בארץ אפשרית מסביב לשעון. חשוב להזמין פורץ רכבים מהאזור שלכם על מנת שיגיע תוך 20-30 דקות לכל היותר. חשוב להזמין פורץ מנעולי רכב שיודע לשחזר מפתחות. כי לפעמים צריך לפרוץ לרכב לאחר שהמפתחות הלכו לאיבוד וגם את הרזרביים לא ניתן לאתר. דבר זה מצריך שיחזור למפתחות הרכב, ולשלט בפרט, על ידי מנעולן מקצועי שהוסמך לכך ויש ברשותו את הציוד הנדרש. בעת ההזמנה תוודאו שאתם מזמינים מנעולן אמין ומורשה, כזה שיש לו תעודת יושר ממשטרת ישראל. כמו כן צפו בתכנית יצאת צדיק על מנת להיזהר ממלכודות.

פורץ מנעולי רכב

פורץ מנעולי רכב צריך להיות זמין עבורנו 24-7 כולל שבת וחג, או שלפחות לדאוג לגיבוי במידה של קריאה לפריצת רכב,מכיוון שאף פעם אי אפשר לדעת באיזו שעה נזדקק לשירותיו ותמיד זה יקרה בזמן הכי לא מתאים. חשוב שיהיה מדובר בפורץ מנעולי רכב בעל מקצוע אמין, ישר, והגון, עם כל התעודות המאשרות לו לעסוק במקצוע המנעולן בישראל, זאת מכיוון שהוא מקבל גישה בהרבה מהמקרים לרכבים יקרי  ערך ולא היינו רוצים, שאותו פורץ רכבים ינצל זאת חלילה לרעה.
לכן, כאשר אתם תתקשרו לפורץ מנעולי רכב,, חשוב שתוודאו את כל הפרטים הללו, ובכלל תדאגו שאותו פורץ מנעולי רכב, יגיע בזמן לרוב עד 25 דקות זה זמן סביר, יעשה את עבודתו בצורה מקצועית, ובמהירות ככל הניתן, ובסוף ידאג לגבות מחיר הגון עבור השירות שלו.

הצוות המקצועי של מרדכי המנעולן מיצאת צדיק, מורכב מפורצים מקצועיים לרכבים מהמשוכללים ביותר, המצוידים בציוד המתקדם ביותר בתחום בארץ ובעולם, ובעלי כל האישורים והתעודות לביצוע העבודה, כך שאתם יכולים להיות בטוחים שבחרתם נכון…

למה לבחור בנו ?

מקצועיות

אנו דוגלים במתן שירות מקצועי ללקוחות שלנו 24/7

אמינות

אצלנו תקבלו שקיפות מלאה לפני תחילת העבודה ועד סיומה - ללא עיגול פינות

מחיר

אנו מספקים ללקוחותינו שירות ברמה הגבוהה ביותר במחיר נוח לכל כיס

לקוחות ממליצים

צחי
צחי
Read More
מוטי הוא מקצוען, נתקעתי מחוץ לרכב ב 3 בלילה בתל אביב, כאשר עמה מנעולנים לא ענו לי ולא רצו להגיע לאיזור. בשיחה מוטי היה נעים ושירותי וגם הרגיע אותי ובאמת הגיע תוך 19 דק׳ שלא נדבר על המחיר המעולה, תודה רבה מוטי היקר!
גילי
גילי
Read More
אני יכול לספר שמהרגע שהתקשרתי ועד להחלפת הצילינדר התזמון היה מהיר מאוד ומקצועי מאוד. מוטי הגיע בזמן והסביר לי שחייב להחליף את הצילינדר ובסוף העבודה לקח מחיר הוגן מאוד.
עדי
עדי
Read More
אני מרוצה מאוד מהבחירה במוטי. אחד מבעלי המקצוע הכי טובים שיצא לי לפגוש לאחרונה. הוא המנעולן של המשפחה שלנו ובאמת אחד הטובים שיצא לי לפגוש
Previous
Next