בס״ד

פורץ בתל אביב

מורשה רב-בריח ומולטילוק

פורץ בתל אביב-מוטי באישור משטרת-ישראל יצאתי צדיק הכי זול בעיר!

תא

ניתן להזמין פורץ בתל אביב למקרים הבאים:

-אי אפשר לפתוח את הדלת כי אין לנו את מפתח

-אי אפשר לפתוח את הדלת כי המנעול תקוע או המפתח לא מסתובב

-דלת טרוקה שאין לנו את המפתח שלה

-מנעול שאי אפשר לפתוח

-רכב שננעל עם המפתח בפנים או ללא מפתח

-כספת שאין את הקוד או את המפתח שלה

slider0011

כשמזמינים מנעולן בתל אביב מנעולים לבית ורכב כדאי לבקש תעודה של מנעולן מורשה של משטרת ישראל.

כדאי להזמין פורץ מקצועי ולא לנסות לפרוץ כי איש מקצוע יודע איך לפתור את הבעיה ללא נזק ואם יש נזק אז ללא החמרת הנזק.

להזמנת פורץ בתל אביב 24 שעות 7 ימים בשבוע 050-3939319

שירות מנעולן בתל אביב במרכז העיר, רמת אביב, מעוז אביב, אפקה, למד , שכונת התקווה , נוה צדק, בבלי , פארק צמרת , קריית שלום, המשתלה , צהלה, שיכון דן, הטייסים ויפו.

מהו פורץ בתל אביב?

פורץ בתל אביב הוא טכנאי שירות שהתמחה בפריצת מנעולים. בשיטות וטכניקות מיוחדות על מנת לגרום למינימום נזק לדלת. מה שיחסוך לכם את מחיר תיקון הדלת לאחר הפריצה. חשוב לבדוק בעת פריצת המנעול. שטכנאי השירות שמגיע בעל אישור תקף של משטרת ישראל. שמכשיר אותו לפרוץ מנעול. כי אף אחד לא רוצה שיגיע בחור שלא מאושר או הוכשר לכך. חשוב לבקש גם תעודת מנעולן.  ותמיד עדיף לקבל המלצות מחברים שהשתמשו בשירות שלו בעבר.

מנעולן בתל אביב לרכבפורץ-רכבים

מנעולן בתל אביב לרכב בפריסה ארצית לרכב. זה כבר עניין מורכב בגלל כל סוגי הרכבים הרבים וכל רכב ושיטת הנעילה שלו. רוב מקרי הפריצה בתל אביב לרכב. מדובר כשהמפתח נישאר ברכב. או שהדלת ננעלה. או שמנעול ההתנעה התקלקל והרכב לא מניע. הנו במנעולן יצאת צדיק מרדכי מנעולן מתל אביב לרכב יגיע במהרה עד 20 דקות הגעה על אופנוע. מה שיקצר לכם את זמן ההמתנה ויפרוץ לכם את רכבכם במקצועיות והכי חשוב ללא נזק. בעזרת כלים שמותאמים לכל רכב בנפרד, על מנת לטפל בכל הרכבים בתל אביב, ללא ייחוס לשנה או לסוג הרכב.

למה לבחור בנו ?

מקצועיות

אנו דוגלים במתן שירות מקצועי ללקוחות שלנו 24/7

אמינות

אצלנו תקבלו שקיפות מלאה לפני תחילת העבודה ועד סיומה - ללא עיגול פינות

מחיר

אנו מספקים ללקוחותינו שירות ברמה הגבוהה ביותר במחיר נוח לכל כיס

לקוחות ממליצים

צחי
צחי
Read More
מוטי הוא מקצוען, נתקעתי מחוץ לרכב ב 3 בלילה בתל אביב, כאשר עמה מנעולנים לא ענו לי ולא רצו להגיע לאיזור. בשיחה מוטי היה נעים ושירותי וגם הרגיע אותי ובאמת הגיע תוך 19 דק׳ שלא נדבר על המחיר המעולה, תודה רבה מוטי היקר!
גילי
גילי
Read More
אני יכול לספר שמהרגע שהתקשרתי ועד להחלפת הצילינדר התזמון היה מהיר מאוד ומקצועי מאוד. מוטי הגיע בזמן והסביר לי שחייב להחליף את הצילינדר ובסוף העבודה לקח מחיר הוגן מאוד.
עדי
עדי
Read More
אני מרוצה מאוד מהבחירה במוטי. אחד מבעלי המקצוע הכי טובים שיצא לי לפגוש לאחרונה. הוא המנעולן של המשפחה שלנו ובאמת אחד הטובים שיצא לי לפגוש
Previous
Next