בס״ד

ניתוק קודן לרכב

מורשה רב-בריח ומולטילוק

 ניתוק קודן לרכב

מרדכי המנעולן לשירותכם 24/7 ניטרול, ניתוק, ואיפוס קודן

ניתוק קודן לרכב מיצאת צדיק

השמש קופחת ואתם תקועים הקודן לא עובד? שכחתם את הקוד לקודן? הקודן ניחבל לאחר ניסיון פריצה?

במצבים כאלה יש צורך במנעולן רכב אמין ומקצועי. שיוכל להגיע מהר, לפרוץ את הקודן במקצועיות. ולהעניק את השרות הנלווה הנדרש בכל מצב. אם אתם במצב כזה. וזקוקים לשירות מנעולן רכב ניתוק קודן. ואפילו החלפה לחדש. אתם זקוקים למרדכי המנעולן. פורץ מנעולים מוסמך. מקצועי ומנוסה. המאושר על ידי משטרת ישראל.

מהו קודן לרכב?

קודן לרכב הוא בעצם עוד סוג של הבטחה מפני גניבת הרכב, לרוב המקרים הוא מאושר על ידי חברות הביטוח ובכך הוא מאפשר את הוזלת עלויות הביטוח השנתיות בצורה משמעותי.

ניתוק קודן לרכב
ניתוק קודן לרכב

לרוב מחליף קודן לרכב את הצורך בהתקנת אזעקה לרכב המוכרת לכולנו מאז המצאתה. האזעקה בעצם היא אמצעי מאוד יקר, ולא הוכחה כאמינה במניעת גניבת רכב, ואף הפכה למטרידה בעת אזעקת שווא, שבהרבה מקרים שבאמת התבצע ניסיון גניבה, לא האמינו הבעלים או השכנים למשמע אוזניהם וחשבו שזאת הזעקת שווא. כך שרבים מבעלי הרכב כיום מוצאים את הפתרון בהתקנת קודן לרכב המונע כל אפשרות להנעת הרכב ללא הקוד המזהה בצורה שקטה ואלגנטית.

איך הקודן עובד?

פעילותו של קודן לרכב מתחילה כאשר הנו מכניסים את מפתח הרכב לסוויץ', מרגע זה ממתין מחשב הרכב לקוד ייחודי המוזן אליו באמצעות לוח מקשים המותקן באחד מצדי ההגה ולעתים אף מחוץ לרכב ובכך מאפשר את פתיחת הדלת ושחרור נעילת המתנע בו זמנית.

למה לבחור בנו ?

מקצועיות

אנו דוגלים במתן שירות מקצועי ללקוחות שלנו 24/7

אמינות

אצלנו תקבלו שקיפות מלאה לפני תחילת העבודה ועד סיומה - ללא עיגול פינות

מחיר

אנו מספקים ללקוחותינו שירות ברמה הגבוהה ביותר במחיר נוח לכל כיס

לקוחות ממליצים

צחי
צחי
Read More
מוטי הוא מקצוען, נתקעתי מחוץ לרכב ב 3 בלילה בתל אביב, כאשר עמה מנעולנים לא ענו לי ולא רצו להגיע לאיזור. בשיחה מוטי היה נעים ושירותי וגם הרגיע אותי ובאמת הגיע תוך 19 דק׳ שלא נדבר על המחיר המעולה, תודה רבה מוטי היקר!
גילי
גילי
Read More
אני יכול לספר שמהרגע שהתקשרתי ועד להחלפת הצילינדר התזמון היה מהיר מאוד ומקצועי מאוד. מוטי הגיע בזמן והסביר לי שחייב להחליף את הצילינדר ובסוף העבודה לקח מחיר הוגן מאוד.
עדי
עדי
Read More
אני מרוצה מאוד מהבחירה במוטי. אחד מבעלי המקצוע הכי טובים שיצא לי לפגוש לאחרונה. הוא המנעולן של המשפחה שלנו ובאמת אחד הטובים שיצא לי לפגוש
Previous
Next