בס״ד

מנעולן בשירות עורכי דין

מורשה רב-בריח ומולטילוק

              מנעולן בשירות עורכי דין

אני לא מאחל זאת לאף אחד, אבל בישראל ישנם לא מעט בעלי עסקים, כמו גם אנשים פרטיים שנמצאים בתהליכי הוצאה לפעול. בחלק המקרים הם מוסרים את רכושם מרצון כל שלא צריך לקחת את הרכוש בכוח. במקרים אחרים, עורכי דין המבצעים זאת בגיבוי צוות, נאלצים לקחת את הרכוש. בחלק מהמקרים מעורב בצוות מנעולן תפקידו לפרוץ את הגישה שננעלה ע"י בעל החוב.

פורץ רכבים בשירות עורכי דין

פורץ רכבים באישור המשטרה

לפעמים מנעולן בפתח תקווה או בכל אזור אחר, מוזעק לפרוץ רכב שבעליו לא מוכן לשחרר אותו להוצאה לפועל. במקרה כזה צריך לנטרל גם את הקודן. אגב, מנעולנים אינם נמצאים אך ורק בשירות של עורכי דין אלא גם בשירות של משטרת ישראל. חשוב לציין שבמקרה כזה חובה אישור מבית המשפט לביצוע הפעולה.

פריצת מנעולים בדירות בשירות עורכי דין

מנעולן_בגבעתיים
פורץ מנעולים באישור משטרת ישראל

בחלק מהמקרים, לא רק הרכב הופך להיות רכוש מאוכל אלה גם רכוש בתוך הבית ואולי אפילו הבית עצמו. במקרים רבים הדייר ננעל בתוך הבית או שהוא נעלם אבל משאיר את הבית נעול. וגם במקרה זה נכנס לתמונה פורץ מנעולים באישור משטרת ישראל. הרבה מהמקרים שגנב ביקר בבית אחד הפעולות שהוא עושה זה סגירת הדלת בסגר העליון למי שיש, וזה מונע את אפקט ההפתעה, ואז רק פורץ מנעולים יוכל לפרוץ את הדלת בזהירות, ואמינות מקצועית עד כמה שאפשר ללא נזק.

עוד אחד מהמקרים הנפוצים שלי כעובד מידי פעם בשירות המשטרה, שאיש או אישה מבוגרים לא מרגישים טוב, והדלת נעולה מבפנים כאשר המפתח נישאר בדלת, ואז לאף אחד אין גישה להיכנס הביתה, והדרך היחידה היא לפרוץ את מנעול הדלת, ולהחליפו לחדש. בחלק מהמקרים הדלת רק טרוקה ואז יש אפשרות למנעולן מקצועי, לפרוץ את הדלת ללא גרימת נזק למנעול.

מתי אסור לפרוץ דלת אפילו שעורכי דין  מבקשים?

איך לבחור דלת?

יש מקרים שמתקשרים אליי עורכי דין לפינוי דייר שלא שילם, סכסוך משפטי, פלישת דייר, פתיחת רכב של לקוחה בטענה שהרכב שלה או ששילמה ולא קיבלה את הרכב. כל המקרים האלה ועוד דרוש רק אישור בכתב מבית המשפט שמצהיר במפורש, שאפשר לבצע את הפעולה הנדרשת, וללא אישור זה' המנעולן מסתכן בתיק פלילי, ובשלילת רישיון המנעולן.

למה לבחור בנו ?

מקצועיות

אנו דוגלים במתן שירות מקצועי ללקוחות שלנו 24/7

אמינות

אצלנו תקבלו שקיפות מלאה לפני תחילת העבודה ועד סיומה - ללא עיגול פינות

מחיר

אנו מספקים ללקוחותינו שירות ברמה הגבוהה ביותר במחיר נוח לכל כיס

לקוחות ממליצים

צחי
צחי
Read More
מוטי הוא מקצוען, נתקעתי מחוץ לרכב ב 3 בלילה בתל אביב, כאשר עמה מנעולנים לא ענו לי ולא רצו להגיע לאיזור. בשיחה מוטי היה נעים ושירותי וגם הרגיע אותי ובאמת הגיע תוך 19 דק׳ שלא נדבר על המחיר המעולה, תודה רבה מוטי היקר!
גילי
גילי
Read More
אני יכול לספר שמהרגע שהתקשרתי ועד להחלפת הצילינדר התזמון היה מהיר מאוד ומקצועי מאוד. מוטי הגיע בזמן והסביר לי שחייב להחליף את הצילינדר ובסוף העבודה לקח מחיר הוגן מאוד.
עדי
עדי
Read More
אני מרוצה מאוד מהבחירה במוטי. אחד מבעלי המקצוע הכי טובים שיצא לי לפגוש לאחרונה. הוא המנעולן של המשפחה שלנו ובאמת אחד הטובים שיצא לי לפגוש
Previous
Next