בס״ד

מנעולן בשירות המשטרה

מורשה רב-בריח ומולטילוק

               מנעולן בשירות המשטרה

מנעולן בחולון, או בכל עיר אחרת, יכול להיות מוזעק לא רק ע"י אנשים שנתקעו מחוץ לדירתם או בתוכה, אלא גם ע"י המשטרה שיכולה להיות זקוקה לשירותי שלהם במצבים שונים. אחת הדרכים היותר טובות לדעת שהמנעולן שאתם עומדים להזמין הוא אמין ומקצועי, הוא לברר באתר שלו האם הוא עובד גם בשביל המשטרה. הם, הרי לא בוטחים בכל אחד ולכן הם מקפידים לבצע בחירה יסודית. מדוע? כי הם צריכים את פורץ מנעולים מומחה בשעת צרה ובמקרים דחופים.

מנעולן באישור משטרה

 

 

 

רק מנעולנים מנוסים עובדים עם המשטרה

המקצועיות באה עם הניסיון, לכן אתם יכולים להיות בטוחים שמנעולן אשר עובד עם המשטרה הוא אחד שכבר נתקל בכל האתגרים הקשורים כולל פריצת רכבים, משאיות, קטנועים, וכל סוגי הדלתות הקיימות. לא אחת קרה שהוזמנו מנעולנים לא מנוסים, הסבנו נזק לדלת במקום תועלת והיה צורך להזמין מנעולן נוסף על מנת לפתור את התקלה. לכן, כאשר מדובר בהחלפת המנעול שלכם –  כדאי שלא להתפשר ולהזמין מנעולן שמורשה משטרת ישראל, ובעל תעודת מנעולן.

מקרים בהם מנעולן מוזעק לעזור למשטרה

כמנעולן שעובד בשירות משטרת ישראל, אני מקבל מידי ערב מכל עיר בארץ טלפון לעזרה, המקרים הנפוצים הם: סגר עליון סגור לאחר פריצה, פריצה של דלת טרוקה, איש מבוגר שלא עונה לדפיקות הדלת וחשש לחייו, פריצה של מנעול שרשרת, פריצה של דלת מחשש לגנב בתוך הבית, ועוד….

לכל הקריאות האלו ועוד אני עונה 24 שעות ביממה 7 ימים בשבוע כולל שבת וחג, בהגעה של עד 20 דקות, ועובד במקצועיות מרבית למניעת נזק מיותר, בגלל הניסיון הרב שלי בדלתות ומנעולים.

מי מורשה משטרת ישראל?

לא כל מנעולן יכול להיות מורשה משטרת ישראל, רק מנעולן שאין לו עבר פלילי, ולמד את המקצוע ובעל תעודת הסמכה של מנעולן.

לצערי מקצוע המנעולנות פרוץ בישראל ויש המון מנעולנים בעלי עבר פלילי, שעובדים בענף, ומפתים את הלקוחות לבחור בהם בעזרת מחיר נמוך לקריאה, שזה שיקרי כי בטוטל שהם מגיעים המחיר קופץ לשחקים. לכן תמיד רצוי לבחור מנעולן בגלל המקצועיות, האמינות, והיושר, כי הזול עולה ביוקר, לא תרצו שמנעולן לא מורשה משטרת ישראל יחליף את המנעול בביתכם.

למה לבחור בנו ?

מקצועיות

אנו דוגלים במתן שירות מקצועי ללקוחות שלנו 24/7

אמינות

אצלנו תקבלו שקיפות מלאה לפני תחילת העבודה ועד סיומה - ללא עיגול פינות

מחיר

אנו מספקים ללקוחותינו שירות ברמה הגבוהה ביותר במחיר נוח לכל כיס

לקוחות ממליצים

צחי
צחי
Read More
מוטי הוא מקצוען, נתקעתי מחוץ לרכב ב 3 בלילה בתל אביב, כאשר עמה מנעולנים לא ענו לי ולא רצו להגיע לאיזור. בשיחה מוטי היה נעים ושירותי וגם הרגיע אותי ובאמת הגיע תוך 19 דק׳ שלא נדבר על המחיר המעולה, תודה רבה מוטי היקר!
גילי
גילי
Read More
אני יכול לספר שמהרגע שהתקשרתי ועד להחלפת הצילינדר התזמון היה מהיר מאוד ומקצועי מאוד. מוטי הגיע בזמן והסביר לי שחייב להחליף את הצילינדר ובסוף העבודה לקח מחיר הוגן מאוד.
עדי
עדי
Read More
אני מרוצה מאוד מהבחירה במוטי. אחד מבעלי המקצוע הכי טובים שיצא לי לפגוש לאחרונה. הוא המנעולן של המשפחה שלנו ובאמת אחד הטובים שיצא לי לפגוש
Previous
Next