בס״ד

מניעת פריצה שקטה

מורשה רב-בריח ומולטילוק

                  מניעת פריצה שקטה

אם יצא לכם לצפות לאחרונה בסרט הוליוודי עתיר תקציב, בוודאי זכיתם לראות פריצה רועשת וצבעונית במיוחד. חלונות נשברים, מנעולים נפרצים וגנב עם מסיכת גרב לוקח מכל הבא ליד. גם במציאות הישראלית אפשר למצוא לא מעט מקרים כאלה, אבל האמת היא שהפורצים של המאה ה-21 הפכו למתוחכמים הרבה יותר מאלה של הסרטים הקלאסיים שמציגים שואו גדול הרבה יותר. הכירו צמד מילים שרבים אחרים זכו להכיר על בשרם: פריצה שקטה. השיטה המתוחכמת הזו כוללת שימוש באמצעים מתקדמים בעזרתם מצליחים הפורצים להיכנס לכל דירה עם צילינדר מיושן, בלי להסב נזק למנעול וגם בלי להרעיש, לגנוב את החפצים היקרים ולהיעלם. הבשורה הטובה שיש לכך פתרון, והוא כולל מנעולן מקצועי ומערכת נעילה מתקדמת, למניעת פריצה שקטה.

איך מתבצעת פריצה שקטה?

כיום את רוב המנעולים אפשר לפתוח בעזרת פיקלים, שזה בעצם 2 סיכות שמכניסים לתוך מנעולן הדלת, ומצליחים לסובב את הצילינדר של הדלת ללא מפתח ובלי לגרום נזק למנעול הדלת. קרה לי בעבר כעבודתי כמנעולן שלקוחות שלי לא ידעו שנכנסו אליהם לדירה, ולגנוב להם דברים ללא כל נזק למנעול, ורק לאחר זמן רב הם הבינו שמישהו טייל להם בבית.

חידוש המנעול מדי כמה שנים

אחת הדרכים הטובות ביותר למנוע פריצה שקטה היא להזמין מנעולן מיומן שיוכל להמליץ לכם על מערכת נעילה חדשה. החלפת המנעול בדגם חדש מדי שלוש או ארבע שנים תאפשר לכם לישון הרבה יותר טוב בלילה. זאת משום שהמנעול החדש והמתקדם יקשה על הפורצים הרבה יותר, וככל שהיכולות שלהם משתפרות – כך אנחנו צריכים להגן על עצמנו טוב יותר. אם תרצו להגן על הדירה ועל תכולתה טוב יותר תוכלו להוסיף גם מנעול עליון, שיעכב את הפורץ העקשן עוד קצת. מנעולן מקצועי ובעל ניסיון ילווה אתכם בתהליך קבלת ההחלטות, יציע לכם פתרונות מתאימים ויבצע התקנה איכותית ומדויקת.

 

פריצה שקטה בזמן חופשה

טיפ נוסף לסיום, ברשותכם. זכרו שפריצה מכל סוג, לרבות פריצה שקטה, מתרחשת בדרך כלל כשאתם יוצאים לחופשה. זו בדיוק הסיבה לכך שתדירות הפריצות גוברת במהלך החגים או בזמן חופשת הקיץ, כשהפורצים מנצלים את המועדים המרכזיים בהם אתם פשוט לא בסביבה כדי להפריע להם. מנעולן בתל אביב שיתקין לכם צילינדר חדש וישדרג את האבטחה של הבית הוא צעד חשוב אחד, אבל בכל מקרה מומלץ שתימנעו מעדכון החברים שלכם על החופשה המתקרבת באמצעות הרשתות החברתיות. גם לפורצים יש פייסבוק, והם אורבים לכל הזדמנות כדי לגלות מי משאיר את השמנת ללא השגחה, כדי שיוכלו להתגנב ולנקות את הצלחת (ואת קופסת התכשיטים).

 

למה לבחור בנו ?

מקצועיות

אנו דוגלים במתן שירות מקצועי ללקוחות שלנו 24/7

אמינות

אצלנו תקבלו שקיפות מלאה לפני תחילת העבודה ועד סיומה - ללא עיגול פינות

מחיר

אנו מספקים ללקוחותינו שירות ברמה הגבוהה ביותר במחיר נוח לכל כיס

לקוחות ממליצים

צחי
צחי
Read More
מוטי הוא מקצוען, נתקעתי מחוץ לרכב ב 3 בלילה בתל אביב, כאשר עמה מנעולנים לא ענו לי ולא רצו להגיע לאיזור. בשיחה מוטי היה נעים ושירותי וגם הרגיע אותי ובאמת הגיע תוך 19 דק׳ שלא נדבר על המחיר המעולה, תודה רבה מוטי היקר!
גילי
גילי
Read More
אני יכול לספר שמהרגע שהתקשרתי ועד להחלפת הצילינדר התזמון היה מהיר מאוד ומקצועי מאוד. מוטי הגיע בזמן והסביר לי שחייב להחליף את הצילינדר ובסוף העבודה לקח מחיר הוגן מאוד.
עדי
עדי
Read More
אני מרוצה מאוד מהבחירה במוטי. אחד מבעלי המקצוע הכי טובים שיצא לי לפגוש לאחרונה. הוא המנעולן של המשפחה שלנו ובאמת אחד הטובים שיצא לי לפגוש
Previous
Next