בס״ד

מדוע כדאי להשתדרג במנעול חדש כל כמה שנים

מורשה רב-בריח ומולטילוק

       מדוע כדאי להשתדרג במנעול חדש כל כמה שנים?

יכול להיות שסיפרו לכם עד כמה חשוב להחליף מנעולים בבית כשעוברים לדירה חדשה. יכול להיות שאתם מקפידים להחליף את המנעול לדלת הראשית לאחר שאבד לכם צרור המפתחות ואתם חוששים שמא הגיע לידיים עוינות. הכל נכון. אלא שהחלפת מנעול חשובה גם אם לא עברתם דירה או אבדתם את המפתח. החלפת מנעול מדי כמה שנים, באמצעות מנעולן מקצועי, כמו מרדכי המנעולן מיצאת צדיק, שיוכל להמליץ לכם על הדרך הנכונה והטובה ביותר לעשות זאת, היא פתרון אידאלי, ולפניכם שלוש סיבות מצוינות שיסבירו למה זה חשוב מדוע כדאי להשתדרג במנעול חדש כל כמה שנים.

 

החלפת מנעול שחוק

פורץ-מנעולים
מדוע כדאי להשתדרג במנעול חדש?

הפעם האחרונה שהחלפתם מנעול הייתה כשעברתם דירה, אי שם בסוף העשור הקודם. בזמן הזה המנעול שלכם נשחק, גם אם אתם עדיין לא מרגישים את זה בכל רגע נתון. אם כן, הזמנת מנעולן מקצועי לצורך החלפת מנעול היא בגדר טיפול מונע. במקום לחכות לצרה שתגיע, למפתח שייתקע בדלת או למערכת הנעילה שתסרב לפעול אתם למעשה מקדימים תרופה למכה.

 

מנעול חורק

סימן נוסף לבלאי של המערכת הוא רעש החריקות. מעבר לעובדה שמדובר בצלילים לא מאוד נעימים, התרחיש הגרוע באמת כולל דלת שלא ניתן לפתוח, לאחר שהמפתח שלכם נתקע ונשבר בחור המנעול. מנעולן יעזור לכם אמנם להיכנס הביתה ברגע הזה, אבל עדיף שתזמינו אותו כדי למנוע מהסיטואציה המרגיזה להתרחש, ולא כדי לטפל בה. אגב, ההיערכות המוקדמת גם תחסוך לכם כסף. כמנעולן בחולון דבר זה קרא לי לא מעט, שאנשים חיכו עד שנתקעו מחוץ לדלת.

 

מישהו שכפל אתכם

מפתח

סיבה טובה נוספת להזמין מנעולן לצורך החלפת מנעול היא הגברת תחושת הביטחון. גם אם לא איבדתם את המפתחות מיומכם הראשון בדירה, מנעול חדש יעזור לכם להרגיש בטוחים יותר. כך, אם במקרה ומתחת לאף שלכם נוצר עותק נוסף למפתח שלכם, תוכלו לטפל בבעיה בלי לחכות לפריצה.

 

איך בוחרים מנעולן?

כעת, כשאתם מבינים כמה חשוב להשתדרג במנעול חדש מדי כמה שנים, כל שנותר לכם הוא להזמין מנעולן מקצועי ובעל ניסיון רב, כדי שיוכל להמליץ על פתרונות נעילה מתקדמים וגם להתקין מנעול חדש. ודאו שאתם נעזרים באדם אמין, שיעשה את העבודה באופן מדויק ושירותי מאוד. כך תיהנו מתחושת ביטחון למשך כמה שנים טובות.

למה לבחור בנו ?

מקצועיות

אנו דוגלים במתן שירות מקצועי ללקוחות שלנו 24/7

אמינות

אצלנו תקבלו שקיפות מלאה לפני תחילת העבודה ועד סיומה - ללא עיגול פינות

מחיר

אנו מספקים ללקוחותינו שירות ברמה הגבוהה ביותר במחיר נוח לכל כיס

לקוחות ממליצים

צחי
צחי
Read More
מוטי הוא מקצוען, נתקעתי מחוץ לרכב ב 3 בלילה בתל אביב, כאשר עמה מנעולנים לא ענו לי ולא רצו להגיע לאיזור. בשיחה מוטי היה נעים ושירותי וגם הרגיע אותי ובאמת הגיע תוך 19 דק׳ שלא נדבר על המחיר המעולה, תודה רבה מוטי היקר!
גילי
גילי
Read More
אני יכול לספר שמהרגע שהתקשרתי ועד להחלפת הצילינדר התזמון היה מהיר מאוד ומקצועי מאוד. מוטי הגיע בזמן והסביר לי שחייב להחליף את הצילינדר ובסוף העבודה לקח מחיר הוגן מאוד.
עדי
עדי
Read More
אני מרוצה מאוד מהבחירה במוטי. אחד מבעלי המקצוע הכי טובים שיצא לי לפגוש לאחרונה. הוא המנעולן של המשפחה שלנו ובאמת אחד הטובים שיצא לי לפגוש
Previous
Next