בס״ד

כך תבחרו נכון דלת לדירה

מורשה רב-בריח ומולטילוק

                 כך תבחרו נכון דלת לדירה

בחירת דלתות לדירה מקבלן או החלפת דלתות בדירה קיימת, הם עניינים שלא כדאי לעשות בקלות ראש. במיוחד חשוב להקפיד על הבחירה כאשר רוכשים דלתות יקרות ומעוצבות. כדאי להתייעץ עם מנעולן בתל אביב או בכל עיר בה אתם גרים. מדוע דווקא כדאי להתייעץ איתו? משום שמדובר בבעל מקצוע בלתי תלוי. יהיה באפשרותו להמליץ לכם על הדלת הכי חזקה והכי עמידה. להלן כמה טיפים לבחירה, כך תבחרו נכון דלת לדירה.

בחירת דלת
כך תבחרו נכון דלת לדירה

נגד רטיבות – חשוב מאוד לבחור דלת לחדר האמבטיה ולמקלחת ביחידת ההורים שהינה עמידה בפני מים ומיועדת למקומות אלו. אחרת, העץ יתנפח ומהר מאוד יהיה לכם צורך להחליף את הדלת.

ביטחון – הדבר החשוב ביותר בתהליך בחירת דלתות הוא הביטחון. לכן כדאי לבחור את הדלת עם הצילינדר הכי מתקדם. כלומר הכי קשה לפריצה. חשוב לעשות זאת בעיקר אם אתם גרים בבית פרטי או בבניין ללא דלת בלובי. זה ייתן לכן המון שקט נפשי.

מנגנון נעילה – חשוב שמנגנון הנעילה יהיה מתוצרת חברה ידיעה ולא משהו סיני זול. לאחרונה אני ניתקל במחירי דלתות מאוד זולים, והסיבה לכך שהם משתמשים במנגנון נעילה סיני, שלא מחזיק הרבה זמן וגורם לתקיעת מנעול הדלת.

צילינדר – חשוב ובעצם הכי חשוב בדלת זה הצילינדר. לא חשוב עם לדלת יש 5 או 10 או אפילו שיהיה 100 בריחים, הכי חשוב זה הצילינדר שמפעיל אותם כי אם יהיה צילינדר זול לדלת, אז הפריצה יכולה להיערך רק כמה שניות בודדות וכל הבריחים נפתחים בשניות. כיום יש צילינדרים מוגני פריצה וקידוח, מטובי החברות כמו רב בריח או מולטילוק בארץ, ואקסירה בעולם. מומלץ להשקיע בצילינדר טוב פעם אחת ולישון בשקט.

עיצוב – כיום הדלתות באות במספר רב של עיצובים, לפי בחירת הלקוח. עיצוב כזה או אחר לא פוגעת באיכות של הדלת, זה רק עניין של טעם, ומי שמעוניין שהדלת שלו תהיה יותר יפה פשוט יצטרך לשלם מחיר יקר יותר.

פרזול – גם הפרזול כמו העיצוב לא משפיע במידה כזאת או אחרת על איכות הדלת או הנעילה, זה רק עניין של טעם אישי. כיום גם הדלתות הסטנדרטיות מגיעות בעיצוב מעניין ויפה וכל מי שמעוניין במשהו אחר, יצטרך לשלם בכספו קצת יותר. תמיד עדיף לבחור בדלת בעלת מיגון איכותי, מה שיקשה בזמן פריצה על הגנבים.

 

למה לבחור בנו ?

מקצועיות

אנו דוגלים במתן שירות מקצועי ללקוחות שלנו 24/7

אמינות

אצלנו תקבלו שקיפות מלאה לפני תחילת העבודה ועד סיומה - ללא עיגול פינות

מחיר

אנו מספקים ללקוחותינו שירות ברמה הגבוהה ביותר במחיר נוח לכל כיס

לקוחות ממליצים

צחי
צחי
Read More
מוטי הוא מקצוען, נתקעתי מחוץ לרכב ב 3 בלילה בתל אביב, כאשר עמה מנעולנים לא ענו לי ולא רצו להגיע לאיזור. בשיחה מוטי היה נעים ושירותי וגם הרגיע אותי ובאמת הגיע תוך 19 דק׳ שלא נדבר על המחיר המעולה, תודה רבה מוטי היקר!
גילי
גילי
Read More
אני יכול לספר שמהרגע שהתקשרתי ועד להחלפת הצילינדר התזמון היה מהיר מאוד ומקצועי מאוד. מוטי הגיע בזמן והסביר לי שחייב להחליף את הצילינדר ובסוף העבודה לקח מחיר הוגן מאוד.
עדי
עדי
Read More
אני מרוצה מאוד מהבחירה במוטי. אחד מבעלי המקצוע הכי טובים שיצא לי לפגוש לאחרונה. הוא המנעולן של המשפחה שלנו ובאמת אחד הטובים שיצא לי לפגוש
Previous
Next