בס״ד

איך להחליף צילינדר?

מורשה רב-בריח ומולטילוק

איך להחליף צילינדר בלי להזדקק לשירותי מנעולן?
מאמר ממנעולן יצאת צדיק מוטי על החלפת צילינדר "עשה זאת בעצמך"
המנעולן תקול?
המפתח ניכנס קשה?
איבדתם את המפתח?
נכנסים לדירה חדשה?
מזל טוב – מנעולן יצאת צדיק לרשותכם 050-39-39-319

איך להחליף צילינדר

שלב 1: הקדמה

חשוב לדעת לזכור ולהבין, כל מה שנירשם פה בגדר המלצה בלבד תמיד מומלץ להשתמש במנעולן יצאת צדיק 24 שעות לעבודה מקצועית ואחריות על כל עבודה.

שלב 2: לבדוק שהבעיה אכן בצילינדר

כאשר הנו מדברים על החלפת צילינדר בדלת הכניסה הנו בעצם מדברים על החלק שאליו הנו מכניסים את המפתח שאחראי על הזזת הבריחים אחורה וקדימה לפתיחה ונעילה של הדלת. הרבה לקוחות נוטים לטעות ולחשוב שכל בעיה של אי תקינות הדלת בנעילה  כרוכה בהחלפת צילינדר בלבד. הסימן שהכי מובהק שיש בעיה בצילינדר שהוא עובד רק מצד אחד של הדלת באופן לא תקין, או בכניסה ויציאה של המפתח. כל הסיבות האחרות כגון: נעילה קשה, חריקה בצירים, או כל סיבה אחרת שקשורה לאי תקינות הדלת בזמן נעילה או פתיחה רצוי להזמין שירות מנעולן מומחה לפתרון הבעיה.

איך להחליף צילינדר
החלפת צילינדר

שלב 3: באיזה צילינדר ניבחר?

כיום יש בשוק המנעולים מבחר גדול של צילינדרים מכל החברות המוכרות פחות או מוכרות יותר בעיני הציבור בישראל. אנחנו בעיקר מכירים את רב בריח, מולטילוק, חוסם, ייל, מגנום ועוד…שגם להם מספר סוגים טובים יותר וטובים ברמת מצוין. אז איך בעצם הנו ניבחר? קודם כל כמו בכל דבר צילינדר זול מדליק נורת אזהרה לרמת האמינות שלו גם מבחינת חומר וגם מבחינת אמינות הפריצה , מומלץ לקרוא את המאמר שלנו על איך פורצים מנעולים, או להסתכל בערוץ היו טיוב איך פורצים מנעול. כיום לצערנו הפורצים משתמשים בשיטות פריצה מאוד מתוחכמות לפריצת מנעול אפילו בכמה שניות בודדות במנעולים הפשוטים, לכן ככל שתבחרו בצילינדר יקר יותר סביר להניח שרמת המיגון נגד פריצה גדולה יותר. כיום ניתן גם למצוא צילינדרים בעלי כרטיס הגנת שיכפול, מה שנותן לך הגנה בפני אנשים שאתה חושש שהמפתח נישאר בידם.

שלב 4: באיזה כלים נשתמש?

1 מפתח אלן 3
2 בוקסה 13
3 מברג שטוח
4 מברג פיליפס
5 כמובן הצילינדר החדש

שלב 5: בואו נתחיל בהחלפה – אז איך בעצם מחליפים צילינדר לדלת?

א. נתחיל בידית באמצעות המפתח אלן נשחרר את הבורג שנימצא בחלק הפנימי שלי הידית.
ב. לאחר שהידית בחוץ נשחרר בעזרת המברג השטוח את הברגים שעל הפלטה בחלק הפנימי של הבית
ג. כעת נשחרר מהמנגנון את הבורג שתופס את הצילינדר
ד. כאשר הוצאנו את הפלטה ברוב הדלתות יש מגן צילינדר פנימי שתפוס בעזרת שני אומים ניפתח אותם באמצעות בוקסה 13 ונשחרר את הצילינדר מהמנגנון
ה. נוציא את הצילינדר החדש מאריזתו נכניס את המפתח נבדוק שהכל עובד ונכניס אותו למנגנון הדלת.
ו. כעת נעשה הכל בסדר הפוך עד שהכל יחזור למקומו.
ז. החלק החשוב נכניס את המפתח לצילינדר ונבדוק שהדלת ננעלת ונפתחת בצורה תקינה. במידה ויש בעיה לא עשיתם את זה כראוי ורצוי להשתמש במנעולן יצאת צדיק מוטי.

 

למה לבחור בנו ?

מקצועיות

אנו דוגלים במתן שירות מקצועי ללקוחות שלנו 24/7

אמינות

אצלנו תקבלו שקיפות מלאה לפני תחילת העבודה ועד סיומה - ללא עיגול פינות

מחיר

אנו מספקים ללקוחותינו שירות ברמה הגבוהה ביותר במחיר נוח לכל כיס

לקוחות ממליצים

צחי
צחי
Read More
מוטי הוא מקצוען, נתקעתי מחוץ לרכב ב 3 בלילה בתל אביב, כאשר עמה מנעולנים לא ענו לי ולא רצו להגיע לאיזור. בשיחה מוטי היה נעים ושירותי וגם הרגיע אותי ובאמת הגיע תוך 19 דק׳ שלא נדבר על המחיר המעולה, תודה רבה מוטי היקר!
גילי
גילי
Read More
אני יכול לספר שמהרגע שהתקשרתי ועד להחלפת הצילינדר התזמון היה מהיר מאוד ומקצועי מאוד. מוטי הגיע בזמן והסביר לי שחייב להחליף את הצילינדר ובסוף העבודה לקח מחיר הוגן מאוד.
עדי
עדי
Read More
אני מרוצה מאוד מהבחירה במוטי. אחד מבעלי המקצוע הכי טובים שיצא לי לפגוש לאחרונה. הוא המנעולן של המשפחה שלנו ובאמת אחד הטובים שיצא לי לפגוש
Previous
Next