בס״ד

הזמנת מנעולן לאחר פריצה לדירה

מורשה רב-בריח ומולטילוק

 

מישהו פרץ לביתכם, גנב את הדברים היקרים מכל, והשאיר בלאגן גדול. והגרוע מכל –  איבדתם את הביטחון להיות בבית. זהו תרחיש שקורה מידי יום לעשרות אנשים, וזהו תרחיש אינו נעים כלל וכלל. במקרים רבים זה לא סוף הסיפור כי צריך להזמין פורץ מנעולים בתל אביב או בכל אזור אחר בו אתם גרים.

 

התחושה קשה: מאיפה מתחילים? הצורך להגיש תלונה למשטרה, לפנות לחברת הביטוח להמתין לשמאי להערכת נזקים כאשר מעל הכל צריך להתמודד עם הבירוקרטיה. בנוסף יש צורך לתקן את חוטי מהאזעקה שנותקו, אולם הבעיה האמיתית היא התחושה שחדרו למקום הפרטי והמוגן שלכם ואובדן הביטחון האישי ושל כל בני השפחה.

החלפת צילינדר לאחר פריצה

טוב אחרי כל הבלגן זה הזמן להזמין מנעולן במרכז, שגם אם מנעול הבית נותר שלם, אתם חייבים, למען החזרת תחושת הביטחון, להזמין מנעולן ולבצע החלפת צילינדר לאחר פריצה. חשוב לזכור החלפת צילינדר לאחר פריצה תמנע את הבאה אחריה. לכן מומלץ להזמין פורץ מנעולים שיידע לתת לכם עצות חשובות למיגון הבית.

אחרי פריצה חשוב להזמין מנעולן
אחרי פריצה חשוב להזמין מנעולן

לאחר גילוי דבר הפריצה הנכם מבולבלים ובצדק. הבית מבולגן, ואינכם בטוחים מה נלקח ומה לא. במצב שכזה רצוי ללכת על בטוח, ולא לקחת את הסיכון שהגנבים לקחו מפתחות הבית, או במקביל שיכפלו אותם, אתם חייבים להחליף את מנעול הדלת לאחר הפריצה.  החלפת צילינדר לאחר פריצה מאפשרת לכם להחליפו ללא צורך בהתקנה של כל המנגנון מאפס. החלפת מנעול שלם היא שירות יקר יותר ומסובך יותר, בתקווה שלא נגרם לו נזק בזמן הפריצה, בעוד שהצילינדר הוא קל יותר לפירוק ולהחלפה בחדש מבלי לגעת בשאר חלקי המנעול.

החלפת צילינדר לאחר פריצה מאפשרת לכם להחליף את המפתחות לבית. בשירות מהיר ממרדכי המנעולן מיצאת צדיק, ובעלות נוחה יותר לכיס לכל לקוח לפי דרישותיו. וחשוב מכך, היא משיבה לכם את תחושת הביטחון שביתכם שוב מוגן מפני כניסת גורמים עבריינים.

ביתכם הוא מבצרכם

לא סתם אומרים ביתך הוא מבצרך ואכן הבית הוא המקום הבטוח ביותר עבור כולנו. אנו עושים כל שניתן כדי להגן על ביתנו ומשפחתנו. לכן, לדעתי, אירוע פריצה או אובדן של מפתח יכול להיות אירוע מפחיד ולא נעים. חברת מנעולן יצאת צדיק בבעלות איס מרדכי מנעולן מעל 20 שנה בארץ ובעולם, מתמחה בדלתות כניסה. אני רואה חשיבות עליונה בהגנה על הבית וחיזוק תחושת הביטחון של המשפחה לכן מומלץ לבחור במוצרי נעילה מהטובים ביותר –  אל תחסכו זה עלול לעלות ביוקר.

למה לבחור בנו ?

מקצועיות

אנו דוגלים במתן שירות מקצועי ללקוחות שלנו 24/7

אמינות

אצלנו תקבלו שקיפות מלאה לפני תחילת העבודה ועד סיומה - ללא עיגול פינות

מחיר

אנו מספקים ללקוחותינו שירות ברמה הגבוהה ביותר במחיר נוח לכל כיס

לקוחות ממליצים

צחי
צחי
Read More
מוטי הוא מקצוען, נתקעתי מחוץ לרכב ב 3 בלילה בתל אביב, כאשר עמה מנעולנים לא ענו לי ולא רצו להגיע לאיזור. בשיחה מוטי היה נעים ושירותי וגם הרגיע אותי ובאמת הגיע תוך 19 דק׳ שלא נדבר על המחיר המעולה, תודה רבה מוטי היקר!
גילי
גילי
Read More
אני יכול לספר שמהרגע שהתקשרתי ועד להחלפת הצילינדר התזמון היה מהיר מאוד ומקצועי מאוד. מוטי הגיע בזמן והסביר לי שחייב להחליף את הצילינדר ובסוף העבודה לקח מחיר הוגן מאוד.
עדי
עדי
Read More
אני מרוצה מאוד מהבחירה במוטי. אחד מבעלי המקצוע הכי טובים שיצא לי לפגוש לאחרונה. הוא המנעולן של המשפחה שלנו ובאמת אחד הטובים שיצא לי לפגוש
Previous
Next