בס״ד

דברים שכדאי לדעת על כספות

מורשה רב-בריח ומולטילוק

 

מה תפקידה של כספת איכותית?

חשוב לדעת ולזכור; תפקידה של כספת בבית, בעסק,  או מחסן, היא לשמור על חפצי ערך, תכשיטים, כסף מסמכים יקר ערך. כשאנחנו רוכשים כספת בישראל, תמיד מומלץ לבחור בכספת בעלת תו תקן ישראלי שעברה בקרת איכות במכון התקנים. עוד נושא שחשוב לבדוק הוא האם היא מצוידת באישורים מהמשטרה, ממשרד הביטחון ומחברת הביטוח. כספת ברמה גבוהה ואיכותית תשמור על הרכוש שהופקד בה, מפני גנבים, הצפות ושריפות.

לא כולם יודעים אבל, עובי הדפנות של כספת אמינה ואיכותית, צריך להיות 5 מ"מ לפחות. תמיד מומלץ לרכוש כספת מחברות בעלות מוניטין וניסיון, על מנת שיהיה ביטוח על הקניה, מה גם שחברות כאלה שולחות לביתכם מתקינים אמינים ומיומנים להתקנות הכספות בדרך מקצועית, בטוחה ואמינה. כמדובר בכספת רצוי לא לחסוך.

 

מה כדאי לבדוק כאשר רוכשים כספת הביתה?

 

חשוב לדעת מי מיצר את המוצר, מי עומד מאחורי המוצר, מי נותן  האחריות מה  עובי דופן? איזה מערכת בריחים קיימת ומה רמת הנוחות וקלות שימוש. כמובן שלא פחות חשוב הוא זמן הגעה של טכנאי במידת הצורך.

vault-154023_640
דברים שצריך לדעת על כספות

מהי כספת 250 ק"ג?

כספת כזאת מתאימה לבית, לעסק, או לחנות המגנה על הרכוש היקר ועומדת בתקנים המחמירים של חברות הביטוח. כל סוגי הכספות כגון: כספות קטנות, כספות כבדות, כספות מדיה, כספות נשק, כספות חסינות אש.

 

מהי כספת 350 ק"ג?

כספת כזאת  מתאימה לבית ולעסק. היא מגיעה עם שתי נעילות מנגנונים: קומבינציה או דיגיטלי מכני לבחירה + מפתח כפול שיניים. כספת כזאת קשה מאוד לפריצה, אפילו על ידי פורץ מנעולים מומחה.

 

מהי כספת 500 ק"ג?

כספת כזאת מגיעה עם שתי מלכודות זכוכית, שבנוסף יש שם שתי נעילות נפרדות על פי דרישה ותקנים מחמירים של חברת הביטוח. כספות כאלה ניתן להזמין גם דרך מנעולן בירושלים למשל שהוא פורץ כספות בכיר.

 

מי רשאי לפרוץ כספות?

 

האם כל אחד רשאי לפרוץ כספות? כמובן שלא, קודם כל צריך הכשרה מיוחדת לפריצת כספות. על מנת לקבל רישיון מנעולן, צריך תעודת יושר ממשטרת ישראל, ולעבור קורס מנעולנות מיוחד לכספות, ואיך הן בנויות. ורק לאחר מיכן על מנת לפרוץ כספות מסובכות, רצוי לעבוד בענף תחת השגחה של פורץ מנעולים ותיק על מנת לצבור ניסיון בתחום.

 

מה ההבדל בין כספת לבית לבין כספת למשרד?

 

לרוב כספת לבית תהיה, כספת קטנה שמתאימה לכמות מוגבלת יחסית של חפצים כמו תכשיטים, דרכון, כלי נשק פרטיים, או מעט כסף מזומן. כספת כזאת היא בעלת מנגנון פתיחה אלקטרוני המבוסס על קוד שידוע רק לנו ובעזרת מפתח. מצד שני, הכספת הביתית משחקת גם תפקיד של אחסון חפצים בעלי ערך סנטימנטלי רב – מרבית האנשים המשתמשים בכספת ביתית משתמשים בה גם לאחסון של תמונות, מסמכים או חפצים אחרים שגם אם ערכם הכספי הוא לא רב – הערך הרגשי שלהם הופך אותם לאחד החלקים החשובים ביותר בחיינו.

 

מהי כספת למשרד?

 

כספת למשרד היא כספת שונה בתכלית בתפקידה, ועל כן גם שונה בתכלית בעיצובה ובמנגנון העבודה שלה. בתור התחלה, כספת למשרד צריך לתכנן, ולא רק לקנות. במרבית המשרדים החושבים על פתרונות האחסון המאובטח מראש, מכניסים את הכספת לפיר ייעודי בקיר שהוכן מבעוד מועד בייחוד לה. בכל מקרה – הכספת המשרדית מאחסנת, לעתים קרובות, את החפצים בעלי הערך הכלכלי הרב ביותר של חיינו – ולא רק של החיים שלנו.

 

בין אם מדובר בסודות מסחריים ותעשייתיים, במסמכים רשמיים של העסק שלנו או בכמויות גדולות של כסף מזומן – הכספת המשרדית משחקת תפקיד חשוב מאוד בחיי היום יום שלנו. בעידן כשלנו, שבו כל מידע ניתן לפריצה ולגניבה ברשת האינטרנט, ישנה חשיבות גדולה מאוד לשמירה פיזית אופטימלית של הדברים היקרים לנו ולעסק שלנו במידה הגדולה ביותר.

 

לסיכום נושא הכספות, חשוב לבחור בכספת הנכונה כדי שנישן טוב יותר. בין אם מדובר בכספות לבית או למשרד, בכספת במנגנון אלקטרוני בלבד או בשילוב בין מנגנון מכאני לאלקטרוני, בכספת גדולה או קטנה – הבחירה של הכספת צריכה להתבצע לאחר תהליך של בחינת הצורך המדויק שלנו, ייעוץ מקצועי ובחירה בדגם הנכון עבורנו. לאחר שנבחר בדגם הכספת הנכון ונכניס את החפצים יקרי הערך שלנו לאחסון מאובטח, נוכל להניח את הראש בשקט על הכרית בכל לילה.

למה לבחור בנו ?

מקצועיות

אנו דוגלים במתן שירות מקצועי ללקוחות שלנו 24/7

אמינות

אצלנו תקבלו שקיפות מלאה לפני תחילת העבודה ועד סיומה - ללא עיגול פינות

מחיר

אנו מספקים ללקוחותינו שירות ברמה הגבוהה ביותר במחיר נוח לכל כיס

לקוחות ממליצים

צחי
צחי
Read More
מוטי הוא מקצוען, נתקעתי מחוץ לרכב ב 3 בלילה בתל אביב, כאשר עמה מנעולנים לא ענו לי ולא רצו להגיע לאיזור. בשיחה מוטי היה נעים ושירותי וגם הרגיע אותי ובאמת הגיע תוך 19 דק׳ שלא נדבר על המחיר המעולה, תודה רבה מוטי היקר!
גילי
גילי
Read More
אני יכול לספר שמהרגע שהתקשרתי ועד להחלפת הצילינדר התזמון היה מהיר מאוד ומקצועי מאוד. מוטי הגיע בזמן והסביר לי שחייב להחליף את הצילינדר ובסוף העבודה לקח מחיר הוגן מאוד.
עדי
עדי
Read More
אני מרוצה מאוד מהבחירה במוטי. אחד מבעלי המקצוע הכי טובים שיצא לי לפגוש לאחרונה. הוא המנעולן של המשפחה שלנו ובאמת אחד הטובים שיצא לי לפגוש
Previous
Next