בס״ד

תיקון דלת עץ

מורשה רב-בריח ומולטילוק

במאמר זה אתייחס לתיקון דלתות עץ ואתן חשיבות ל: מתי כדאי ומתי לא כדאי לתקן דלתות עץ, תקלות נפוצות בדלתות עץ וכל מה שרלוונטי לתיקון דלתות אלה.

 

מה זה בעצם דלת עץ ולמה נועדה?

 

דלתות עץ הן אותן דלתות המוכרות לנו לעיתים כדלתות כניסה לבית או לבית העסק, אבל בעיקר כדלתות פנים.

 

דלתות עץ הן  בעצם הדבר הראשון בו נתקלים בעת הכניסה לבית בדרך כלל הן מופיעות בבתים פרטיים כדלתות חוץ, או בבתי יוקרה או לחילופין בבנייני יוקרה.

 

לכן, ישנה חשיבות גדולה מאוד לבחירת דלת עץ אשר חשוב שתשמש אתכם ברמה הפונקציונאלית הכוללת מיגון בהתאם, פתיחה וסגירה של הדלת, עמידות בפני מים כי עץ לא איכותי עלול להתנפח במפגש עם מים, זאת אני אומר לכם בתור מנעולן בחולון שעובד לא מעט שנים בתחום. בכל אופן, יש לקחת בחשבון שדלת עץ תרשים יותר את כל האנשים המגיעים למפתן ביתכם בזכות העיצוב החדשני, המהודר והמיוחד שלה. כמו כן היא תסקרן אותם באשר לעיצוב הפנים והחוץ של הבית.

תיקון דלת עץ
תיקון דלת עץ

כמנעולן בתל אביב וכמנעולן ברמת גן אני ניתקל לא מעט בבתים פרטיים ובבנייני יוקרה בעלי דלתות עץ בכניסה.חשוב לזכור לפני שנעבור לתיקון דלת עץ, שדלתות עץ חייבת לספק לנו פתרונות פונקציונאליים של מיגון ועמידות בפני נזקי החוץ. לכן, הן חייבות להיות עשויות מחומרים עמידים וחזקים לגשם, רוח ושמש חזקה במידה ומדובר בדלת חוץ בבתים פרטיים.

 

דלתות עץ באופן עקרוני צריכות לספק לנו מיגון בפני גנבים ואנשים לא רצויים המעוניינים להיכנס אל ביתנו, וגם להתאים לקו העיצובי השולט בביתנו.

 

מתי כדאי ולא כדאי לתקן דלת עץ?

 

לנושא זה צריך להתייחס לכמה פרמטרים שהן: איזה סוג הדלת, מה חומרת הנזק, מה היכולת שלנו המקצועיות בתיקון הדלת, האם הדלת עדיין באחריות היצרן והאם הבעיה בדלת עצמה או במנגנון הנעילה.

 

בדרך כלל מומלץ להשאיר את תיקון הדלת בפרט דלת עץ, שהיא עדינה יותר ופגיעה יותר מדלת פלדלת לאיש מקצוע שעוסק בתחום. במידה ותרצו להתייעץ בנוגע לבעיה אתם מוזמנים להתקשר למרדכי המנעולן 050-3939319 ואוכל לייעץ לכם ואולי אוכל לפתור לכם את הבעיה ללא תשלום בשיחה טלפונית.

 

תקלות נפוצות בדלת עץ?

 

קודם כל ולפני הכל חשוב לדעת שדלת עץ היא עולם ומלואו. אותה דלת עץ  שהמותקנת בביתנו או במשרדנו, בחנות או במפעל עובדת קשה מאוד במהלך היום, ואף יותר ממרבית המוצרים הנמצאים באותו המקום. הדלת היא בעצם הדבר שאנחנו עוברים דרכה הן בכניסה והן ביציאה כמה וכמה פעמים במשך היום ולכן היא נשחקת. לכן כל סגירה של הדלת מלווה בזעזועים בלחץ של עשרות עד מאות קילוגרמים תלוי בסוג הדלת ומשקלה. עבודה נכונה עם הדלת תגרום לדלת עץ להמשיך לתפקד כהלכה מרבית שנותיה.

 

יחד עם הדלת יש את המנעול, מנגנון, הצירים, ידיות, ועוד. רוב הבעיות הן בכיוון הדלת שנוצר משימוש לא נכון וטריקות חזקות של הדלת, דבר זה דרוש לתיקון רק על ידי מנעולן מורשה. אל תתפשרו על מנעולנים לא מורשים. כשאני מגיע לבצע תיקון דלת עץ, אשר לא נסגרת טוב או שאינה ננעלת כהלכה, ראשית אני מנסה להגיע לבעיה שממה היא נגרמה על מנת להסביר ללקוח מה לא לעשות שוב שיגרום לבעיה.

 

תיקון דלת דורש מקצועיות רבה, ניסיון והבנת התחום.

למה לבחור בנו ?

מקצועיות

אנו דוגלים במתן שירות מקצועי ללקוחות שלנו 24/7

אמינות

אצלנו תקבלו שקיפות מלאה לפני תחילת העבודה ועד סיומה - ללא עיגול פינות

מחיר

אנו מספקים ללקוחותינו שירות ברמה הגבוהה ביותר במחיר נוח לכל כיס

לקוחות ממליצים

צחי
צחי
Read More
מוטי הוא מקצוען, נתקעתי מחוץ לרכב ב 3 בלילה בתל אביב, כאשר עמה מנעולנים לא ענו לי ולא רצו להגיע לאיזור. בשיחה מוטי היה נעים ושירותי וגם הרגיע אותי ובאמת הגיע תוך 19 דק׳ שלא נדבר על המחיר המעולה, תודה רבה מוטי היקר!
גילי
גילי
Read More
אני יכול לספר שמהרגע שהתקשרתי ועד להחלפת הצילינדר התזמון היה מהיר מאוד ומקצועי מאוד. מוטי הגיע בזמן והסביר לי שחייב להחליף את הצילינדר ובסוף העבודה לקח מחיר הוגן מאוד.
עדי
עדי
Read More
אני מרוצה מאוד מהבחירה במוטי. אחד מבעלי המקצוע הכי טובים שיצא לי לפגוש לאחרונה. הוא המנעולן של המשפחה שלנו ובאמת אחד הטובים שיצא לי לפגוש
Previous
Next