בס״ד

תיקון דלת זכוכית

מורשה רב-בריח ומולטילוק

                            תיקון דלת זכוכית מנעולן יצאת צדיק

טכנאי השרות שלנו מיצאת צדיק 2023. מיומנים היטב ובעלי הכשרה מקצועית. למתן שרות באיכות גבוה. ומקצועית בשטח תחת השגחה לשביעות רצון של הלקוח.
לטכנאי מנעולן יצאת צדיק 7\24 יש את כל הכלים הטובים ביותר. ומגוון רחב של מנעולים. והכי חשוב ידע מקצועי למתן שרות מקצועי בשטח במהירות מרבית. ובמקצועיות תוך מתן אחריות לעבודה תקינה לזמן ארוך.
אנו מוודאים שטכנאי השירות שנישלח אליכם נמצא במקצוע. מתוך אהבה למקצוע ואהבה למתן שרות ברמה גבוה . איך אני תמיד אומר באים לעבוד ולא באים לעבודה.

א.כ. מראות איכות - דלתות זכוכית

הקדמה על מנעולן דלת זכוכית

דלתות זכוכית נמצאות לרוב בשימוש בתוך משרדים. חנויות ועסקים שונים. הן יפות מאוד, מאפשרות שקיפות בתוך החברה כמו גם פרסום ומיתוג קל עליהם. יחד עם זאת, במקומות הללו, יש שימוש רב מאוד בדלתות. שימוש הרבה יותר גדול מאשר בדיקות רגילות. כתוצאה מכך, השחיקה היא מאוד גדולה. כך שבמקרים רבים יש צורך להזמין מנעולן בתל אביב. או בכל אזור אחר בארץ לצורת תיקון דלת זכוכית. להלן כמה דברים שכדאי לדעת.

מנעולן יצאת צדיק

כיוון דלתות

כל דלת יושבת על צירים ולכן אחרי שימוש רב סביר מאוד שהדלת תצא מהציר. לא רק דלתות רב בריח יכולות לשקוע. אלא גם דלתות זכוכית ויש לקחת זאת בחשבון. במקרה זה, השירות לו תזדקקו יהיה כיוון דלתות. מנעולנים רביב מספקים שירות תיקון דלתות זכוכית. זה כמו גם אני בהתחייבות לשירות אמין. הוגן וזריז בהגעה תוך 20 דקות.

 

תיקון דלת זכוכית
תיקון דלת זכוכית

 

דלתות זכוכית בחיפה, דלתות זכוכית בקריות, דלתות זכוכית מעוצבות - זכוכית 2000

החלפת משאבה מחזיר שמן רצפתי לדלת זכוכית

חלק גדול מתיקון דלתות זכוכית לבית או למשרד ואפילו בחנויות שהנו מכירים. מתייחס לשירות תיקון או החלפת מחזירי הדלת. או המשאבה הרצפתית בדלת זכוכית. מבנה הצירים של דלת הזכוכית בנוי כך. שצירו התחתון של דלת הזכוכית ממוקם בדיוק על מחזיר הדלת ההידראולי הרצפתי. ששקוע בחור ברצפה בעומק של 15 ס"מ להכנסת המשאבה.
החלק בגדול שממנו נובע הבעיה עם מחזיר דלת היא שהוא יוצא לעיתים מכיוון. ונוצר צורך להחזירו למצב פעולה תקין, כביום היוולדו. כאשר מחזיר רצפתי מתקלקל ואיננו מבצע עוד את פעולתו כהלכה. דבר שגורם לדלת אף להיגרר על הרצפה. ולמרות ניסיונות שבים וחוזרים לכוונו ללא הצלחה בעזרת ברגיי המשאבה. לא יהיה מנוס ויהיה צורך להחליף את המחזיר הרצפתי.

החלפת מחזיר רצפתי נעשה ע"י הוצאת הדלת ממקומה, ובסיום הפעולה יש צורך לכוונה שוב.
תפקידו של המחזיר הרצפתי בעיקר, הוא טריקה מבוקרת של דלת הזכוכית, דבר שגורם  לשמירת על דלת הזכוכית מפני טריקות חזקות, שכולות לגרום מטריקה חזקה, או מרוח, והמחזיר שמן בדלת זכוכית תפקידו שהוא מחזיר את הדלת במהירות איטית במיוחד.

חשוב לזכור שמומלץ לבצע תחזוקה למחזיר הרצפתי אחת לכמה חודשים.
מחזיר שמן לא תקין בדלת זכוכית יגרום לטריקת דלת זכוכית, ופעולה זו עלולה להביא איתה סכנות רבות כמו סדק בזכוכית, שבירת הזכוכית, סגירה על אצבעות, פגיעה במנגנון הנעילה של הדלת והוצאה מכיוון נכון.

מה כדאי לכם לעשות אם יש בעיה בדלת הזכוכית?

אם אתם ננעלים מחוץ לדלת הזכוכיתית בבית או במשרד, קראו מיד אל פורץ מנעולים שמתמחה בדלתות זכוכית, ובררו אתו תוך כמה זמן הוא יגיע. לאחר מכן אנו מציעים לכם למצוא מחסה מגשם או שמש חזקה במידה ומדובר בדלת שנמצאת בחוץ. במידה ומדובר בדלת שנמצאת במבנה, אתם יכולים ללכת לבית קפה להמתין למנעולן דלתות זכוכית.

באילו מקרים מנעולן יכול לסייע לנו מבחינה מקצועית?

לא במקרים בהם אנחנו צריכים עזרה בביצוע של פתיחת דלתות, מנעולן יכול לסייע לנו. מנעולן יכול לסייע לנו גם במקרים של:

  • התקנת דלת
  • פריצת דלת
  • פריצה לרכב
  • התקנת קודן לרכב
  • שכפול מפתחות לרכב ולבית

כך למשל לא כל מנעולן ידע לבצע עבודות של פריצה לרכבי יוקרה והתקנת קודן בהם. לפני שאנחנו שוכרים מנעולן מסוים חשוב שנתאר לו עד כמה שאנחנו יודעים ויכולים את סוג השירות שאנחנו צריכים ממנו – ואז נוכל לבדוק את מידת ההתאמה שלו לתפקיד זה. 

מה ההבדל בין פורץ מורשה ומנעולן?

קיים הבדל מהותי בין פורץ מורשה ובין מנעולן. ישנם מנעולנים שהם גם פורצים וישנם פורצים שהם גם מנעולנים, אולם אין חובה שבעל מקצוע אחד יחזיק בשני הכובעים האלו ביחד. כאשר אנחנו מזמינים מנעולן מקצועי הוא יכול לסייע לנו בשלב של התקנת הדלתות בבית שלנו וגם בהתקנת מנעולים על החלונות בבית. פורץ יכול לסייע לנו במקרים בהם איבדנו את המפתחות של הרכב או של הבית שלנו ואין לנו גישה איך להיכנס אליהם.

חשוב לחזור ולומר שישנם חוקים ברורים מי הוא מנעולן אמין ומי לא. רק מנעולן שהוא בעל תעודת יושר מהמשטרה יכול ורשאי לפי חוק להעניק לנו שירות מקצועי. אם למנעולן ששכרנו אין תעודת יושר עלינו לחשוד בו ולא כדאי לנו לשכור את השירותים שלו. כבר בשלב הבירור הראשוני על השירות של המנעולן כדאי לנו לבדוק מולו האם יש לו תעודת יושר או לא.

למה לבחור בנו ?

מקצועיות

אנו דוגלים במתן שירות מקצועי ללקוחות שלנו 24/7

אמינות

אצלנו תקבלו שקיפות מלאה לפני תחילת העבודה ועד סיומה - ללא עיגול פינות

מחיר

אנו מספקים ללקוחותינו שירות ברמה הגבוהה ביותר במחיר נוח לכל כיס

לקוחות ממליצים

צחי
צחי
Read More
מוטי הוא מקצוען, נתקעתי מחוץ לרכב ב 3 בלילה בתל אביב, כאשר עמה מנעולנים לא ענו לי ולא רצו להגיע לאיזור. בשיחה מוטי היה נעים ושירותי וגם הרגיע אותי ובאמת הגיע תוך 19 דק׳ שלא נדבר על המחיר המעולה, תודה רבה מוטי היקר!
גילי
גילי
Read More
אני יכול לספר שמהרגע שהתקשרתי ועד להחלפת הצילינדר התזמון היה מהיר מאוד ומקצועי מאוד. מוטי הגיע בזמן והסביר לי שחייב להחליף את הצילינדר ובסוף העבודה לקח מחיר הוגן מאוד.
עדי
עדי
Read More
אני מרוצה מאוד מהבחירה במוטי. אחד מבעלי המקצוע הכי טובים שיצא לי לפגוש לאחרונה. הוא המנעולן של המשפחה שלנו ובאמת אחד הטובים שיצא לי לפגוש
Previous
Next