בס״ד

תיקון דלתות אש

מורשה רב-בריח ומולטילוק

                        תיקון דלתות אש

דלתות אש הינם הדלתות החשובות ביותר בכל מבנה בעת אסון. אלה הדלתות מהם אנשים יכולים לברוח בשעת חירום. כמו כן דלתות אלה עשויות מתהליך מיוחד שהופכות אותן חסינות מפני אשר. התקנות מחייבות התקנת דלתות כאלה בעסקים ומוסדות רבים. לכן תהליך תיקון דלתות אש הוא כל-כך חשוב.  במקרים רבים, הדלתות האלה נמצאות בשימוש גם בחדרי מדרגות. במקרי אחרים משתמשים בהם בשעת חירום בלבד. במקומות בהם משתמשים בהם באופן גבוהה, הדלת יכולה לצאת מאיזון, מה שיאלץ את בעל הנכס להזמין מנעולן בפתח תקווה או בכל עיר אחרת למטרת ביצוע כיוון דלתות.

על תעשו זאת בעצמכם

כדי שלמור על תקינות ובטחות לא מומלץ לנסות לפתור את התקלה בעצמכם אל להזמין פורץ מנעולים מיומן שלא רק במתמחה בתיקון דלתות רגילות, אלא גם מבין בנושא תיקון דלתות אש. כמו כן, אם אתם מתכננים לרכוש דלת חדשה מסוג זה, חשוב לבדוק היטב את התקנות. הידעתם? ניתן להוסיף חלון בדלת אש. כמו כן, חשוב מאוד לוודא שהדלת עברה את אישור מכון התקנים כי עם בטיחות לא משחקים.

תיקון דלתות אש

תיקון דלת אש

דלת אש בנויה קצת שונה מדלת רגילה שאנחנו מכירים בכניסה לבית. לכן אופן הטיפול בה הוא מעט שונה, וחלקי הדלת מתומחרים קצת אחרת מדלת אחרת, בגלל אופי העבודה בדלת שהיא קשה הרבה יותר.

במידה והתקלקל מנגנון הנעילה של הדלת, ברוב המקרים יש להחליפו לחדש ומחיר החלק לפני העבודה הוא כ 250 ש"ח. במידה ורק הצילינדר התקלקל לרוב המקרים מדובר בצילינדר לשון ולא גלגל כמו בדלת רב בריח, ומחירו משתנה בהתאם לסוג הצילינדר שנבחר.

במידה ויש בעיה בנעילה כתוצאה מכיוון דלת, העבודה כאן רבה כי דלת אש היא מאוד כבדה ויש צורך אפילו בשני אנשים לביצוע תיקון הדלת, לכן מחיר העבודה לרוב יקר יותר מדלת אחרת.

בכל בעיה בדלת אש רצוי לפנות למנעולן בכיר, בעל אישורים מתאימים, ושמנוסה בתיקון דלת אש.

איך בנויה דלת אש?

על מנת שתוכל להיות עמידה בפני שריפות, לכן הדלתות אש בנויות מחומרים שעמידים בפני אש.
לרוב מדובר בפלדה אך ישנו שימוש גם בגבס ובוורמוט שזהו מינרל בעל יכולת בידוד מרשימה שמיועד בדיוק למצבים האלו. כמו כן על מנת שצד אחד שלה יהיה אפשרי למגע ולא יתלהט, דלת האש בנויה משני משטחים שווים ביניהם ישנו חלל שתפקידו לבודד במצב של מצב שריפה. חשוב מאוד שדלת אש תיסגר באופן אוטומטי בשעת שריפה בבניין אך היא תיפתח לכיוון היציאה המהירה מהבניין בקלות לזה בעצם נועד הדלת אש שמבדיל אותה מדלתות אחרות. דלת אש איכותית ותקנית לפי התקן הישראלי המחמיר, היא כזו שמותקנת עליה ידית בהלה, שתפקידה לאפשר לאנשים שנמלטים מהבניין לפתוח אותה בקלות ולהימלט.

 

למה לבחור בנו ?

מקצועיות

אנו דוגלים במתן שירות מקצועי ללקוחות שלנו 24/7

אמינות

אצלנו תקבלו שקיפות מלאה לפני תחילת העבודה ועד סיומה - ללא עיגול פינות

מחיר

אנו מספקים ללקוחותינו שירות ברמה הגבוהה ביותר במחיר נוח לכל כיס

לקוחות ממליצים

צחי
צחי
Read More
מוטי הוא מקצוען, נתקעתי מחוץ לרכב ב 3 בלילה בתל אביב, כאשר עמה מנעולנים לא ענו לי ולא רצו להגיע לאיזור. בשיחה מוטי היה נעים ושירותי וגם הרגיע אותי ובאמת הגיע תוך 19 דק׳ שלא נדבר על המחיר המעולה, תודה רבה מוטי היקר!
גילי
גילי
Read More
אני יכול לספר שמהרגע שהתקשרתי ועד להחלפת הצילינדר התזמון היה מהיר מאוד ומקצועי מאוד. מוטי הגיע בזמן והסביר לי שחייב להחליף את הצילינדר ובסוף העבודה לקח מחיר הוגן מאוד.
עדי
עדי
Read More
אני מרוצה מאוד מהבחירה במוטי. אחד מבעלי המקצוע הכי טובים שיצא לי לפגוש לאחרונה. הוא המנעולן של המשפחה שלנו ובאמת אחד הטובים שיצא לי לפגוש
Previous
Next