בס״ד

תיקון דלתות לעסקים

מורשה רב-בריח ומולטילוק

 

במאמר זה נתייחס לתיקון דלתות מברזל, עץ וזכוכית לבית ולעסקים. מאמר זה נכתב על ידי איס מרדכי המנעולן מיצאת צדיק, וכל מה שנירשם כאן הוא בגדר המלצה בלבד ואין אני לוקח אחריות על כל נזק שייגרם.

 

 

נתחיל בדלת הכניסה, שהיא הדלת החשובה ביותר של הבית ולרוב המקרים הדלת המאסיבית ביותר. נגיד וגם אם לא מדובר בדלת יוקרה, תמיד חשיבותה והמחיר שלה גבוהים הרבה יותר מהדלתות הפנימיות. לאותה דלת הכניסה שני תפקידים מרכזיים: תפקיד המראה הכניסה. היא מעצבת את הבית בכניסה, וכמובן התפקיד של בטיחות הבית בפני גורם לא רצוי לכניסה לבית. ברגע שהדלת לא תקינה זה יגרום לנו למרמור בעת הנעילה או הפתיחה של הדלת עד למצב שהדלת תקועה ולהזדקק לשירות של פורץ מנעולים בתל אביב. במקרה זה מומלץ להזמין מנעולן שמתמחה בתיקון דלתות, לבית ולעסק, שיידע לאבחן את הבעיה ללא נזק נוסף, שייגבה מחיר סביר, וייתן אחריות לחלקים שהוחלפו.

 

תיקון דלתות לעסקים
תיקון דלתות לעסקים

חידוש דלתות

 

בא לכם לחדש את דלת הכניסה ולעצב אותה מחדש? מרדכי המנעולן מיצאת צדיק שעובד בתור מנעולן במרכז כולל חולון, הינו אחד המומחים בתחום תיקון דלתות שחוקות וחידוש דלתות מסוגים שונים. הכיף שלי במקצוע המנעולנות בישראל, היא היכולת לחדש את הדלת ולהביא אותה למצב תקין הן מבחינת היופי והן מבחינת המיגון לדלת ופתרון של כל בעיה במוצרי הנעילה ובחלקי הדלת. מרדכי המנעולן, מתמחה בדלתות לבתים פרטיים, בתי דירות, עסקים, מפעלים, ודלתות לרכב.

 

תיקון דלתות לעסקים

 

דלתות לעסקים הם לרוב דבר קצת יותר מסובך לתיקון, אחת הסיבות הוא השימוש המואץ בדלת כזאת שיכולה להגיע למצב של פתיחה וסגירת הדלת עד מאות פעמים ביום. עוד סיבה לקלקול מואץ יותר מדלת של בית היא הסיבה שלרוב השימוש בה על ידי הלקוחות הוא אגרסיבי וגורם לבעיות נעילה או לפירוק חלקים מהדלת כגון ידיות וחלקי פרזול. חלק מהדלתות הגדול לעסקים הוא הדלתות זכוכית, דלת זאת היא כבדה מאוד שלרוב מופעלת על ידי מחזיר שמן הידראולי, שזהו החלק היקר בדלת שמשפיע על הנעילה והפתיחה של הדלת בצורה תקינה. לכן שמדובר בתיקון של דלת לעסק מומלץ לא לתקן לבד ולקרוא למנעולן מורשה, בעל תעודת יושר מטעם משטרת ישראל, ולבצע תיקון במידי.

 

סיפור קצר על מקרה שקרא לי לא מזמן כמנעולן בחולון: בעסק ברחוב סוקולוב בעיר, הדלת חרקה ברצפה והייתה קשה לסגירה. לבסוף לקוח ניסה לפתוח את הדלת והיא קרסה עליו. כעת בעל העסק בחולון עומד בפני תביעה משפטית של עשרות אלפי שקלים.

 

סיכום תיקון דלתות

 

על מנת להגיע למצב שהדלת תהייה תקינה לאורך זמן, חשוב לבחור במוצרי נעילה מחברות מוכרות, בעלות שם וייצור בארץ או באירופה שלרוב הם באיכות טובה. לא לחסוך בחלקים הטובים ביותר ולא להזניח בעיה קיימת שתגרור עוד בעיות בעתיד.

למה לבחור בנו ?

מקצועיות

אנו דוגלים במתן שירות מקצועי ללקוחות שלנו 24/7

אמינות

אצלנו תקבלו שקיפות מלאה לפני תחילת העבודה ועד סיומה - ללא עיגול פינות

מחיר

אנו מספקים ללקוחותינו שירות ברמה הגבוהה ביותר במחיר נוח לכל כיס

לקוחות ממליצים

צחי
צחי
Read More
מוטי הוא מקצוען, נתקעתי מחוץ לרכב ב 3 בלילה בתל אביב, כאשר עמה מנעולנים לא ענו לי ולא רצו להגיע לאיזור. בשיחה מוטי היה נעים ושירותי וגם הרגיע אותי ובאמת הגיע תוך 19 דק׳ שלא נדבר על המחיר המעולה, תודה רבה מוטי היקר!
גילי
גילי
Read More
אני יכול לספר שמהרגע שהתקשרתי ועד להחלפת הצילינדר התזמון היה מהיר מאוד ומקצועי מאוד. מוטי הגיע בזמן והסביר לי שחייב להחליף את הצילינדר ובסוף העבודה לקח מחיר הוגן מאוד.
עדי
עדי
Read More
אני מרוצה מאוד מהבחירה במוטי. אחד מבעלי המקצוע הכי טובים שיצא לי לפגוש לאחרונה. הוא המנעולן של המשפחה שלנו ובאמת אחד הטובים שיצא לי לפגוש
Previous
Next