בס״ד

שכפול מפתחות לדירה

מורשה רב-בריח ומולטילוק

 

מה אנחנו צריכים לדעת על שכפול מפתחות? ובכן, אם תפנו לבעל מקצוע טוב פתרתם חלק גדול מהבעיה ואז באמת אתם לא צריכים לדעת הרבה. אבל ליתר ביטחון, תמיד טוב ולא מזיק לדעת מה התהליך של שיכפול מפתח לדירה כולל, וכך תוכלו לוודא שאתם מקבלים שירות טוב ומקצועי ממשכפל המפתחות או מבעל מקצוע שהוא פורץ מנעולים מומחה לנושא.

 

שכפול מפתחות הוא אחד מהדברים שכל אחד מאתנו עושה לפחות אחת לכמה שנים, ויש רבים מאתנו שעושים זאת לעיתים קרובות יותר. דבר זה יכול לנבוע ממעבר דירה לעיתים תכופות, או מאובדן המפתחות על ידי אחד הילדים, מה שמחייב שיכפול למפתח אחר. לכאורה שיכפול מפתח זה עסק די פשוט, מוצאים חנות של מנעולן קרוב, או נגשים לטמבוריה, הולכים להם עם המפתח, מבקשים העתק ומקבלים אותו במקום.

 

בסך בכל פותח וסוגר?

שכפול מפתחות לדירה
שיכפול מפתחות לדירה

ובכן, ככה זה בדרך-כלל, אבל כמובן לא תמיד. לדוגמא, כאשר הנו משכפלים מפתחות במקום הלא נכון, חלקם עלולים להיות פגומים ואף יכולים לפגוע במנעול הדלת. תארו לכם לשנייה שזה קרה לכם עם מפתחות של דירה חדשה, הגעתם הביתה והמפתח לא פותח, ואז בעצם אתם תקועים בחוץ. ובכן, נחשו מתי תגלו שהמפתח לא תקין, רק מתי שהגעתם הביתה במהלך היום במקרה הטוב, ובלילה במקרה הרע, ואז תזדקקו לפורץ מנעולים במרכז. ושלא תטעו: דברים כאלה קורים כל יום ובכל מקום.

 

איפה כדאי לשכפל?

חשוב לדעת: לא כל בית-עסק שמכריז שהוא משכפל מפתחות באמת מסוגל לשכפל את המפתח שלכם. מפתחות פשוטים כגון: דלתות פנימיות, מנעולי תלייה קטנים, מנעולי מגירות וכו' משכפלים במכונות גנריות פשוטות, אבל מנעולי צילינדר מהמהדורות האחרונים דורשים מכונות שכפול מפתחות ייעודיות. ויש גם את מפתחות עם כרטיס שיכפול שרק בעזרת הכרטיס ניתן לשכפל.

 

יש לזכור כי לעיתים מדובר במפתח מסוג כה מקורי ומיוחד שניקנה בחו"ל, עד שזול יותר יהיה לכם להחליף את מערכת הצילינדר מאשר להשקיע בשכפולו המיוחד של המפתח באמצעים יקרים. אבל יש לזכור שעדיף לשלם על שיכפול אותו מפתח, מכיוון שהוא יותר מוגן פריצה, דבר שיגן יותר על ביתכם. בכל מקרה יש לבחור בתשומת לב את המנעולן או את החנות המתמחים אשר באמצעותם תשכפלו את המפתח, מאחר ומקומות רבים עשויים לספק לכם מפתחות בלתי שמישים, אשר דומים אמנם למקור, אולם לא די בכך בכדי שיתאימו במדויק לחור המנעול.

למה לבחור בנו ?

מקצועיות

אנו דוגלים במתן שירות מקצועי ללקוחות שלנו 24/7

אמינות

אצלנו תקבלו שקיפות מלאה לפני תחילת העבודה ועד סיומה - ללא עיגול פינות

מחיר

אנו מספקים ללקוחותינו שירות ברמה הגבוהה ביותר במחיר נוח לכל כיס

לקוחות ממליצים

צחי
צחי
Read More
מוטי הוא מקצוען, נתקעתי מחוץ לרכב ב 3 בלילה בתל אביב, כאשר עמה מנעולנים לא ענו לי ולא רצו להגיע לאיזור. בשיחה מוטי היה נעים ושירותי וגם הרגיע אותי ובאמת הגיע תוך 19 דק׳ שלא נדבר על המחיר המעולה, תודה רבה מוטי היקר!
גילי
גילי
Read More
אני יכול לספר שמהרגע שהתקשרתי ועד להחלפת הצילינדר התזמון היה מהיר מאוד ומקצועי מאוד. מוטי הגיע בזמן והסביר לי שחייב להחליף את הצילינדר ובסוף העבודה לקח מחיר הוגן מאוד.
עדי
עדי
Read More
אני מרוצה מאוד מהבחירה במוטי. אחד מבעלי המקצוע הכי טובים שיצא לי לפגוש לאחרונה. הוא המנעולן של המשפחה שלנו ובאמת אחד הטובים שיצא לי לפגוש
Previous
Next