בס״ד

שיחזור מפתחות רכב

מורשה רב-בריח ומולטילוק

איבדתם את המפתח לרכב? המפתח נשבר או נפגם בדרך כזו או אחרת? מעכשיו אתם לא צריכים לשבור את הראש. פעם הייתם צריכים ליצור קשר עם היצרן והייתם תלויים בו , כולל תשלום מחיר מופקע. מעכשיו אתם פונים למרדכי המנעולן מיצאת צדיק, ומקבלים שיחזור מפתח לכל הרכבים ברמה אחרת. שיחזור מפתח לרכב הוא דבר מאוד מורכב, והפרמטרים החשובים ביותר לבצע את השחזור מתבססים  על מנעולן מקצועי ומכשור מתאים.

מהו בעצם השחזור?

כולנו מכירים את המונח שכפול מפתחות לרכב. זהו מצב פשוט בו אנחנו לוקחים מפתח קיים ומשכפלים אותו בשביל שיהיה לנו עוד מפתח  לרכב.  במשך השנים נוצר תחום נוסף של שחזור מפתחות לרכב,  אשר בדומה לשכפול מפתחות לבית או הרכב, נעשה אף הוא אצל מנעולנים מורשים ומקצועיים.

כיצד מתבצע שחזור מפתחות לרכב?

קודם כל דואגים לנתק את כל מערכות האזעקה, על מנת שיהיה ניתן לפתוח את הרכב בצורה רגילה ונוחה. לאחר מכן מה שאנחנו צריכים הוא לשחזר את מבנה המפתח.  זה בעצם החלק המורכב שמתחלק לשני חלקים.  החלק הראשון הוא של השחזור הפיזי של המפתח. יש רכבים שאין להם מערכת אזעקה או אימובילייזר מקורי, אז אנו מסתפקים רק בשחזור מכני של המפתח על פי מדידת הדסקיות שבתוך צילינדר הדלת של הרכב ועל פי מערכת ההתנעה שלו.

 

שיחזור מפתחות רכב
שיחזור מפתחות רכב

 

הדבר הבא שאנו נעשה הוא להייחס לכלי רכב שיש להם מערכות אזעקה ואימובילייזר מקורי, המצריך פעולת קידוד מפתח חדש למחשב הרכב המתבצע באמצעות מחשבי קידוד מפתחות דרך שקע OBD. במקרה כזה יש צורך לשחזר את המפתח, להתחבר למחשב הרכב, לנטל את הקוד הקיים ולאחר מכן להתאים קוד חדש למפתח המשוחזר. בצורה כזו המחשב יקלוט את הקוד החדש ויאפשר למפתח לפתוח את הרכב ולהתניע אותו.

 

האם פורץ רכבים הוא גם מנעולן רכב?

מדובר בשתי מקצועות שונים, היום כל מנעולן יכול לפרוץ רכבים, אבל אין לו את המכשור המתאים לשחזור מפתחות לרכב.

 

פריצת קטנועים ושיחזור מפתחות

אנו מספקים שירות של פריצת קטנועים, ושיחזור מפתחות לכל סוגי הקטנועים והאופנועים, בעזרת שיחזור מתאים והמשוכלל ביותר.

 

פריצת משאיות

דבר נוסף שאנו מבצעים הוא פריצת משאיות ושיחזור מפתחות למשאית בזמן קצר ובמקצועיות מרבית.

חשוב לדעת:

שוב נזכיר פרט חשוב לפני הזמנת מנעולן רכב, אתם צריכים לדאוג שהמנעולן שהוזמן או חברת המנעולנים שהוזמנה הוא בעל ניסיון, שיש ברשותו את הציוד המתאים, הן בשחזור מפתחות לרכב והן בעבודה עם אימובילייזרים ומחשבי רכב.

 

היתרונות של שחזור מפתחות לרכב ומתי נעשה זאת?

 

הדבר העיקרי שאתם לא תלויים יותר ביצרן הרכב, והתחרות כמו בכל התחומים גורמת לכם לקבל מחיר אטרקטיבי.

שיחזור מפתחות לרכב אצלי יכול להיעשות בכל עת ושעה. אנחנו יכולים לעשות את זה בכל עת.

למה לבחור בנו ?

מקצועיות

אנו דוגלים במתן שירות מקצועי ללקוחות שלנו 24/7

אמינות

אצלנו תקבלו שקיפות מלאה לפני תחילת העבודה ועד סיומה - ללא עיגול פינות

מחיר

אנו מספקים ללקוחותינו שירות ברמה הגבוהה ביותר במחיר נוח לכל כיס

לקוחות ממליצים

צחי
צחי
Read More
מוטי הוא מקצוען, נתקעתי מחוץ לרכב ב 3 בלילה בתל אביב, כאשר עמה מנעולנים לא ענו לי ולא רצו להגיע לאיזור. בשיחה מוטי היה נעים ושירותי וגם הרגיע אותי ובאמת הגיע תוך 19 דק׳ שלא נדבר על המחיר המעולה, תודה רבה מוטי היקר!
גילי
גילי
Read More
אני יכול לספר שמהרגע שהתקשרתי ועד להחלפת הצילינדר התזמון היה מהיר מאוד ומקצועי מאוד. מוטי הגיע בזמן והסביר לי שחייב להחליף את הצילינדר ובסוף העבודה לקח מחיר הוגן מאוד.
עדי
עדי
Read More
אני מרוצה מאוד מהבחירה במוטי. אחד מבעלי המקצוע הכי טובים שיצא לי לפגוש לאחרונה. הוא המנעולן של המשפחה שלנו ובאמת אחד הטובים שיצא לי לפגוש
Previous
Next