בס״ד

מנעול תביעת אצבע

מורשה רב-בריח ומולטילוק

במאמר זה אסביר לכם על מנעול תביעת אצבע; מה היתרונות, חסרונות, מה כדאי להתקין, במה אסור לגעת, וכמה הוא עמיד בפני פריצה ממנעול רגיל.

מהו מנעול תביעת האצבע

מנעול תביעת אצבע כשמו כן הוא. מנעול שאנחנו נטבע בו את האצבע שלנו אחרי שקידדנו אותו ובריחי הדלת יפתחו או ינעלו.

אצל מוטי מיצאת צדיק פורץ מנעולים, תקבלו פתרונות נעילה מהמתקדמים ביותר בעולם באמצעות טביעת אצבע של בני הבית, המתאימים לכל דלת קיימת.

מנעול תביעת אצבע זקוק להתקנה של מומחה החלפת מנעולים, שעבר הכשרה בהתאם. המחיר משתנה בהתאם לדגם שתבחרו, כמובן שעדיף דגם שגם ינעל את הבריחים כדי שפורץ דלתות לא יוכל לפרוץ בקלות יתרה.

מנעול תביעת אצבע
מנעול תביעת אצבע

היתרון במנעול תביעת אצבע?

המטרה שלי כמנעולן מורשה בישראל, היא לעזור לכם, להשתחרר מהתלות הכל כך גדולה במפתח הבית, שיפתור הרבה בעיות במקרים שתאבדו מפתח, תשכחו או שהוא ייגנב.

בעצם בדיוק בגלל זה נוצר מנעול טביעת האצבע, בכדי לתת מענה ישיר לבעיית הביטחון ואיכות החיים. הנה דוגמא של בחור שהתקנתי אצלו לא מזמן מערכת אלוק בדירה:

יוסי לוי מרמת גן: "לאחר הסבר קצר והתקנת המנעול, שבמרכזו קביעת בעל הבית / דלת כ"אדמין", הצלחתי ללא קושי להוסיף או להסיר משתמשים ואצבעות נוספות שיורשו לפתוח את הדלת.

המנעול מוגבל עד שלושה אדמינים, וביכולתם גם למחוק משתמשים. כל אצבע בדלת מקבלת מספר סידורי (עד 100) השימוש בו ממש קל ונוח כל הכבוד מוטי עלה והצלח".

מהו החיסרון במנעול תביעת אצבע?

כרגע המחיר של מנעול תביעת אצבע, הוא יקר ביותר, כאשר לא מומלץ להתקין מנעול כזה שעולה פחות מ 3500 שח. רק לשם השוואה מנעול לדלת רב בריח, עולה בסביבות של 300 שח.
הדלת לא תיפתח אם האצבע רטובה, שמנונית, מלוכלכת או פצועה. מאחר ורוב הפעמים אנחנו יוצאים מהבית עם אצבעות נקיות ולרוב גם חוזרים ככה, זו לא בעיה גדולה.

אבל כאמור, מומלץ להכניס יותר מאצבע אחת לפתיחה עבור משתמשים קבועים על מנת שעוד אנשים יוכלו לפתוח את הדלת בעת בעיה.

עוד דבר ששווה לשים אליו לב הוא החלפת סוללות. פעולה זאת אומנם לא מסובכת למי שמתמצא בדברים, אבל זה כאב ראש לא קטן, במיוחד במוצר שבא להקל על החיים מכל מיני טרדות קטנות כמו לפתוח את הדלת.

אחד הסימנים שהסוללות יהיו קרובות להיגמר, הוא פעולת צילינדר איטית יותר או הפסקת הפעולה לחלוטין. אין התראה שמתקבלת קודם וברגע שיגמרו יש צורך לחזור להסתובב עם מפתח (מקבלים מפתחות בהתקנה) והידית חוזרת לתפקידה המכני המקורי.

במקרה ולא יהי לכם מפתח בהישג יד תצטרכו להיזדקק לשירות, פורץ מנעולים, או פורץ דלתות לפריצת המנעול, ולאחר מיכן תצטרכו שירות החלפת מנעולים.

מה רמת ההגנה בפני פריצה במנעול תביעת אצבע?

מנעול תביעת אצבע בעצם מופעל על ידי תקשורת שהיא RF מוצפן. זה כמובן לא מסיר לחלוטין את החשש מפריצה לביתנו, אבל מאוד מקשה עליה. יש לומר שמאחר והמידע שמור בחלק הפנימי של הדלת, גניבה של הצג החיצוני לא תסייע ומן הסתם חשוב להבין: פורץ מנעולים הוא לא האקר.
בנוסף, למערכת יש גלאי חום שתפקידו לזהות חום של אצבע אמתית כדי למנוע השתלטות מרחוק. יחד עם זאת, חשוב לזכור בחום כבד ובמצב של שמש ישירה המערכת לא תפעל. כמובן שיש סכנה במאגר הביומטרי.

כלומר פריצה למאגר המידע, בחברות גדולות ובעסקים של למעלה מ 50 עובדים, לכל אחד יש את תביעת האצבע שלו. במנעול רגיל החשש מתבטל, מאחר ולא נשמר הנתונים במקור חיצוני.

מסיבה זאת אני לא ממליץ אותו למשרדים שזה בטוח יותר אבל גם מגביל אותם, כי אפשרויות הניהול שלו מוגבלות. בואו ניקח אפשרות שעובד החברה פוטר, לך תדע איזה מספר הוא היה במנעול במידה ותרצה למחוק אותו. אם כי נזכור שאיפוס כללי והכנסה מחדש של משתמשים אינה תהליך ארוך במיוחד.

לפעמים המוצרים הטכנולוגים הכי מתקדמים מתאימים הכי טוב לעצלנים והשכחנים. יותר משמגניב לפתוח את הדלת עם האצבע (וזה בהחלט מגניב) הפתרון של מנעול תביעת אצבע, לפעמים מוצלח בזכות הצורך לא להתאמץ ולהסתבך עם מפתחות הבית או העסק.

המחשבה שלא צריך אותם בכיס יותר, אפשר לשכוח אותם בבית בלי לשכוח לנעול את הדלת ובטח שלא צריך יותר לשכפל אותן, מקלה עלינו. כל זה בלי כל תחושה שהביטחון נפגע. אז המלצה שלי שאם יש לכם את הכסף, החוויה מומלצת.

למה לבחור בנו ?

מקצועיות

אנו דוגלים במתן שירות מקצועי ללקוחות שלנו 24/7

אמינות

אצלנו תקבלו שקיפות מלאה לפני תחילת העבודה ועד סיומה - ללא עיגול פינות

מחיר

אנו מספקים ללקוחותינו שירות ברמה הגבוהה ביותר במחיר נוח לכל כיס

לקוחות ממליצים

צחי
צחי
Read More
מוטי הוא מקצוען, נתקעתי מחוץ לרכב ב 3 בלילה בתל אביב, כאשר עמה מנעולנים לא ענו לי ולא רצו להגיע לאיזור. בשיחה מוטי היה נעים ושירותי וגם הרגיע אותי ובאמת הגיע תוך 19 דק׳ שלא נדבר על המחיר המעולה, תודה רבה מוטי היקר!
גילי
גילי
Read More
אני יכול לספר שמהרגע שהתקשרתי ועד להחלפת הצילינדר התזמון היה מהיר מאוד ומקצועי מאוד. מוטי הגיע בזמן והסביר לי שחייב להחליף את הצילינדר ובסוף העבודה לקח מחיר הוגן מאוד.
עדי
עדי
Read More
אני מרוצה מאוד מהבחירה במוטי. אחד מבעלי המקצוע הכי טובים שיצא לי לפגוש לאחרונה. הוא המנעולן של המשפחה שלנו ובאמת אחד הטובים שיצא לי לפגוש
Previous
Next