בס״ד

מנעולן עם שירות אמין

מורשה רב-בריח ומולטילוק

                  מנעולן עם שירות אמין

אחד החששות הכי גדולים של כל מי שזקוק להזמנת מנעולן הוא שירמו אותו. מנעולן עם שירות אמין אפשר להשיג רק לאחר בדיקה מעמיקה, השגחה ובירור כל השיטות שבהם מנעולנים רימו לקוחות בעבר. מומלץ לצפות בפרקים של יצאת צדיק, שעסקו במנעולנים כדי לדעת כיצד להיזהר מהם. להזמנת מנעולן אמין, אתם מוזמנים להשאיר פרטים באתר או ליצור קשר טלפוני. להלן כמה טיפים לקבלת שירות אמין.

מנעולן מורשה

כדאי לבדוק שמדובר במנעולן מורשה משטרת ישראל. תעודות כאלה ניתנות אך ורק מנעולנים ללא עבר פלילי. בין אם אתם מזמינים פורץ רכבים או מנעולן בחולון שהוא מומחה לתיקון דלתות, חשוב מאוד לוודא את האמינות שלו בדרך הזו. במידה ולא יוצג בפניכם אישור כזה אתה רשאים לבטל את ההזמנה ולהזמין מנעולן ממקור אחר. תחום המנעולנות כיום בישראל מאוד פרוץ, ולצערי יש הרבה מנעולנים בעלי עבר פלילי, אפילו של פריצות, עובדים כמנעולנים וכפורצי מנעולים. הדרך שלהם להגיע ללקוח בעזרת פרסום על מחיר מוזל, שמושך את הלקוחות אבל מהר מאוד הם יבינו שהם משלמים מחיר כפול.

מנעולן שירות אמין
מנעולן עם שירות אמין

פירוט והצעת מחיר

פרטו לו כמה שיותר על התקלה אבל לבקש ממנו הצעת מחיר כבר בטלפון? זה בעייתי. ניתן לצלם ולשלוח לו את התקלה. כך הוא ידע בדיוק באיזה דלת מדובר. אבל אי אפשר לבדוק מהי התקלה בעזרת כלים אלה, רק בעזרת בדיקה מעשית. בדיקה בעזרת שיחת טלפון לבירור המחירים שהוצעו לאחר הגעת המנעולן, ובדיקתו המקצועית יכולה לתת איזשהו אינדיקציה למחיר, דבר זה ימנע מאנשים לא אמינים לנפתח מחירים ולהמציא תקלות. אני מבין שאתם חוששים ממחיר מופקע אבל אתם הלקוחות חייבים להבין, שלא ניתן לתת מחיר לתקלה בדלת בגלל שהיא יכולה להיגרם מכמה מקורות, אבל במידה ואתם יודעים בדיוק איזה מוצר אתם רוצים כן ורצוי לבצע סקר שוק.

אחריות

אחריות זה דבר מאוד חשוב. תיקון כל מנעול ודלת, או קניית מוצר כלשהו כמו צילינדר, ידיות, מנגנון נעילה, פרזול ועוד…

תדאגו שיהיה לכם אחריות או חשבונית שיצוין בה האחריות למוצר בחודשים, דבר זה ימנע כאב ראש בעתיד.

 

למה לבחור בנו ?

מקצועיות

אנו דוגלים במתן שירות מקצועי ללקוחות שלנו 24/7

אמינות

אצלנו תקבלו שקיפות מלאה לפני תחילת העבודה ועד סיומה - ללא עיגול פינות

מחיר

אנו מספקים ללקוחותינו שירות ברמה הגבוהה ביותר במחיר נוח לכל כיס

לקוחות ממליצים

צחי
צחי
Read More
מוטי הוא מקצוען, נתקעתי מחוץ לרכב ב 3 בלילה בתל אביב, כאשר עמה מנעולנים לא ענו לי ולא רצו להגיע לאיזור. בשיחה מוטי היה נעים ושירותי וגם הרגיע אותי ובאמת הגיע תוך 19 דק׳ שלא נדבר על המחיר המעולה, תודה רבה מוטי היקר!
גילי
גילי
Read More
אני יכול לספר שמהרגע שהתקשרתי ועד להחלפת הצילינדר התזמון היה מהיר מאוד ומקצועי מאוד. מוטי הגיע בזמן והסביר לי שחייב להחליף את הצילינדר ובסוף העבודה לקח מחיר הוגן מאוד.
עדי
עדי
Read More
אני מרוצה מאוד מהבחירה במוטי. אחד מבעלי המקצוע הכי טובים שיצא לי לפגוש לאחרונה. הוא המנעולן של המשפחה שלנו ובאמת אחד הטובים שיצא לי לפגוש
Previous
Next