בס״ד

מנעולן לשעת חירום

מורשה רב-בריח ומולטילוק

מנעולנים הם בעלי מקצוע נדרשים מאוד. רבים מהם עובדים בארצות הברית, מקבלים שם הכשרה, צוברים ניסיון וחוזרים לארץ לעסוק במקצוע. הידעתם? הדלתות בארה"ב, ברובם עשויות עץ ואילו בישראל, מדובר בדלתות פלדה קשות יותר לתיקון ופריצה, מה שהופך את המנעולנים הישראלים למיומנים במיוחד. בכל מקרה, מנעולן בתל אביב או בכל מקום אחר, עובד במקרים רבים מסביב לשעון. הוא מוזעק באמצע הלילה, שבת בבוקר ואפילו בערבי חג, כי כל אחד יכול להינעל מחוץ לרכב או הבית בכל זמן נתון. לכן כאשר מזמינים מנעולנים בשעת חירום, חשוב מאוד לעשות זאת בצורה זהירה במיוחד.

בחרו מנעולן מבעוד מועד

הזמנת בעל מקצוע, בין אם מדובר בשרברב או במנעולן בתל אביב, תוך כדי לחץ עלולה לעלות לכם ביוקר אם לא תעשו זאת נכון. לכן חשוב שיהיה לכן תמיד בנייד מספר טלפון להזמנת מנעולן לשעת חירום, כזה שאתם מכירים ודיברתם איתו על מחירי תיקון ותעריפי פריצה בשעות לא שגרתיות. קחו בחשבון שיש מנעולנים שלא לוקחים תוספת מחיר על תעריף לילה או חג ובמקביל יש כאלה שלא משנים את המחיר. היזהרו מאלה שמנפחים מחירים כי הם שומעים לקוח לחוץ. כמו כן, כאשר פורץ מנעולים עובד אצלכם, אל תשאירו אותו לבד, תבדקו שהוא לא ממציא תקלות או מציע החלפת צלינדר שלא לצורך. זה קורה לא מעט.

Locksmith
מנעולן לשעת חירום

מניעת הינעלות מחוץ לדירה

ננעלתם כמה וכמה פעמים מחוץ לדירה בגלל דלת טרוקה? במצב כזה, עדיף לוותר על מצב נעילה של דלת טרוקה ודאוג שיש לכם ידית נעה ולא קבועה שבגללה אנשים ננעלים. ידית קבועה אינה נועלת את הדלת, אבל היא לא מאפשרת לפתוח אותה, אלא בעזרת מפתח. היא נועדה למנוע מאנשים לא רצויים כניסה. דלת זו מתאימה יותר לעסקים ופחות לבתים פרטיים. למעשה זה באמת מיותר לרכוש דלת מסוג זה לבית משום שהסיכוי להינעל מחוץ לדירה הוא גדול יותר.

 

כדאי לדעת: כאשר אתם מזמינים פורץ מנעולים, תמיד תבררו את המחיר מראש. קחו בחשבון הוצאות נוספות כמו החלפת צלינדר כשבאמת צריך ותדאגו שלא מנפחים לכם את המחיר. בדקו את המחירים ברשת.

למה לבחור בנו ?

מקצועיות

אנו דוגלים במתן שירות מקצועי ללקוחות שלנו 24/7

אמינות

אצלנו תקבלו שקיפות מלאה לפני תחילת העבודה ועד סיומה - ללא עיגול פינות

מחיר

אנו מספקים ללקוחותינו שירות ברמה הגבוהה ביותר במחיר נוח לכל כיס

לקוחות ממליצים

צחי
צחי
Read More
מוטי הוא מקצוען, נתקעתי מחוץ לרכב ב 3 בלילה בתל אביב, כאשר עמה מנעולנים לא ענו לי ולא רצו להגיע לאיזור. בשיחה מוטי היה נעים ושירותי וגם הרגיע אותי ובאמת הגיע תוך 19 דק׳ שלא נדבר על המחיר המעולה, תודה רבה מוטי היקר!
גילי
גילי
Read More
אני יכול לספר שמהרגע שהתקשרתי ועד להחלפת הצילינדר התזמון היה מהיר מאוד ומקצועי מאוד. מוטי הגיע בזמן והסביר לי שחייב להחליף את הצילינדר ובסוף העבודה לקח מחיר הוגן מאוד.
עדי
עדי
Read More
אני מרוצה מאוד מהבחירה במוטי. אחד מבעלי המקצוע הכי טובים שיצא לי לפגוש לאחרונה. הוא המנעולן של המשפחה שלנו ובאמת אחד הטובים שיצא לי לפגוש
Previous
Next