בס״ד

מנעולן בוחרים לפי מקצועיות ולא לפי מחיר

מורשה רב-בריח ומולטילוק

מנעולן בוחרים במקצועיות ולא לפי מחיר

פוסט זה מוקדש לכם לקוחותיי שכבר מכירים אותי וללקוחות העתידיים שאולי ניפגש, עקב הפרסום לאחרונה על מנעולנים שמגיעים ללקוחות וגובים מחיר מופקע אפילו של אלפי שקלים ללא הצדקה אלא בניצול המצב הלא נעים.

חשוב לקרוא מאמר זה ולהפנים אותו לא רק במקצוע המנעולנות בישראל אלא בהזמנת כל איש מקצוע, שמוזמן לביתכם

כי אתם לא יודעים מי הבחור שניכנס לביתכם, וברגע שלא נאמר מחיר בטלפון, זה נותן פתח לאיש המקצוע שהוזמן, להקפיץ את מחיר השירות, ותאמינו לי שזה קורה לא מעט. מנעולן בוחרים לפי מקצועיות ולא לפי מחיר זה כדאי לזכור.

למה לא לבחור איש מקצוע לפי המחיר הזול:

מניסיון אישי אף אחד לא עובד בחינם, וגם זה שמציע מחיר מוזל לשירות הוא ימצא דרך להעלות את מחיר השירות, בטענה כזאת או אחרת.

לכן בהזמנת מנעולן יש לוודא כמה עולה שירות ההגעה במידה והחלטתם לא לתקן, כי אף אחד לא מגיע בחינם, וכמה יכול להיות עלות של התיקון לאחר ההסברה הקצרה שלכם על התקלה, במידה ואיש המקצוע למשל מנעולן בתל אביב יכול להעריך את הנזק.

אתם הלקוחות חייבים להבין שלא תמיד אפשר לדעת מה הבעיה דרך הטלפון, ולצורך זה יש להגיע למקום ולקבוע מה הבעיה ומה מחיר התיקון. לכן מנעולן בוחרים במקצועיות ולא לפי מחיר.

איך מומלץ לבחור מנעולן:

יש כיום הרבה חברה שקוראים לעצמם מנעולנים לאחר שעברו קורס באחד המכללות בארץ, קיבלו תעודה, קונים כלים, ויאללה יוצאים ללמוד בשטח על הלקוחות המסכנים שלא יודעים מי מגיע לביתם.

לכן מומלץ לא להגיע דרך מגנטים או מדבקות שיש כאלה הרבה על הדלתות, ברוב המקרים מדובר גם בבנאדם אחד שמחזיק כמה טלפונים ושולח חברה לא מקצועיים, שהמטרה שלהם היא רק לקחת כמה שיותר כסף, כמו שראינו בתוכנית של יצאת צדיק.

לכן מומלץ קודם כל להגיע למנעולן דרך המלצה של שכנים, משפחה, חברים, פייסבוק, על מנעולן שהם השתמשו בשירות שלו, והם היו מרוצים הן מהשירות המקצועי והן מהמחיר ששולם. לכן חשוב לזכור מנעולן בוחרים לפי מקצועיות ולא לפי מחיר.

יש לוודא בשיחת הטלפון שאותו הבחור שאיתו אתם משוחחים, מגיע בעצמו והוא לא שולח מישהו מטעמו, כי אתם לא יודעים מי הבחור שמגיע.

יש לבקש תעודת מנעולן, ותעודת יושר תקפה לשנה האחרונה.

 

למה לבחור בנו ?

מקצועיות

אנו דוגלים במתן שירות מקצועי ללקוחות שלנו 24/7

אמינות

אצלנו תקבלו שקיפות מלאה לפני תחילת העבודה ועד סיומה - ללא עיגול פינות

מחיר

אנו מספקים ללקוחותינו שירות ברמה הגבוהה ביותר במחיר נוח לכל כיס

לקוחות ממליצים

צחי
צחי
Read More
מוטי הוא מקצוען, נתקעתי מחוץ לרכב ב 3 בלילה בתל אביב, כאשר עמה מנעולנים לא ענו לי ולא רצו להגיע לאיזור. בשיחה מוטי היה נעים ושירותי וגם הרגיע אותי ובאמת הגיע תוך 19 דק׳ שלא נדבר על המחיר המעולה, תודה רבה מוטי היקר!
גילי
גילי
Read More
אני יכול לספר שמהרגע שהתקשרתי ועד להחלפת הצילינדר התזמון היה מהיר מאוד ומקצועי מאוד. מוטי הגיע בזמן והסביר לי שחייב להחליף את הצילינדר ובסוף העבודה לקח מחיר הוגן מאוד.
עדי
עדי
Read More
אני מרוצה מאוד מהבחירה במוטי. אחד מבעלי המקצוע הכי טובים שיצא לי לפגוש לאחרונה. הוא המנעולן של המשפחה שלנו ובאמת אחד הטובים שיצא לי לפגוש
Previous
Next