בס״ד

מה נדרש ממנעולן

מורשה רב-בריח ומולטילוק

בישראל פועלים מנעולנים רבים, אבל לא כל אחד מהם הוא מקצוען ומיומן. על מנת להפוך לכזה יש צורך לקדיש זמן ניכר, ניסיון, מאמץ וסבלנות רבה. מנעולן בחולון שרוצה לתת שירות בכל העיר למשל, צריך לקחת בחשבון את הדברים הבאים לפני שהוא נכנס למקצוע.

  1. עבר פלילי נקי – על מנת לקבל תעודת יושר ממשטרה, עניין שהוא חשוב מאוד ללקוחות רבים במיוחד כאשר מדובר בנושא כמו שחזור מפתחות לרכב או פריצת מנעולים, הוא בדיקת התעודה. לא ניתן לקבל אחת במידה וקיים תיק פלילי במשטרה. מומלץ לבקש מהמנעולן שהוזמן לביתכם תעודת יושר ממשטרת ישראל מהשנה האחרונה.
תיקון מנעולים
תיקון מנעולים
  1. נכונות לעבוד מסביב לשעון – כל מנעולן במרכז יאמר לכם שהעבודה לא נגמרת כי לתקלות אין לו"ז קבוע. מי שאינו זמין ונכון לעבודה 24/7, יפסיק חלק נכבד מהפרנסה הפוטנציאלית שלו. כמנעולן אני יכול להגיד לכם שזאת עבודה לא קלה להיות זמין 24-7 ולהיענות לתקלות בכל שעות היום כולל שבת וחג.

 

  1. נכונות ללמוד ולהתפתח – ללמוד בקורס מנעולנות ולהקדיש את השנים הראשונות לעבודה כשכיר על מנת ללמוד מן הניסיון. כמו בתחומים רבים אחרים, הקורס מנעולנות הוא רק תחילת הדרך, העבודה עצמה היא החלק המרכזי של הלימודים. הרבה מהתלמידים החדשים יוצאים לעבודה בשטח לאחר הקורס, ונתקלים בבעיות שהם לא יודעים להתמודד איתם, לכן רצוי לבחור במנעולן בכיר שעובד בתחום מספר שנים, דבר שיצמצם לכם בעלויות לאחר פריצה לא נכונה שתשאיר נזק.

 

4. שימוש בציוד מתקדם– מנעולן שמחשיב את עצמו כמנעולן רציני, חייב להשתמש בציוד מהמתקדם ביותר לאותו זמן נתון, על מנת להגיע לפתרון הבעיה בזמן קצר ביותר ובמינימום נזק. דבר זה יחסוך לכם בעלויות התיקון למשל אחרי פריצת מנעולים.

5.  תעודת מנעולן– כל מנעולן חייב להצטייד בתעודת מנעולן בתוקף, שמראה לנו שהוא עבר הכשרה בהתאם, ובתעודת יושר ממשטרת ישראל, דבר זה יוכיח לכם הלקוחות, שהוזמן אליכם מנעולן מקצועי שעבר הכשרה בהתאם. אבל חשוב לזכור שדבר זה לא יוכיח את אמינות המנעולן, או עד כמה הוא מקצועי, לכן תמיד עדיף לבחור מנעולן מהמלצות ממכרים שהשתמשו בשירותיו בעבר.

למה לבחור בנו ?

מקצועיות

אנו דוגלים במתן שירות מקצועי ללקוחות שלנו 24/7

אמינות

אצלנו תקבלו שקיפות מלאה לפני תחילת העבודה ועד סיומה - ללא עיגול פינות

מחיר

אנו מספקים ללקוחותינו שירות ברמה הגבוהה ביותר במחיר נוח לכל כיס

לקוחות ממליצים

צחי
צחי
Read More
מוטי הוא מקצוען, נתקעתי מחוץ לרכב ב 3 בלילה בתל אביב, כאשר עמה מנעולנים לא ענו לי ולא רצו להגיע לאיזור. בשיחה מוטי היה נעים ושירותי וגם הרגיע אותי ובאמת הגיע תוך 19 דק׳ שלא נדבר על המחיר המעולה, תודה רבה מוטי היקר!
גילי
גילי
Read More
אני יכול לספר שמהרגע שהתקשרתי ועד להחלפת הצילינדר התזמון היה מהיר מאוד ומקצועי מאוד. מוטי הגיע בזמן והסביר לי שחייב להחליף את הצילינדר ובסוף העבודה לקח מחיר הוגן מאוד.
עדי
עדי
Read More
אני מרוצה מאוד מהבחירה במוטי. אחד מבעלי המקצוע הכי טובים שיצא לי לפגוש לאחרונה. הוא המנעולן של המשפחה שלנו ובאמת אחד הטובים שיצא לי לפגוש
Previous
Next