בס״ד

מדוע לא כדאי לפרוץ מנעול לבד?

מורשה רב-בריח ומולטילוק

מאמר זה מוקדש לכל מי שסבור שעבודת המנעולנות היא עבודה קלה שלא צריך ללמוד אותה לפני, ואז בעת הפריצה לדלת, לאחר שהיא נטרקת, או לאחר אובדן המפתח, הנזק נגרם בפריצה לא מקצועית, חמורה ולפעמים לא ניתנת לתיקון.

נזק בלתי הפיך לדלת יקרה

אספר לכם מקרה שקרה לי כמנעולן באשדוד שהוא אחד האזורים שאני עובד בהם.

אחד מהמקרים הנפוצים שבהם מזמינים מנעולן באשדוד שיודע לפרוץ מנעול דלת, מתרחש לאחר שגנבים פורצים לדירה. במקרה זה, גנבים פרצו לדירה של זוג מבוגרים והכניסו מהצד השני של מנעול הדלת מפתח לא מתאים.

לאזור הדירה הגיע שכן שגר באותו הקומה. הוא חשב שהוא חכם ורצה לחסוך לזוג את המנעולן ואמר להם שיהיה מדובר לאחר מכן, רק בהחלפת מנעול.

הוא טען שכל המנעולנים באשדוד עובדים באותו השיטה. הוא לקח לום, הכניס ללשונית הדלת בכוח וכמובן עשה נזק לדלת הפלדה היוקרתית שהיה ברשות הזוג.

הוא עיקם אותה בצורה שלא ניתנת לתיקון, המשקוף של הדלת ניזוק בצורה חמורה, והכי עצוב מבחינת הזוג הייתה העובדה שהדלת לא נפתחה והם שילמו לי לפריצה 500 שח – מה שהיה עולה להם במקרה הרגיל 250 שח. בנוסף הזוג נאלץ להזמין דלת חדשה.

אל תעשו זאת בעצמכם
אל תעשו זאת בעצמכם

נראה קל אבל מסתבר כמורכב

חשוב לזכור ואף לדעת:

פריצה של מנעול דלת, מחסן או משרד היא דבר מורכב מאוד אפילו שזה ניראה פשוט. פריצה של דלת שמתבצעת בידי מנעולנים ברמה מקצועית גבוהה.

הם משתמשים בדרך כלל בכלים שונים ומיוחדים לפריצת דלת. לכן, אם דרוש לכם שירות מהסוג הזה של פריצת דלת, אל תהססו להתקשר לאיש מקצוע ועדיף ליצור קשר עם מנעלן כמוני שהיה בתכנית יצאת צדיק ועובד גם בשירות משטרת ישראל.

פריצת מנעול עשה זאת בעצמך: למה לא כדאי

אחד הדברים היותר נפוצים שאני ניתקל בו כמנעולן בכיר, היא הבקשה בטלפון בזמן הזמנת המנעולן: "תן לי טיפ בבקשה לפתוח את הדלת הנעולה".

אני תמיד אומר בנימוס: פריצת מנעולים זה נושא לא קל ובטח לא למי שלא מיומן לבצע את זה ואין לו את הידע באיזה כלים להשתמש.
כיום אנחנו חיים בעידן בו הכל זמין באינטרנט.

פשוט נכנסים ליו טיוב רואים סרטון איך מחליפים צילינדר. הבעיה היא שתמיד מחסירים איזה פרט קטן שבסופו של דבר עלול להסב נזק למנעול.

הזמינו מקצוען לפריצת המנעול
הזמינו מקצוען לפריצת המנעול

נפילת בריח בתוך הדלת

אספר לכם על עוד מקרה שקרה לי כמנעולן בראשון לציון: בחור צעיר ונחמד בשנות ה 30 לחייו, ניכנס לדירה חדשה.

ברשותו היה צילינדר שהוא קנה. הוא החליט לצפות ביוטיוב בסרטון על החלפת מנעול.

אותו הבחור שעשה את הסרטון, שכח לציין שברגע שמשחררים את הבריח העליון, צריך לתפוס אותו עם פלייר למעלה שלא ייפול לתוך הדלת.

כמובן שהבריח נפל פנימה. הבחור התקשר אלי כי הוא הבין שמשהו כאן לא כשורה. הגעתי לדירה , הבנתי את הבעיה כי נתקלתי בה כבר בעבר.

הבחור שילם לי כפול ממה שהוא היה אמור לשלם לי אם הוא היה מזעיק אותי מלכתחילה, כי זמן החלפת המנעול התארכה לפי 3 מהזמן שזה אמור לקחת.

למה לבחור בנו ?

מקצועיות

אנו דוגלים במתן שירות מקצועי ללקוחות שלנו 24/7

אמינות

אצלנו תקבלו שקיפות מלאה לפני תחילת העבודה ועד סיומה - ללא עיגול פינות

מחיר

אנו מספקים ללקוחותינו שירות ברמה הגבוהה ביותר במחיר נוח לכל כיס

לקוחות ממליצים

צחי
צחי
Read More
מוטי הוא מקצוען, נתקעתי מחוץ לרכב ב 3 בלילה בתל אביב, כאשר עמה מנעולנים לא ענו לי ולא רצו להגיע לאיזור. בשיחה מוטי היה נעים ושירותי וגם הרגיע אותי ובאמת הגיע תוך 19 דק׳ שלא נדבר על המחיר המעולה, תודה רבה מוטי היקר!
גילי
גילי
Read More
אני יכול לספר שמהרגע שהתקשרתי ועד להחלפת הצילינדר התזמון היה מהיר מאוד ומקצועי מאוד. מוטי הגיע בזמן והסביר לי שחייב להחליף את הצילינדר ובסוף העבודה לקח מחיר הוגן מאוד.
עדי
עדי
Read More
אני מרוצה מאוד מהבחירה במוטי. אחד מבעלי המקצוע הכי טובים שיצא לי לפגוש לאחרונה. הוא המנעולן של המשפחה שלנו ובאמת אחד הטובים שיצא לי לפגוש
Previous
Next